Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,7/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,5/5
  • Kundenservice
    4,7/5

Über MRMcentral

We are a cloud-based Project, Collaboration and Resource Management platform developed specifically for marketers.

Erfahre mehr über MRMcentral

Zeigt 16 Bewertungen

Athanasios R.
Managing Director
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020

"Perfect Approval and Task Management Platform"

Kommentare: It really helped to have one platform to house all the jobs and route them to all the different departments and that improved things across our customer base.

Vorteile: Gathering feedback and approval for marketing/advertising projects can be time consuming, especially in the agency business. We needed a single platform that everyone would adopt, and that’s why we gave MRMcentral a try. In the end, MRMcentral proved to be a powerful, user-friendly tool that increased efficiency and reduced headaches.

Nachteile: Nothing specific. While we have started, the UI was a bit outdated, but the latest UI overhaul fixed this.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020
Verifizierter Rezensent
Marketing Manager
Versicherung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2019

"Great collaboration software"

Kommentare: Before MRMcentral, our department did not have a centralized collaboration system and some projects entailed illegible handwritten and scanned markups. MRMcentral helped eradicate our previous inefficient collaboration process with its seamless and easy-to-use software.

Vorteile: Ability to collaborate between multiple departments and have documented due dates, timestamps, timelines.

Nachteile: Unable to mark up word documents, web pages, videos

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2019
Hassan K.
Creative Director
Grafikdesign, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.7.2019

"Software Evaluation"

Kommentare: Workflow is well organized, yet we face complications in reviewing and previewing within uploaded projects

Vorteile: Notifications, Project Discussions, Actions, Project Schedules, New Discussion Area

Nachteile: Preview of the uploaded files, logging out after a short time, creating a report is inaccurate, searching for archived projects

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.7.2019
Sebastian M.
Lead Graphic Designer
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.4.2020

"Wonderful Tool for Creative Collaboration"

Kommentare: Exactly what we were looking for. Perfect solution to collaborate with our clients and streamline our creative processes.

Vorteile: Most important: approval feature and workflow. We like the detailed task assignment features as well a lot.

Nachteile: A bit more vizualization would be nice to have.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.4.2020
Deborah C.
SVP-Chief Marketing Officer
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.12.2019

"Glad to be back!"

Vorteile: There are many workflow/productivity software platforms out there at all price points. What virtually all of them lack is complex task schedule management and collaborative markup/approval processes. MRM Central has both. It takes a bit of time to get this platform setup for your team's workflow, but once it's setup, it works great! I used this software several years ago before IBM bought it. IBM did nothing to advance it so I'm glad it's back with its original company and back on the market.

Nachteile: There is a bit of a learning curve for the team to learn this software, but nothing out of the ordinary. Getting the Help tool back up and running in the platform would be a big help.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.12.2019
Brian V.
Director of Marketing Communications
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019

"This tool makes my job easier!"

Kommentare: review, approval and final sign-off in an efficient process

Vorteile: Ease of use, functionality, ability to share with outside organizations

Nachteile: needs to incorporate video markup. I know this is potentially on the way but web and video are a big part of our review process

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019
Jennifer H.
Brand Manager
Molkerei, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2019

"Great collaboration tool"

Vorteile: I love how the software helps our team collaborate on marketing material. We easily submit projects to our team of graphic designers, and then work back and forth on edits to complete the job in a timely manner. The best part is we have it set up so all team members can see all projects; this means we can work together to balance the number of projects in progress and thereby better judge project deadlines. Plus, our email inboxes are no longer clogged up with large file size PDFs. The online atmosphere with access anywhere anytime means work flexibility for our team too.

Nachteile: The software is a bit pricey ... but yet it does the job and does it well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2019
Joaquin K.
Creative Studio Manager
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019

"Review for MRMcentral"

Kommentare: The experience has great and thanks to Bill we have been in good hands. We use the tool for creative marketing requests, organization, communication and trafficking. The tool has been great, has everything we need and not a bunch of stuff we don't need.

Vorteile: This is a great product because its straight forward and user friendly. We shop around many similar tools and they were all over complicated, didn't have certain features we needed but had a bunch of bells and whistles we didn't need. Not only is the product great but the customer service is equally amazing, I would recommend this product to any team in need of this type of software.

Nachteile: I was not a huge fan of the old UI however that is a thing of the past now. The new UI looks great and makes the tool easier to use than before.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019
Anthony R.
Vice President Marketing
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2019

"Great Control and Trafficing"

Kommentare: Solid product, knowledgeable people, excellent support.

Vorteile: The product is complete and comprehensive and ensures the team is working efficiently. We could not run our marketing team without it. It starts with great job request forms that we easily customized for our different classes of work (white papers, web ads, support PDFs, etc) and continues from there to ensure everyone has assigned work. And the review and approval functions are awesome. I would recommend to any organization with a marketing team or marketing projects with more and 5 people. It keeps everyone on task and work getting done.

Nachteile: Would like some more visualizations, but we understand that is coming next year (yes!).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2019
Kevin B.
VP Marketing Systems
Versicherung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2019

"Great Workflow system at a fair price"

Kommentare: Great overall experience and appreciate the quick responses and support MRM provides. They treat us with respect and enjoy working with them.

Vorteile: Easy to use, administer, and rollout to our teams. We run many reports and have the ability to filter them and helps us manage our business efficiently. We were able to modify certain parts of the platform to really make it more useful to our needs.

Nachteile: Nothing major – it just takes a little time to get used to it (just like any other platform).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2019
Laurence G.
VP Marketing
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019

"Met the needs of our highly customized processes"

Kommentare: Never had a problem with it. While the transfer back to the original owners was accompanied by some downtime and glitches, once those were worked out I have never had an issue with uptime or loss of data. It is more than project management and also helps with file storage without any losses to our data.

Vorteile: Enough custom fields to properly address the complexity of job types, assignments, specs & tracking to allow efficient management of our resources.

Nachteile: It isn't the most beautiful software with attractive GUI. But, it is functional and meets our needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019
Ioannis V.
Managing Director
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2020

"Great tool"

Vorteile: MRMcentral simply makes our lives easier when it comes to collaborating with our customers. Great tool to improve our workflows (internal & external), controlling our timelines and efficiently allocate our resources (people, time & budgets). Media Asset Management is a nice to have on top feature. Big fans of the dashboard!

Nachteile: No video mark up tool. But we understand it´s part of the next release, hopefully.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2020
Roxanne G.
Traffic Manager
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019

"A Great and Easy Tool!"

Kommentare: My overall experience has been great. The rep has been a constant source of support and always willing to help or jump on a call to answer my endless amount of questions. He is amazing.

Vorteile: I appreciate how easy the tool is and how user friendly it is. I love the new UI. It looks amazing. I love how we can specify each request's security depending on what is needed for that job.

Nachteile: I have not found anything I don't like about this tool.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019
Magdalena K.
Export Operations, Network and Procurement Director
Logistik & Lieferkette, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020

"More than a workflow tool, it´s our project management system of record. "

Vorteile: Great platform which improved our internal collaboration immensely. Especially the combination of workflows, asset management, Gantt charts and dashboards are something we couldn´t find anywhere else. Option to provide limited access to external users is something we don´t want to miss anymore.

Nachteile: Needs a bit more visualization features.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020
Jaime A.
Dir. Marketing Communications
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2019

"Great Value"

Kommentare: E#xpereince has bee great.

Vorteile: The product is extremely easy to Eas of use

Nachteile: Although the site is mobile responsibe I would prefer it if it had an app. I would also like to see functionality similar to Basecamp where email replies are entered into the discussion thread.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2019
David S.
Director of Marketing Automation
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2019

"Good value for money"

Vorteile: Accomplishes everything we need at a reasonable price.

Nachteile: Improved UI is was overdue but much better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2019