Über Touch & Sell

Touch & Sell bietet eine Cloud-Plattform, um eine kommerzielle Präsentationsanwendung zu erstellen und zu verwalten, die speziell auf die Bedürfnisse von Verkaufsgesprächen ausgerichtet ist.

Erfahre mehr über Touch & Sell

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Touch & Sell

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Weiterempfehlungsquote

9,5/10

Touch & Sell hat eine Gesamtbewertung von 4,8 von 5 Sternen basierend auf 4 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (4)

Vincent A.
Territory Manager in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

You can't anymore do business without !!!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We were having massive number of catalogues, not unified, not easy to look into with very large number of page (700+). With T&S we really increase our power to maximise the interview momentum.

Vorteile:

Easy to customize, to update, to maintain. No big IT support needed and overall flexibility is key. Time saving and efficiency of the meeting was optimized from day 1.

Nachteile:

I did not find one yet, this tool is always getting new features and update without having wait or asked for, the customer centricity of this company is really advanced.

Franck P.
National Network Coordinator in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Lebensmittelproduktion, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

To be used urgently !

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

Touch & Sell is an efficient solution, very user friendly with an intuitive interface. The back office is uncomplicated and the business tracking very informative. The support team is supportive and has a fast reaction time. Deploying the solution itself is easy and customer support is readily available in case of issues.

Nachteile:

This ever evolving solution has no faults !

Verifizierter Rezensent
Digital Workplace manager in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Musik, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Touch & Sell review

4 vor 3 Jahren

Kommentare: We have build a real partnership with T&S teams very openminded and reactive. Their roadmap is really build with customer feedback.
Support team is reactive and helpful.

Vorteile:

Simplicity and easy to use for our end users

Nachteile:

Administrative soft very easy to use but to light for massive deploiement

Verifizierter Rezensent
Sales Training Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Touch & Sell Review

5 vor 3 Jahren

Kommentare: sales reps find it very useful for presenting digital collateral as it eliminates need to hunt down and pull together collections of pdf documents which are outdated. The user interface is very intuitive, and makes company appear forward thinking to customer

Vorteile:

the app works OFFLINE intuitive user interface can load .pdfs and multi-media

Nachteile:

will not permit user to send email or cart to more than one email at same time will not permit user to quickly change SIGNATURE in email when emailing or cart e.g. like Microsoft Outlook has SIGNATURES you can easily select e.g. sometimes i want my personal email as the signature, other times i want the companies generic customerinfo@companyname.com to avoid receiving responses to my own email