Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,5/5
  • Kundenservice
    5/5

Über BEYABLE

BEYABLE's AI algorithm analyzes visitors behavior and generates engagement score for better segmentation and more targeted campaigns.

Erfahre mehr über BEYABLE

Zeigt 2 Bewertungen

Olivier C.
COO
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2019

"BEYABLE help us to increase our conversion rate and our margin"

Vorteile: Thanks to BEYABLE we are now able to understand our visitor's intention. BEYABLE score the visitor engagement based on our Customer Journey, we use this score to personalize in real time our website (offer, message, content...)
BEYABLE is a very efficient tool to get great insights that you can leverage to improve the customer experience thanks to their personalization solution.
It's easy to use and do not need to spend time with the IT department.

Nachteile: There's nothing I don't like about the software, I highly recommend BEYABLE.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2019
Christine C.
CEO
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.1.2020

"Great value "

Kommentare: I was targeting to increase the overall user experience, make it reliable and simple to setup. This is fully achieved with a great end to end experience.

Vorteile: BEYABLE solution is easy to implement, with high level of team expertise. I'm thrilled to get quick outcomes about scoring and personalization on my web site.

Nachteile: Waiting for the last release to get a 100 % full SaaS solution

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.1.2020