Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice

Über BEYABLE

Der KI-Algorithmus von BEYABLE analysiert das Besucherverhalten und generiert Engagement-Scores für eine bessere Segmentierung und gezieltere Kampagnen.

Erfahre mehr über BEYABLE

Nutzerbewertungen filtern (2)

Produktbewertung

Produktbewertung

Länder

Länder

Nutzung

Sortieren nach

Haben Sie BEYABLE bereits verwendet?

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Olivier C.
COO in Frankreich
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BEYABLE help us to increase our conversion rate and our margin

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

Thanks to BEYABLE we are now able to understand our visitor's intention. BEYABLE score the visitor engagement based on our Customer Journey, we use this score to personalize in real time our website (offer, message, content...) BEYABLE is a very efficient tool to get great insights that you can leverage to improve the customer experience thanks to their personalization solution. It's easy to use and do not need to spend time with the IT department.

Nachteile:

There's nothing I don't like about the software, I highly recommend BEYABLE.

Christine C.
CEO in Frankreich
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great value

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I was targeting to increase the overall user experience, make it reliable and simple to setup. This is fully achieved with a great end to end experience.

Vorteile:

BEYABLE solution is easy to implement, with high level of team expertise. I'm thrilled to get quick outcomes about scoring and personalization on my web site.

Nachteile:

Waiting for the last release to get a 100 % full SaaS solution