Über Sayint

Smart insights from Conversations

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Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Sayint

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Weiterempfehlungsquote

7/10

Sayint hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 1 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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chaitaya
product Marketing in Indien
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

improve customer Experience using conversation Analytics

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: i. The calls related to financial transactions are scrutinized automatically and henceforth helps in easier fraud detection ii. Minimizes agent errors by raising flags whenever there is a faulty customer service iii. Able to cross-sell multiple financial products when there are customer inquiries for credit score iv. The manual audit workload came down leaps & bounds due to the call transcripts and the compliance is already taken care of.

Vorteile:

Sayint reveals what a call has been saying in a call , intent of the caller and the skills associated and ultimately the outcome of the holistic experience . We use insights provided by sayint to train our employees and ensure a positive caller feedback.

Nachteile:

There is nothing much i really dislike , I love the call handling feature

Antwort von Sayint

vor 3 Jahren

Thank you for your review