Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,3/5
  • Kundenservice
    5/5

Über mymediset

SAP-zertifizierte Zusatzlösung für die Optimierung Ihrer Prozesse beim Verleih von medizinischem Equipment

Erfahre mehr über mymediset

Zeigt 3 Bewertungen

Ronald C.
SAP Inhouse Consultant
Medizinische Geräte, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2020

"Does exactly what is says on the tin"

Vorteile: Having been introduced to myMEDISET 2+ years ago, and seen first hand how some companies try/struggle to handle (literature) the loaner process with a mix of applications (e.g. SalesForce, SAP, EXCEL, etc.) I can fully appreciate the solution and the benefits (validated environment, ease of use, real-time date/information just a click away) the end-user gained by introducing/implementing myMEDISET to their existing SAP environment.
The myMEDISET tree is very intuitive and logical structured, and I find it allows user to complete execute a full loaner life-cycle based on the tree structure.
I was involved now in several projects with the consultants from BIT, and found them always as very competent and helpful. Please keep in mind that this is not a sales pitch, but I found they always gone the extra mile/s.

Nachteile: I would like to see in the solution a function, which allows the user to find hints and tricks to optimize their daily work.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2020
Brendan F.
Warehouse & Set Creation Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2019

"myMEDiSET excellence "

Kommentare: Having used myMEDiSET extensively for the past 5 years, it has driven standardisation which has created efficiencies in process.
The software is easy to use as the functionality matches SAP

Vorteile: myMEDiSET works seamlessly with our regional SAP ERP solution with complete asset integration.
Full traceability of every aspect of the life cycle of sets and components from creation to deployment, modification and disposition.

Nachteile: Functionality pertaining to customer consignment invoicing and replacement is not as streamlined as loan set processes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2019
Julia H.
Digital Process Specialist
Medizinische Geräte, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.1.2020

"Hard to imagine life without myMEDISET"

Vorteile: - Set handling is very easy and transparent
- Automatic replenishment to ensure complete sets
- Supports return inspection of Sets with features like BOM comparison and scanning functionalities
- Fully integrated within SAP
- Standard reports are included out-of-the-box

Nachteile: To use the full potential of all given functionalities and reports users must be very well-trained and need to understand the logic the software is operating. Sometimes this can be time consuming but is worth it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.1.2020