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Verifizierter Rezensent
Director in Vereinigte Arabische Emirate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Bombaykery

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

The simplicity of Deisgn and ease of using the site

Nachteile:

The lag sometimes from the servers end - which can be quite irritating

Antwort von LimeTray

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback!

Divya A.
Marketing & Operations Head in Indien
Essen & Trinken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good to go with Limetray

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

This Software has helped with our modifications. It's easy to learn for Staff and Back end team. Quick service/response on issues at stores. The Modified Features makes it easier for our use, Calculations and Understand the business generated.

Nachteile:

None of the software's are perfect. Drawbacks and issues will always be there. The Customer Support sometimes takes quite a long to solve a ticket issued, a bit slow back end. Some errors come up but they are solved timely.

Antwort von LimeTray

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback!

Verifizierter Rezensent
Head - Delivery and Strategic Alliances in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Limited capabilities, good for single unit / small chains - challenging for multi unit chains

3 vor 2 Jahren

Kommentare: 1 - Quick go - live
2 - Okay support mechanism and account handling

Vorteile:

The initial support and account management, the contract signing to go-live process was smooth and fast.

Nachteile:

Support and customization - lack of business understanding. Trial and error pedagogy - which may lead to challenges in operational hours.

Eshan K.
Director in Indien
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Online Ordering Solution to create your own identity online

5 vor 3 Jahren

Kommentare: I am able to provide a channel to my customers where I have complete control with regards to changing menu, running offers, changing the look n feel. Best part is that I am not bound to pay any commissions on any order that I get from my website.

Vorteile:

The overall experience of the customer is seamless. We have never got an escalation from any customer regarding the usability of the ordering site.

Nachteile:

There is nothing that I not like. It covers almost all features and the version keeps getting updated.

Antwort von LimeTray

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback!

Ahmed E.
Marketing Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Doner Deli

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

It's very easy to use and simple. The integration and automation of SMS​, online ordering and feedback helps speed daily tasks

Nachteile:

that it couldn't be customized because its a template

Antwort von LimeTray

vor 3 Jahren

Thanks for your feedback!

Chirag S.
Restaurant supervisor in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The best

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

User-friendly very easy backend services and configuration

Nachteile:

Slow but can be fixed overall it's good

Antwort von LimeTray

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback!

Deepika L.
Training Head in Indien
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Training Head - Deepika

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

The detailed reports that it generates help us to study the business

Nachteile:

It is slow. And sometimes doesnt give the segregation properly

Antwort von LimeTray

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback!

Verifizierter Rezensent
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Limetray unable to deliver on project, after payment was issued

1 letztes Jahr

Vorteile:

What I liked about the product was the integration of the loyalty module and the CRM. It would have provided us with the opportunity to provide additional services to our clients.

Nachteile:

As the Administrator of the software, you are not able to add/edit your own address/location. In addition, there was a request to install software locally on the computer of the person using the software. As a SaaS, web base product, that should not be the case. That goes against the concept of using the software on any device at any time.

Alonso A.
Manager in Spanien
Restaurants, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Really great online ordering software

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to use, easy to customize, with accurate reports for business control

Nachteile:

So far we dont have any complains about the tool

Antwort von LimeTray

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback!