TigerConnect Bewertungen

von TigerConnect

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,7/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,8/5
  • Kundenservice
    4,4/5

Über TigerConnect

TigerConnect ist die am weitesten verbreitete Kommunikationsplattform im Gesundheitswesen.

Erfahre mehr über TigerConnect

Zeigt 37 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Registered Nurse
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.7.2019

"Everyone Needs This!"

Kommentare: Amazing. Easy to connect with providers, and is more personal than a page. Sometimes I used to accidentally type in the wrong pager number, but with this- it is foolproof.

Vorteile: I first started using this during my clinicals at a well-known hospital. When I got hired at my current hospital I was baffled that they did not use this software. Three years later, we purchased TigerConnect. Now, we connect with providers immediately, or providers can read our messages and prioritize. This is a must for all healthcare workers.
I also like how it has a "stat" function which REALLY lets the provider know that what you need is important.

Nachteile: I do not have any cons about this software. I cannot rave about it enough. Maybe that it needs to be downloaded on your own personal phone. When hospitals issue us a phone, we cannot download this app on it because it is connected to our Apple ID. However, this may be more of an administrative problem than the fault of the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.7.2019
Angela L.
Vice President Patient Care Services
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019

"Best communication investment we've made"

Kommentare: I highly, highly recommend this product for home healthcare workers and healthcare in general. It has literally changed so much of how we communicate important patient information, scheduling, agency updates and coordination. Customer service has always been responsive and knowledgeable and has always fixed any issue we were having or answered any questions we had in a matter of minutes. In my opinion and experience, no other similar platform can do what Tiger Connect can do.

Vorteile: It is super easy to use and onboard new users. You can easily see if messages were received and read. You can create group messages or broadcast lists to reach multiple people at once. It is HIPAA secure and we can discuss patient information and PHI. Priority messages can be sent, do not disturb and mute functions, messages can be forwarded. We can also use it form a PC and attach documents or pictures if needed. It has changed how we communicate in my home care agency and increased efficiencies and workflows.

Nachteile: Honestly, really hard to find something we do not like about Tiger Connect.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019
Donna T.
Operations Manger
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"Customer Feedback"

Vorteile: Sending messages is simple and clean. There is nothing mind blowing about the product.

Nachteile: the integration with other facilities is difficult to maneuver. Tech support is not very friendly or helpful.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019
Mike C.
Information Technology Director
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019

"What the heck is Clinical Collaboration Platform? I thought I was reviewing TigerConnect."

Kommentare: I am still assuming we are talking about TigerConnect. It is a mature and stable product for secure text messaging. It could be even more powerful with a little more work.

Vorteile: The TigerConnect product offers an easy to use secured text messaging product. User training required is minimal.

Nachteile: The Broadcast feature. Very powerful way to reach every user subscribed. Unfortunately, no way to choose which users have access to this powerful feature. It is assigned to everyone. We had to turn it off. The Archive. Keeps all messages from all subscribed users. Very good. Unfortunately, no way to choose which messages an Archive user has access to. If you have Archive access you see everything. Had to strictly limit which users could have Archive access. No method for us to place all of our Switchboard subscribed users into a group which would receive every message sent or received by this group. It is merely an option for the Switchboard staff if they happen to remember to include the group. This makes handoff between Switchboard shifts less effective. There is no way to detect if a user already has a password/pin set on their mobile phone when installing the mobile app. Thus, the only way to make certain that the mobile app is secured is to force the mobile app to require a pin. So, if a user already uses a pin for their phone they will now also have to use a pin for the mobile app as well. Other apps we use can make this determination and reduce the number of pins required for the end-user. The timeout parameters for the Web Console and the Desktop Console are controlled from a single parameter. This is unfortunate since we want our Web Console to timeout much quicker than the Desktop Console. As a result our Desktop Console users have to repeatedly sign in every 15

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019
Tuesday L.
Office Coordinator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020

"Great HIPPA compliant Chat Program"

Kommentare: Documentation of communication between clinicians.

Vorteile: This program has been a great addition to our office. We work in home care and have several staff out in the field seeing patients in their homes. This product has allowed seemless communication between all clinical staff, via the cell phone app, including our hospice medical director. Also, due to an integration with our electronic medical record system, we are able to upload these communications right to each patient chart.

Nachteile: Occasionally there a little issues but the IT team seems to get them fixed pretty quickly and this has only happened a few times over the 3+ years we've been using it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020
Emma M.
Assistant Office Manager
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019

"Extremely satified with Tiger Connect software and customer service"

Kommentare: no comment

Vorteile: The software is of vital importance for the use by our doctors who work both at the clinic and at several hospitals when communicating back and forth with each other and staff. We are very pleased with the software because it is user friendly. Our staff also communicates hospital phone call information with our doctors on a daily basis. It is extremely important our doctors work with Critical Care patients to communicate with our staff immediately. We recommend this product highly.

Nachteile: We have no cons regarding this product. We like all the features.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019
Verifizierter Rezensent
Resident
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019

"Streamlined Secure Messaging Software "

Kommentare: Rapid communication throughout an entire hospital system using Tigerconnect as a secure messaging system has improved the efficiency and patient safety at our institution.

Vorteile: Secure, easy to use, easy login, with excellent secure functionality including audio, video, and picture messaging. Helpful as secure messaging is critical in the hospital environment.

Nachteile: Impossible to be removed from system lists, which are occasionally accidentally used to send a message to the incorrect person. Sometimes notification bubbles cannot be removed and the app must either be uninstalled or the user must sign out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019
Deborah A.
Operations Manager
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.4.2019

"Great Secure Messaging Platform/HIPAA Complaint "

Kommentare: This platform allows our business to be in compliance with HIPAA, protecting patient information over a secure and encrypted connection from the answering service to our providers. This is peace of mind for everyone (us, our clients, and their patients). I love this product!

Vorteile: For my medical answering service, this platform allows us to provide a solution to the physicians that we service a solution that will allow encrypted messages to be sent and received while protecting PHI.

Nachteile: I have nothing bad to say about this software

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.4.2019
Scotty O.
MD
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019

"great communication tool"

Kommentare: it works well and i like the time and date stamp of each message. It is a great tracking communication and we can monitor easily how long it takes for orders to be completed on each end.

Vorteile: it is a great communication tool between our office and outside facilities. It is HIPPA compliant so we feel secure of transmitting patient information between clinical staff and providers.

Nachteile: i wish i could get a price break to add more staff from outside facilities to help us be more efficient.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019
Cecilia J.
Assistant Administrator
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019

"Elevating Patient Care"

Vorteile: Ease of Use, Reliability, Efficiency. It allows staff to bridge the gap of patient care when our physicians are not physically present in clinic.

Nachteile: Honestly, no cons - The product is Simple and straight forward. It accomplishes what we need when we need it. And with the existing complexities of the medical industry, simplicity is a breath of fresh air.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019
Verifizierter Rezensent
Staffing Coordinator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020

"TigerText/Tiger Connect - would recommend"

Vorteile: It's easy to be able to communicate (via text) with multiple people in groups, or individually.

Nachteile: There were a lot of glitches. Would have multiple "updates" that could sometimes take an entire day to complete. Also it could be difficult to find specific groups since groups titled with the same thing could be duplicated, I wish that wasn't an option.

Antwort des Softwareanbieters

von TigerConnect an 23.1.2020

Thank you for your review and feedback! TigerConnect proudly maintains 99.99% uptime. If you have any concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. We love to talk with our customers and help them get the most from our solutions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020
Ann C.
Operations Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"Greatest Product Out There"

Kommentare: Tiger Connect is by far an excellent product and one of the best out there. They support their products and are always looking for ways to improve it. I highly recommend it to all of my clients.

Vorteile: It is easy to use, HIPAA compliant, Minimal to NO downtime. Their customer support team is one of the best I have ever dealt with,

Nachteile: I have nothing bad to say, it is a superb product

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019
Amy D.
HR/Director of Education
Psychische Gesundheitsfürsorge, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"Fantastic!"

Vorteile: I like that it is secure and HIPAA compliant. I like the ease of adding members to the team as well as deleting them when necessary. It is very convenient to have a platform where anyone in the company can reach anyone else, including upper management and owners.

Nachteile: Access and information in the reports could be more detailed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019
Kavitha T.
Off Mgr/ Intake
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"TigerConnect review"

Kommentare: As long the clinicians are able to login and connect without issues, we are fine and happy with over all performance

Vorteile: easy to communicate as a group ,get updates soon , privacy, also as team able to help the clinicians in need of emergency situations.

Nachteile: all agencies linked, as clinicians work in different agencies give the same email to all, having issues to login if they r registered to Devero, few clinicians having trouble to connect all agencies in one app, we have to ask for different email address add them to see our agency patients. unable to view Images if its big attachments by App in the phone , takes time to view Documents also.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019
Verifizierter Rezensent
Communications Coordinator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019

"Best Messaging Platform"

Kommentare: We are solving the problem of users and physicians using their own phone texting service to communicate.

Vorteile: Very good mobile apps that are easy to use and intuitive.

Nachteile: The Windows version is not as refined and can be be harder to use than mobile versions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019
Meghan W.
Director of Nursing
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.5.2019

"Excellent clinical tool"

Vorteile: This software has been instrumental in establishing better communication between our Healthcare staff.

Nachteile: With communicating using a lot of medical terminology, the auto-correct can be frustrating.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.5.2019
Tehmina H.
Executive Director
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.5.2019

"Improves communication among healthcare providers"

Kommentare: It improved communication among our team!

Vorteile: User-friendly​, affordable, and HIPPA compliant

Nachteile: 1. Messages only stay for 30 days
2. Messaging with patients is not very easy to use

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.5.2019
Conrad J.
Alt Administrator/ Gen Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019

"A good ethical company"

Kommentare: Still in it's beta, it seems to be helping our productivity and assigning accountability across the healthcare spectrum.

Vorteile: We can communicate our patient's care faster, and more accurately. When our caregivers can report on site and update the Care plans at the same time it makes for all-round better services for our patient's while easing the load on our therapist and nurses

Nachteile: The tiger archive seems like it could be a bit user friendly or just easier and more obvious search tools

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019
Kristen H.
General Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019

"We are FANS!"

Vorteile: It's so convenient to have all of our work-related communications housed in one app! As a manager who receives messages from many employees every day, texts would "fall down the screen" in my cell phone and sometimes be missed.
TigerConnect was very easy to set up, is user-friendly, and eases our minds as far as sending private health information is concerned.
In addition, we have employees in several states who will most likely never meet each other in person, so the profile picture option is a nice personal touch.

Nachteile: I honestly can't think of any! The only negative feedback I've received from staff is that we are unable to copy/paste or print information from our messages, which is the reason we implemented the app in the first place.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2019
Brian G.
Director of Nursing
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"TigerConnect review"

Kommentare: Tiger Text allows us to freely communicate HIPPA information regarding clients sharing photos, labs and clinical information easily for our staff eliminating the need for faxes or paper documents.

Vorteile: The ease in which to use it and that it is HIPPA compliant. We have created groups that allow our staff to communicate easily regarding the clients we care for.

Nachteile: Being able to easily look for old communication streams.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019
William F.
pediatrician
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019

"Tiger Text offers us secure communication with an ease of service"

Kommentare: great

Vorteile: works quickly and efficiently.

Nachteile: Nothing negative to say.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019
Angie M.
Home Health and Hospice Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019

"Happy with Tiger Connect."

Kommentare: Tiger Connect has helped our team have better communication, and saves a lot of time that would have been spent making phone calls. The feature where you can see who has read the messages is very good. Excellent product, I've recommended Tiger Connect to other agencies already.

Vorteile: It's very easy to use, and has been dependable except for a couple occasions.

Nachteile: There have been a couple of instances where the clinicians weren't getting any of their messages. I wasn't able to get help to fix this until after I had already figured a way to work around it. I had to delete the user, and then add them back with a different email address. It's worked great since that time. It would have been nice to have someone from support help me fix whatever the problem was.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.5.2019
Kim S.
Manager
Medizinische Praxis, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"Efficient and dependable "

Vorteile: Pretty much glitch free and dependable. Easy to use and virtually no training needed.

Nachteile: I would like to be able to adjust the loudness of the alert more so that we can now.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019
Brent P.
Clinical Analyst
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"very good platform easy to use"

Kommentare: Communication amongst clinicians

Vorteile: Providers and Nurses being able to text in a HIPPA compliant manner

Nachteile: Unable to resend a failed message. you have to type over

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019
Verifizierter Rezensent
Talent Management Consultant
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020

"Secured Messaging"

Kommentare: Overall, TigerConnect, is an amazing product and I am thankful for our system's investment in it

Vorteile: I'm a newer user to TigerConnect but the system I work for has been using it for many years. I really love the functionality of the secured text messaging platform. I use the desktop app and the phone application. It is easy to get a hold of our co-workers who are not always at their computer. It automatically pings them via the app and text message letting them know someone is trying to reach them.

Nachteile: No real dislikes. I have found the software, TigerConnect, useful especially during the COVID 19 pandemic when we have staff working in Tents and more

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020