Review for 800response

Bewertet am 12.2.2019
Hernan U.
Marketing Director
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to create custom reports that help target our message

Nachteile: Nothing that I can think of. I think it's a great addition to any marketing strategy

Antwort des Softwareanbieters

von 800response an 13.2.2019

Thanks for the review, Hernan! We are always happy to hear from satisfied customers, and we certainly appreciate your business.

Great System to 800 Tracking

Bewertet am 30.10.2019
Elisa L.
MARKETING DIRECTOR
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Love the ease of viewing call reporting.

Nachteile: That is takes a couple days to implement new routing changes.

Antwort des Softwareanbieters

von 800response an 5.11.2019

Thanks for the great review, Elisa! We're glad you find our platform easy to use. We will certainly pass along your feedback! We're always here if you need anything.

Helpful

Bewertet am 13.2.2019
James W.
Manager
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Having customers be able to leave message any time no matter if business is open or closed. I really like the fact that it is very easy for my employees to use the system.

Vorteile: How easy the software is to use. The real time tracking is wonderful.

Nachteile: I picks and chooses what calls to record at random all call are not recorded.

Antwort des Softwareanbieters

von 800response an 18.2.2019

Thanks for the great feedback. Always nice to hear that our call tracking solution is easy for customers to use!

800 response

Bewertet am 17.4.2019
Brad B.
Analyst
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like the premade reports that have available, Missed Calls has been a helpful report for me. Also like how easy this is to download to excel

Nachteile: One thing that would be nice for the Missed Calls report specifically, would be an option to see if, and when that Missed Call was called back

Antwort des Softwareanbieters

von 800response an 18.4.2019

Hi Brad,
Thanks for the excellent review and feedback! We appreciate your suggestion about our Missed Call Monitor Alerts and will take it into consideration for future enhancements. Thanks again!

Great Service for 800 tracking

Bewertet am 12.2.2019
Verifizierter Rezensent
Managing Director Information Technology and Marketing
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great to deal with. Ease of use.

Vorteile: Call recording. tracking of data. many great features

Nachteile: not sure I have anything negative to say. this service does what i need it to

Antwort des Softwareanbieters

von 800response an 15.2.2019

Thanks for the great feedback. We're happy to hear that the call tracking and recording services are working so well for you, and we greatly appreciate your business.

Marketing Director

Bewertet am 21.3.2019
Verifizierter Rezensent
Marketing Director
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Customer service was decent when I had an issue. Website definitely needs some updating.

Vorteile: I like that it tracks the calls & the phone numer

Nachteile: The way it looks is confusing and hard to maneuver around the website. It is very complicated to get where you want to go and do what you want to do, and I know my way around a computer pretty well. I also dont like that the call is not auto recorded with the plan.

Antwort des Softwareanbieters

von 800response an 2.4.2019

Hello, thank you for the valuable feedback. We take customer feedback seriously, and we will be sure to pass along your suggestions. If you ever have any issues, you can always contact customer service or your Client Engagement Specialist.

800response Simplifies Tracking Your Leads

Bewertet am 6.3.2019
Jon M.
Operations
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: By logging into your account, you can utilize multiple features on one platform to help streamline the guess work of where your calls are coming from.

Nachteile: I can't think of anything at this time.

Antwort des Softwareanbieters

von 800response an 12.3.2019

Thanks for the review Jon. Always great to hear how our solutions make managing lead tracking a bit easier for our customers. Cheers!