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  • Kundenservice

Über Fourth

Fourth helps your hospitality business to achieve more sales, productivity, guest satisfaction, and profitability

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2 von %{reviews_total} Bewertungen angezeigt

Paul P.
team leader
Restaurants, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.2.2020

"Good but needs to improve"

Vorteile: It's nice to have all payroll, vacation, insurance, etc things available in one place

Nachteile: Not very easy to use. Takes forever to start program.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.2.2020
Harutyun M.
Waiter
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019

"Average"

Kommentare: If it was available everywhere, and the use was easier that would be perfect.

Vorteile: Mostly I like in fourth, that you have all work related tools in it, rota holiday request, payslips. And everything relating job role.

Nachteile: The program is only available in work place, you can only opt in to get payslips by email. Not very simple to use.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019