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Izix Parking Management Erfahrungen

Über Izix Parking Management

Izix ist eine All-in-one-Lösung für Facility-Manager, die ein oder mehrere Parkplatzgelände verwalten.

Erfahre mehr über Izix Parking Management

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Izix Parking Management

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Weiterempfehlungsquote

8,3/10

Izix Parking Management hat eine Gesamtbewertung von 4,4 von 5 Sternen basierend auf 10 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (10)

Natalya
Office Manager in UK
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

BePark for business

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: My experience is positive

Vorteile:

The platform is easy to use, really user friendly made. I have had a very good help at the beginning and explanations/learning received from BePark employee

Nachteile:

any difficultes till today, everything works properly

Antwort von Izix

vor 4 Jahren

Thank you for your great feedback ! Looking forward to providing even more service in the future.

VERONIQUE
Assistante Direction in Frankreich
Chemikalien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Nufarm

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: As far as the staff is concerned - no significative negative return - Sometimes, some complaints that the door would not open as they would have made their booking properly - but globally on 9 months of using - no negative come back.

Vorteile:

easy to implement on the staff's mobile phone - easy to use -

Nachteile:

To get access to one support locally - Support in French Language

Antwort von Izix

vor 4 Jahren

Thank you for your review. All our levels of support (Helpcenter, Customer Success, Support) as well as our interfaces are available in French, Dutch and English. Please do not hesitate to get back to your customer success manager if you have any question.

Angela
HR Manager in Belgien
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Review

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

quick and easy to install for new joiners

Nachteile:

not free and no spontaneous monthly report

Antwort von Izix

vor 4 Jahren

Thank you for your review! Reports are indeed very important to provide admins with clarity and material in order to make better decisions. Providing reporting in the interface via dashboards is the aim for 2020 still ! Looking forward to your feedback then.

Arthur
Consultant in Belgien
Personalbeschaffung & -besetzung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Review Avertim Sept2020

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Good

Vorteile:

Ease of utilization (for admin and users)

Nachteile:

Some of the parkings are not fully equipped (software doesn't know when people go out of the parking) and thus we don't know how many parking spots are free. I contacted a company cleverciti that provides additional services for parkings... Something is missing at BePark

Antwort von Izix

vor 4 Jahren

Thank your for the review. Like any other software, we indeed rely on integration with infrastructure (barriers, Sensors, ANPR etc) to be able to collect a maximum of data. The more infrastructure, the more data. But not every parking owner has the means or desire to invest so much in hardware. For that reason, our solution is built to provide the flexibility and enable you to manage your users in the best way possible without expensive hardware investment. But if there is already local hardware or if there is a will to invest, we are more than happy to reflect the collected information in our systems and act upon it.

Annelies
Lead Administrator in Bulgarien
Personalwesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

BePark software

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Als er een mail met een probleem wordt verstuurd, krijg ik dezelfde dag hier reactie op. Dit is een geweldige service!

Vorteile:

De integratie bij de collega's om de app de gebruiken was heel gemakkelijk en ging zeer vlot.

Nachteile:

Het is jammer dat de app nog niet alle functies heeft die soms nodig zijn, zonder naar de website te gaan. Het zou fijn zijn als in 1 app, (bijna) alles mogelijk zou zijn

Antwort von Izix

vor 4 Jahren

Thank you for your review and nice feedback. You are 100% right, everything should be in the app and it's absolutely the aim to let users do everything on the go. You probably have seen that the app is updated regularly, each time with a set of new features or improvements. We will keep going in that direction !

Delphine
Assistante de Direction in Frankreich
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Evaluation Be Park

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

La plateforme est facile à prendre en main

Nachteile:

Il n'y a pas d'alerte quand une place de stationnement se libère pour les utilisateurs non permanents

Antwort von Izix

vor 4 Jahren

Thank you for your review ! We are actually working on a more extensive notification system with the aim to provide even more ease of use and visibility to users. The current priority rules, parking budgets and planning periods are all elements that can be used to provide clarity to users and we will keep pushing in that direction.

MICHEL
Business Developer in Belgien
Architektur & Planung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy use

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Easy to use, simple, clear information Currently, I mainly use it to program new users. I have not yet had the opportunity to explore all the possibilities. Our request being very basic for the moment

Nachteile:

Nothing As mentioned above, we have not yet had the opportunity to use all the features, but a priori everything seems clear

Antwort von Izix

vor 4 Jahren

Thank you !

Foued
Responsable Ressource Interne Groupe in Frankreich
Gewerbeimmobilien, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

C'est chouette !

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Facilité, plutôt ludique, à l'écoute des soucis rencontrés, réactif.

Nachteile:

Peut être mettre une version en français, même si la version en anglais est simple. Peut être changer l'horaire qui est actuellement à partir de 14h, pour joindre la plateforme.

Stéphanie
Office Manager in Luxemburg
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

BePark Parking Management review

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to use and allows good management of car parking places

Nachteile:

No negative opinion so far

Florence
appui commercial logisitique in Frankreich
Bankwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

retour d'expérience

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

qualité de l'accompagnement lors du besoin de dépannage

Nachteile:

pas forcément simple à intégrer dans notre fonctionnement