Call Center Studio Bewertungen

von AloTech

Average Ratings

  • Gesamt
    4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4.6/5
  • Kundenservice
    4.6/5

About Call Center Studio

World's 1st Google Powered Cloud Call Center

Erfahre mehr über Call Center Studio

Showing 22 reviews

Emre kadir Ö.
Mü teri Hizmetleri Tahsilat Uzman
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"its so good"

Vorteile: speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk

Nachteile: useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Nazan Ö.
Customer Relations Manager
Druck, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018

"Every time I communicate, I have experienced that I am a valued customer"

Kommentare: First of all, we use this software with pleasure, allowing us to reach our customers with easy installation. Detailed and clear reports help us to take the necessary actions to show us the numerical value of the work we do

Vorteile: I like helping, result-oriented, easy-to-travel, especially if your technical team needs help every hour, day by day, and it's nice to be ready to help you troubleshoot.

Nachteile: I know you are a self-developing company, but I think that there is not enough information about the system-related development changes and innovations. I do not like to be aware of innovations without asking or blending

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018
Gani can S.
Customer Relations Manager - Call Center & Complaint Management Division
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018

"Stable, a product with a good team. Alotech prove our cloud call center choice is right."

Vorteile: Strong customer support, flexible and easy integration possibilities, pricing. Alotech is best solution to build professional call center with low costs.

Nachteile: Custom reports. We're not usual call center and we need some custom reports. But, Alotech can not provide us with these reports. Unfortunately, a high development fee is required for these simple reports.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018
Tamara Y.
International Operations & ASR coordinator
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.6.2018

"Rocky and Unpredictable"

Kommentare: I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Vorteile: I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Nachteile: So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.6.2018
Verifizierter Rezensent
Inside Sales Representative
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018

"easy to use, cool UI."

Kommentare: integrations with salesforce is a good asset

Vorteile: integrations are easy to use also main panel is so simple. user friendly. But the most good part is customer support. they are all friendly and helpful.

Nachteile: sometimes I have some problems with operators when we are on call, but it's not a big deal. Alotech team fixes it quickly

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018
Verifizierter Rezensent
Founder
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"Cheap, fast adopted and best customer experienced support team ever"

Kommentare: We used ALOTECH to get payment on the phone

Vorteile: The software is very eased to use, also very quickly can integrate with your web services. What I most liked is their customer support. Account managers are very close contacted and know what they are doing.

Nachteile: Detailed on phone payment page integration with iyzico payment was a little bit hard. Especially if you are a marketplace startup and want to grab payment on the phone, you will definitely need support for integration.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Onur can A.
Business Development Specialist
Unterhaltungselektronik
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018

"excellent product to use, totally user friendly"

Vorteile: easy to use, one the cheapest platform that a firm can purchase, and also its consultants are super to work with!

Nachteile: Maybe the main screen can be changed,

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018
Bilge burakhan Y.
Management Trainee
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018

"a magnificient product"

Vorteile: SAAS product Pay as go Expensive Great reporting system 7/24 help desk Google cloud platform

Nachteile: Maybe the logo could be better..

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018
Zafer Ö.
Çağrı Merkezi Yöneticisi
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"excellent support, easy to integrate, easy to use,"

Vorteile: Usage is not mixed, the need for training is minimal. The management screens are very successful and satisfy the need. Simple and goal-driven. All critical data is easily accessible.

Nachteile: Although there are some shortcomings of outbound call reports, the technical support unit responds quickly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Verifizierter Rezensent
Assistant IT Manager, Enterprise Architect, Expert Developer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"850 plus IVR were installed in very short term. It was great."

Vorteile: Software has a user friendly interface. Learning how to administrate all the features is very easy. Customer support is also quite well. They take remediation actions immediately when you informed an issue .

Nachteile: Reporting section is not scalable. You cannot design your own dashboard. But when you describe what you would like to see they develop the report for you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Verifizierter Rezensent
Senior Call Center Specialist
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018

"User friendly"

Vorteile: There is no complicate software. Because it is working on the cloud. Expert and professional company.

Nachteile: There is no anything I do not like.

Antwort des Softwareanbieters

von AloTech an 30.5.2018

Thank you very much!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018
Onder C.
Managing Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"I am satisfied with my experience."

Kommentare: I have a good working cloud santral. This is enough :)

Vorteile: To able to direct incoming calls to my teammate easily. Managing time and day preferences to be online is easy. Sales staff is very helpful.

Nachteile: We should not wait for invoices. It must be online. I want to download my invoice. I also want recurring payment system with credit card.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Gülsen G.
Customer Success Manager
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018

"Easy but you need to learn it first, not that intuitional"

Kommentare: It solved our customer support infrastructure problem

Vorteile: Value for money is good. It is easy however somebody needs to teach you first. Our account manager in Turkey did a detailed demo & presentation to us. Alotech team in Turkey is easily reachable whenever needed.

Nachteile: User experience is not thought I believe, it is quite complicated and not intuitional. I still have hard times for navigating on certain features.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018
Dilsah I.
agent
Telekommunikation, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"AMAZING"

Kommentare: I provided the control authority during the interview

Vorteile: STATUS SELECT, meeting key , up to date, sustainability, easy application,continuous updating of version

Nachteile: THE FREEZING, status change not possible, overtime, call again during a call,sticking,stuck in the play key

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Miriam M.
Property Acquisition
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"Good experience with Alotech."

Kommentare: User support is the best, Evren is a great professional.

Vorteile: I like that I could have conversations without a limit of time.
A list of the calls with the date & hour and the spent time.

Nachteile: The delay in the sound between the speakers.
Some calls didn't work properly sometimes.
It would be better if I could see a list that contains the calls that I couldn't answer. (Both of them, the ones that I couldn't answer while I'm available, and the ones that couldn't answer because I was log out or at lunch, etc).
It would be ok if I could listen to the recorded calls too, sometimes it helps in clearing some doubts after the call.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Yasemin A.
Call Center
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"easy,useful,all-purpose,fast"

Vorteile: A preferred program for being descriptive and easy to use. I can see all my personal data on a single page.

Nachteile: Non- regularity of call evalulation tab, complicated and not sequential. Sometimes there are two calls at the same time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Stefana A.
Int Ops and ASR Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"in general positive, user friendly"

Vorteile: the fact that the calls are recorded and accessible immediately for listening and also the reporting feature

Nachteile: The helpdesk is rather slow, it is not always easy to identify errors, the buttons get blocked in the application.
The calls go into a loop very often and that requires multiple calls in order to finish a conversation. The quality of the line can suffer improvement.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Verifizierter Rezensent
Advisor
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"Easy setup, web interface, good sound quality"

Kommentare: Mobilty and good call quality

Vorteile: Alotech has a web interface that allows you to call your customers and colleagues whereever you are. It has an easy setup and sound quality is good.

Nachteile: Web interface could be better. When you are making a call sometimes it takes 5-6 seconds to connect.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Verifizierter Rezensent
Community Management Specialist - LolaFlora
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2018

"Good software, can improve."

Kommentare: Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control and supervission.

Vorteile: As a supervisor it's very practical to get some reports for the agents performance.
I can check live the status from customer support agents to see who is available, busy, etc.

Nachteile: Sometimes there are some interference in the calls.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2018
Verifizierter Rezensent
Owner
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018

"Easy to use"

Vorteile: easy to use and setup, wide range support, online interface lets you to connect whereever you are online

Nachteile: no cons in general but sometimes web interface's sound quality drops a while. But I assume it's related to the internet connection quality

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018
Mehmet Ç.
Callcenter Agent
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

" I think application transitions should be fluent."

Vorteile: - simple but needs to be improved.
- very few errors are encountered.
- It seems as if options menu should be.

Nachteile: - slow acceleration is required.
- customer information is fully contained.
- There are also errors in exporting report screen as excel.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Saran O.
Assistant Vice President
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"Full Call Center Experience with Ease of use"

Vorteile: Easy to deploy with zero hardware cost. All of the system operates on Google Cloud Platform which offer great uptime.

Nachteile: Lack of Local languages in User interface. Support portal also offered with a mixture of Turkish and English languages.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018