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Über Clickatell

Die Chat-Commerce-Plattform hilft Verbrauchern, ihr tägliches Leben mithilfe von Chat-basierten Messaging-, Engagement- und Zahlungslösungen zu verwalten.

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Zeigt 13 Bewertungen

Kobus S.
Kobus S.
Head: Service Operations in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use and Integrate

5 letzte Woche Neu

Vorteile:

It is easy to use and integrate especially for our international customer

Nachteile:

There are no disadvantages to use this platform

Derick S.
Programmer in Namibia
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Whatsapp is now the default communication tool in Africa. Replacing SMS

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Served my wel. Exceptionally well

Vorteile:

Ease of implementing SMS API in my customized software suites

Nachteile:

The SMS API served me well for nearly 17 years now. The SMS price stayed constant at the same price as for 17 years now. However MTC (98% market share) have reduced their local SMS rates drastically to retain some revenue stream from SMS infrastructure as alternative of WHATSAPP replacing Voice and SMS text. However Clickatells WHATSAPP tariffs is 3 times more expensive than Clickatell's standard SMS rates. Making it an inhabitable pricey alternative for dying SMS. Please reconsidder pricing for WHATSAPP in Africa (namibia included) same as South Africa.

Chris H.
CPO in USA
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Feedback

3 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Adequate

Vorteile:

Autopayments make the work easy. Autofilling make the use not run out of credits.

Nachteile:

Poor UI/UX for payments and management of seeing reports and usage.

Erin R.
Account Manager in USA
Marketing & Werbung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Easy to Use Platform

5 vor 3 Monaten

Vorteile:

Clickatell is a great value for our customers. Their customer service is wonderful and they are great about keeping us updated with any new changes

Nachteile:

The portal is great for users who were previously set up, I have to use someone else's login to view our account - for some reason, it is not easy to set up my own

Happy M.
IT Specialist in Südafrika
Bildungsmanagement, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Excellent

5 vor 3 Monaten

Kommentare: Clickatell is such an excellent service provider

Vorteile:

Its very easy to use AND will always recommend it to other business users

Nachteile:

Nothing that I did not like about software

Farhan H.
CTO in Somalia
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Customer Engagements

5 vor 3 Monaten

Kommentare: in our 10+ years with Clickatell, the overall experience was amazing

Vorteile:

Easy to use and reliable, all features are available on a same API

Nachteile:

Nothing so far, and we had not any major issue yet.

Blair M.
Head of Systems Development in UK
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Great Product with Fantastic Service

5 vor 3 Monaten

Vorteile:

The % up time and speed of SMS. The high quality of support.

Nachteile:

Nothing. There are no real down sides. Its great.

Laurent C.
Founder & CEO in Griechenland
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Excellent product and great support !

5 vor 3 Monaten

Vorteile:

Ease of use and integration. Very reliable.

Nachteile:

More reporting /usage features would be great!

David G.
CEO in Südafrika
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
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Fintech Review

5 vor 3 Monaten

Kommentare: Excellent. Good feedback and support when required

Vorteile:

Offers a new way of extending Payment services to customers

Nachteile:

Documentation on how to use the various services

Nigel G.
Programme Management Office Manager in UK
Staatsverwaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Effective customer engagement

4 letzte Woche Neu

Kommentare: Same day communication with customers by either text or email.

Vorteile:

Same day response; effective delivery; useful reports and monitoring; choice of email or text messaging.

Nachteile:

There are a small number of failed messages; there is limited detail about the reasons for this.

Isci M.
PNS in Indonesien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
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clickatell helps me communicate comfortably

5 vor 7 Monaten

Kommentare: can not be denied that it really helps me communicate and share the things that I live in a business so that it attracts consumers

Vorteile:

easy to run and certainly helps the development of my business ... because communication is the most important thing in getting customers

Nachteile:

communication is only limited to the contacts that I have, so business development is less extensive

Adrian P.
Service Delivery Manager in Südafrika
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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WhatsApp trial

4 vor 3 Monaten

Vorteile:

Easy integration. Easy to use portal especially the Touch Flow software. I enjoyed working with Touch Flow the most.

Nachteile:

The WhatsApp number process with Facebook !

Dan H.
Dan H.
IT Manager in UK
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
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Great options and easy to use

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

It was incredibly simple to set up and apply to our Aventri system. A really fast instant solution we look forward to using more and more.

Nachteile:

Pricing was not too obvious, but experience will sort that I am sure.