Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3,8/5
  • Kundenservice
    4,1/5

Über ClickSend

Communicate with your customers and staff like never before on SMS, Voice, Email, Rich Media, and more by dashboard or API.

Erfahre mehr über ClickSend

Zeigt 18 Bewertungen

Paul C.
Managing Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Great service!"

Kommentare: Very happy with the service. Very reliable and dependable.

Vorteile: Love the features of this product and the flexibility offered by the platform. We use ClickSend daily, and never have any issues with it.

Nachteile: I occasionally find that replies to ClickSend SMS doesn’t trigger API requests.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Mikhail R.
Senior Operations Associate
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.9.2019

"Great One-Stop-Shop for Business Texting"

Vorteile: - SUPER affordable payment options
- Plenty of flexibility in terms of set-up, which made it easy to fold ClickSend into a very unusual business model
- Interface was smooth and easy to explain during roll-out

Nachteile: - Would be nice to have more intuitive routing for situations where multiple users use the same number, i.e. if someone texts the number "out of the blue"
- No landline texting!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.9.2019
Eric F.
Marketing Ambassador/ Social Media
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Click Send makes SMS with podio Easy"

Vorteile: Clicksend is super easy to set up and it’s so important in our day-to-day communication

Nachteile: Nothing. It’s solid. I really enjoy using click send

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Matthew S.
Owner
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2019

"Zero sorting features and ZERO SUPPORT "

Kommentare: The same guy answers the phone for support and sales. I'm pretty sure he is the only guy in the USA. He legit yelled and told me I was a scam the entire call. I will do everything I possibly can to make sure this company fails due to my experience with their "USA Sales leader" !

Vorteile: Super easy to use and get set up and super cheap.

Nachteile: You literally can't sort anything. it's completely broken and only in the order of the newest messages. Customer support was the worst experience ive ever had.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2019
Jeremy S.
School Operator
Sport, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Easy and Convenient"

Kommentare: Our business went through about 4 other text message providers before finally finding ClickSend. For our needs, ClickSend provided better than any other service. It was so simple to set up. We really love services that are as intuitive as ClickSend has been.

Vorteile: Easy to use, setup, and customize. ClickSend's integration with our other service providers is seamless. We also love its automation. We set it up and let it go without having to do much as far as upkeep. Great reporting as well.

Nachteile: We don't really have much negative to say. We haven't encountered any problems as of right now.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Jeroen J.
CIO
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Automate MSP notifications"

Vorteile: As our customers where asking that notifications were to be send by text our voice instead of email (because they get enough of those). Ik our search for a webservice, we found clicksend. Just mail them the notifications and they send the text our voice message. Easy as that!

Nachteile: The backend isn’t the most intuitive if I was to name a con.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Geir G.
Growth Expert
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Reliable"

Vorteile: CluckSend does the job, and we can rely on them not changing stuff, braking our aotomations or anything like that. We have used several others and ClickSend is the best SMS service we have found to date.

Nachteile: It is decently easy to set up, but not flawless. You will manage.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Lance R.
Transaction Engineer
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"I really enjoy using this software"

Kommentare: saving time marketing using this project

Vorteile: the price and also the functionality of the software

Nachteile: sometimes importing lists the info gets messed up so this can be tedious also i wish it integrated into facebook and mail chimp

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Milind K.
Consultant
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"An excellent tool for keeping in touch with customers "

Kommentare: Will use it for my next project

Vorteile: I love the ease of use.
API easy to use to connect so you can send SMS from custom made software.
Integration with CRM

Nachteile: Nothing technical, but I think they can make use of graphic designer to make the website more user friendly with colors/Brand consistency

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Andrew B.
CEO
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2020

"Terrible Service, Do it yourself cheaper"

Kommentare: Hire a developer on Upwork for a a couple thousand, integrate communications APIs through Twilio, Plivo Telynx etc... and Do it yourself. These platforms are a dime a dozen and often gone sooner than they came.

Vorteile: Nothing, the support was terrible. Deactivated my account without so much as a reason why.

Nachteile: Everything overpriced, terrible service nothing good about it. Lacked core features of a good robust SMS platform.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2020
Clifford M.
President
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019

"Best Bulk texting software on the market."

Vorteile: Ease of use, really economical and great reporting dashboard. Ability to integrate email and text as well as a number of other features which are really good, although I have not used these extras, they are available and seem to be well thought out. I essentially only use the platform for text messages.
The program is pretty intuitive even for someone like me who isn't the most tech-savvy person on the planet. One of the best aspects is there is NO on-boarding fee, NO monthly fee and you pay as you use.
Support is really very good, with almost instant replies and a lot of patience with guiding me around the system.

Nachteile: The inability to auto-delete bounces or no-delivery. The Opt-out is automatic, but not the bounced numbers. With large databases, it is an impossible task to clean your lists, and if you send repeat messages you are paying for those repeats to bounced numbers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019
Michael W.
CEO
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Simple to Set-Up and Use"

Kommentare: Great for managing integrated SMS, email and postcard marketing. A very responsive and caring customer service set-up. Overall, we are very happy with this service.

Vorteile: ClickSend is a very simple system to manage SMS, email and postcard marketing globally from a single log-in. The integrations that they have mean that its easy to build into our company's automated workflow.

Nachteile: We had an issue whereby we purchased $2,000 of postcard marketing for Black Friday. We uploaded our file 3 weeks before our Black Friday Sale Event well before the SLA. But none of the postcards were delivered until 2 weeks after Black Friday. There was an issue between ClickSend and their postcard printing network. That being said, they were very good to investigate the fault and apply a $2,000 credit back to our account.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Michael A.
Marketing Manager
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Most Leads Ever Generated "

Kommentare: This has been a great lead generator and new way to communicate with our customers in a way that our competitors just aren't doing or not doing it properly. The simplicity and ease of use means that any of our team can use the platform at any time.

Vorteile: The site format and simplicity, making it so easy to navigate between campaigns and database management

Nachteile: If someone does not click on the Stop link to unsubscribe and instead responds STOP to the message an we need to go in and manually unsubscribe them, the entire number needs to be entered before being recognised. This process would be sped up a lot if the number recognition happened earlier in the search process.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Klajdi (klyde) H.
C.T.O and Co-Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.1.2020

"Great sales page - should focus on the product "

Kommentare: There is 24/7 support, but good luck getting any help.

Vorteile: The sales page of ClickSend is set up so nicely, props to their designers.

Nachteile: The product is so slow, sluggish, and horrible, I can’t even explain it. I don’t believe in negative reviews, but I have to warn others. Like I said, on their website you’ll see products and services that just don’t exist, or don’t function as they should. Just found out today that I’ve been charged for texts that haven’t gone through. Like, what? Beware!!!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.1.2020
Erickson B.
Owner
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020

"Amateur customer service, 75% markup, and 3 week delivery window - avoid at all costs."

Kommentare: Despite the easy setup - ClickSend's product is expensive and their customer service is amateur at best. The software is buggy - there have been instances when I have had to upload and retry manual letters or faxes twice.

Vorteile: Easy set-up, able to upload and send a letter within minutes - but as they say: easy come, easy go. ClickSend's customer service team is amateur at best and unable to explain the product without escalating to a "manager".

Nachteile: The service uses marketing mail and charges you 75% what the bulk mail costs them only for them to deliver within 3 weeks. When I reached out to customer service, the original rep had no idea how to help me and told me to flag the letters so they would get attention. A "Customer Service Manager" decided to step in and give me lip - telling me "I'm sorry you feel that way" and ignoring my request for a refund (she didn't even acknowledge it). I would avoid this company at all cost.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020
Paul H.
Vice Principal
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Very simple and effective"

Kommentare: Good customer service and very easy to use. Has saved us a lot of time.

Vorteile: The ability to send from a Business Name as opposed to number.

Nachteile: There is nothing so far that I dislike about using the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Ahmed O.
Cfo
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2020

"One of the better sms campaign tools for the money"

Kommentare: Is a good and simple sms tool that has the majority of features u want and need at a good price.

Vorteile: Per sms is inexpensive and the UX is good. Overall I was able to do all basic sms campaign aspects with little to no issues.

Nachteile: Probably doesn't have an many features a more expensive tools, but you get what you pay for and it's more than enough for most ppl.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2020
Ester T.
President
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"great service"

Vorteile: its easy to understand and without much instruction to use

Nachteile: i wish it had ringless voiceamail. that doesn't sound like a computer

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020