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Über Nextiva CRM

Nextiva Service CRM ist eine Multi-Channel-Kundensupport-Software, die es Agent*innen ermöglicht, alle Kundeninteraktionen an einem Ort zu verwalten.

Erfahre mehr über Nextiva CRM

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Nextiva CRM

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Weiterempfehlungsquote

7,3/10

Nextiva CRM hat eine Gesamtbewertung von 4,1 von 5 Sternen basierend auf 6 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Low Cost call center CRM

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.

Nachteile:

The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce

Antwort von Nextiva

vor 2 Jahren

Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at reviews@nextiva.com with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!

Jason
Owner
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

I enjoy using Nextiva VoIP.

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Thank you.

Vorteile:

It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.

Nachteile:

It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.

Christi
Owner
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Great experience

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.

Vorteile:

Answered all questions, great price for service, great, great support

Bryce
USA
Buchhaltung
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Nextiva Phone Service Review

4,5 vor 11 Jahren

Vorteile:

Great customer service, and good value for a phone system.

Nachteile:

There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.

Alexandra
Operations Specialist
Pharmazeutika, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Awesome! The best experience.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.

Sterling
Owner
Medienproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Nextiva

3,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par

Vorteile:

Very reliable and good choice quality

Nachteile:

Complex and poor customer experience