User friendly

Bewertet am 5.11.2018
Pavan M.
General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very user friendly and very helpful support team. Our response time to feedback on different channels improved by a great margin and we are able to keep track of feedback and analyse in better way

Vorteile: Best thing about Survaider is that it dovetails all feedbacks on different channels at one place and allows one to answer, keeps record of feedback analysis that can be posted on comments coloumn and provides combination of different statistics which are useful for a better assessment of overall performance and we can keep track of all feedbacks at one go.

Nachteile: None as such. It would be useful if we can track and avoid fake reviews on google

Using Survaider is a great experience

Bewertet am 23.7.2018
Vivek S.
Asst. Front Office Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It helped us improve our hotel's turnaround time on different OTAs. The variety of features that Survaider provides helps in giving immediate attention to issues and units. Bringing all reviews at one place and the review reply feature is very helpful as it saves time. Timely client support shows how dedicated a team they are.

Nachteile: Currently we are receiving daily, weekly and monthly reports. Hope to see much more intuitive reports.

Good Experience using Survaider

Bewertet am 16.7.2018
Pavan kartheek M.
General Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Review Reply
Aspect Analysis
NPS Scores along with Competitors

Vorteile: Aspect scores feature, helps us to analyze different aspects of the hotel which needs immediate attention. Review reply feature is also helpful as it saves time by bringing all reviews at one place.

Nachteile: Currently, we are unable to reply to Yatra and Booking. Com sites. SMS and direct email option should start at the earliest. It would be great if you can start these options.

A Great Tool For Business

Bewertet am 9.11.2018
Saroj M.
Assistant General Manager
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My over all experience with Survaider has been very good so far. The support we receive is tremendous.I would like to say thanks to representatives who always helps in case of issues.

Vorteile: It is very useful to check the reviews at any point of time. The numeric data in the report helps in a greater extent.

Nachteile: The Graphical view is not good. It will be very easy if the graphs come handy.

Survaider is useful

Bewertet am 9.11.2018
Rana G.
Corporate Chef
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: now every day I don't have to Waite for reports to be sent, I can get the access from survaider

Vorteile: It helps me to monitor our organization rating siting in my office, now I don't have to call or collect reviews from individual source, I can get all reviews, complaints and suggestion

Nachteile: nothing all well so far, you may include F&B ratings little more

best tool to monitor ranking

Bewertet am 13.11.2018
Verifizierter Rezensent
Corporate Chef
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I did not face any issues so far with survaider

Vorteile: Its helps me to monitor my units review and ranking, of all guest satisfaction and feedback

Nachteile: Nothing so far, can include other portal also

REVIEW ON ORM SOFTWARE OF SURVAIDER

Bewertet am 9.11.2018
Sambhu B.
GeneralManager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are associated with Survaider by and large for almost one year. Yes we have got benefited through them as ORM is being maintained more prominent than before but they should organize a weekly meeting with us for better prospect. Correspondence need to be addressed properly and that too on time.

Vorteile: Very punctual to deliver the customer feed back

Nachteile: Tracking of more customer and receiving the feed back should be more in numbers while it is concerned with ORM for any organization. Interaction with the customers( hotels) should be maintained on weekly basis to know the Pros and Cons and get updated for better service.

Survaider - Great Platform

Bewertet am 12.11.2018
Prrasad B.
General Manager - Online Revenue
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It is very user friendly platform & which allows hoteliers to respond to reviews with single screen

Nachteile: nothing specific -so far never seen least

restaurant surveys made easy

Bewertet am 1.8.2019
Verifizierter Rezensent
Senior Key Account Executive
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great experience and the product team is also very supportive and enthusiastic to help out.

Vorteile: very easy to build customer surveys at restaurants, the user input methods available are great and also the backend analytics allows very interesting insights towards customer satisfaction. NPS at the next stage.

Nachteile: needs a culture of deploying ipads other devices at hosts for capturing surveys. Would be a good fit for restaurant chains and not so much for small single restaurants

Ease of use

Bewertet am 9.11.2018
Pradyumna S.
Marketing
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The tool can be a little simpler - the UI seems daunting to most hoteliers -

Vorteile: The tool is great and the customer support is good too.

Nachteile: - The reports need to be made more easily available.
- The graphs in the reports section need to be fixed.

Survaider- Best ORM Tool in India

Bewertet am 10.5.2019
Abhilash P.
Digital Marketing Team Lead
Essen & Trinken, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We only need to look at 1 dashboard for all business reviews from different platforms.

Nachteile: Some outlets getting 1/2 reviews per month but we still paying the equal amount as compared to a busiest branch.