Über Nekst
Mobilfreundliche Lösung, die Immobilienmaklern und ihren Teams hilft, Termine und Kommunikation mit Kunden zu verwalten.
Vorteile:
Nicht verfügbar
Nachteile:
Nicht verfügbar
Nutzerbewertungen filtern (1)
Nutzung
Branche
Unternehmensgröße
Dauer der Nutzung
Sortieren nach
Nutzerbewertungen filtern (1)
Verifizierter Rezensent
Virtual Administrative Assistant, Co-Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Keeps everything in line
vor 4 Jahren
Vorteile:
This software makes sure we provide our real estate clients with the best service we can. Upload our own systems with deadines. The system emails us daily to do lists to ensure we do not miss a deadline. If a problem arises, customer service is easily accesiable.
Nachteile:
The only con we have found is sharing the system and software with a client is confusing for them. They have so much going on already, adding this does not help them. May not be the case for all clients, just we have found lately with ours!