Über FIS Mobile Banking

Mobile-based self-service banking gives your customers access to their financial information and money movement tools.

Erfahre mehr über FIS Mobile Banking

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu FIS Mobile Banking

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,0
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,0

Weiterempfehlungsquote

6,3/10

FIS Mobile Banking hat eine Gesamtbewertung von 4 von 5 Sternen basierend auf 3 Nutzerbewertungen auf Capterra.

Nutzerbewertungen filtern (3)

Produktbewertung

Produktbewertung

Nutzung

Sortieren nach

Hast du FIS Mobile Banking bereits verwendet?

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwareinteressenten.

Nutzerbewertungen filtern (3)

Rachel P.
Virtual Member Service Representative in USA
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy peasy

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

What I like most is how easy it is for associates and members to learn the software it's very straightforward and user friendly.

Nachteile:

I honestly haven't found anything I dislike about this software, but I do think based on member feedback it could have better updates

Benjamin N.
Benjamin N.
Tech writer in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reliable and no downtime

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

Accessing my money for direct payments and withdrawal has never been easier, there are no long queues in the banking halls

Nachteile:

None. I have never experienced any problem with this software. It i evident that the creator put in alot of precious time to come up with it

Catherine M.
Associate in USA
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

FIS Mobile Banking

3 vor 3 Jahren

Vorteile:

It was easy to use and felt secure. We knew that our customers data was protected when using it. Walking customers through it was a simple process over the phone; even for those not familiar with mobile banking in general.

Nachteile:

Nothing about the software but any upgrades that were wanted took a long time (which is probably fairly common!)