Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,7/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Kundenservice
    4,3/5

Über Health Cloud

Take patient and member relationships to new heights with Salesforce Health Cloud.

Erfahre mehr über Health Cloud

Zeigt 3 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Account Executive
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2018

"Extremely customizable and scalable. "

Vorteile: Meets the needs of multiple departments across provider organizations. Highly customizable and robust data capabilities.

Nachteile: Integration out of the box is somewhat limited but anything can be built. Storage costs & licensing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2018
Ayush V.
Student
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2018

"One of the best health service cloud. Beautiful SaaS."

Vorteile: 1. Ease of use and Design. We don't have to train people to use Health cloud.
2. Very Scalable and many sales force features can be embedded.

Nachteile: I felt a price is bit high as compared to SaaS products. More functionality like auto scrapping would be really useful anyday.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2018
Psalm L.
membership advisor
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2018

"The new upgrades to lightning experience for pt call logs have been an easy transition"

Kommentare: I feel comfortable recommending this product to any office. I think they would be able to use the templates and customization to suit the offices' needs.

Vorteile: The format s easier to read, less eye strain. The colors are easy to distinguish from the font color. I spend a lot of the time in front of the computer.

Nachteile: almost too cute icons, Some of the transitions have these little cartoons. Maybe this is targeting the younger workforce.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2018