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Über HubSpot Marketing Hub

HubSpot ist ein eingehendes Internet-Marketing-System, das Unternehmen hilft, die online gehen und mehr Leads generieren wollen.

Erfahre mehr über HubSpot Marketing Hub

Vorteile:

The best easy way to manage clients. Best value for money ever about CRM.

Nachteile:

Also, workflows can be confused in their elaboration. Recomendation: Test before you start on.

Bewertungen zu HubSpot Marketing Hub

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Weiterempfehlungsquote

8,4/10

HubSpot Marketing Hub hat eine Gesamtbewertung von 4,5 von 5 Sternen basierend auf 5.899 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Jeffrey
Jeffrey
The standard cloud based suite of office tools
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best All Around Marketing Platform for Small to Mid Sized Businesses

4,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Andreas
Andreas
Berater in Thailand
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Mit HubSpot habe ich meine Marketingstrategie erleichtert und das gesamte Team, die Tools und Daten

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Das Beantworten von E-Mails, das Senden von Begrüßungsnachrichten oder die Versendung von E-Mails kann sehr zeitaufwändig und ermüdend sein, wenn dies manuell geschieht. In Fällen, in denen die Benutzerzahl zu groß ist, könnte es sogar unmöglich sein. Die beste Lösung für diese Probleme ist die Verwendung von HubSpot.

Vorteile:

Bei der Automatisierung des Marketings verlassen wir uns auf das individuelle Verhalten zur Anpassung von E-Mails, Inhalten und Angeboten. Automatisieren Sie E-Mail-Kampagnen, um unseren Interessenten zu helfen, den Funnel zu durchlaufen und qualifiziertere Absatzmöglichkeiten zu generieren. Es werden auch besondere E-Mails erstellt, ohne dass Codes geändert werden müssen. Sie können zwischen einem Dutzend verschiedener Aktivierungen, Bedingungen und Aktionen wählen, um die entsprechenden E-Mails zur richtigen Zeit an die richtigen Kunden zu senden. Aber das Beste von allem ist, dass jeder Workflow, den die Software erzeugt, mit einem klaren Ziel verknüpft werden kann, so dass wir immer wissen, ob unsere E-Mails korrekt funktionieren. Da die Workflows Teil der vollständig integrierten Marketing-Plattform sind, verfügt sie auch über die Tools, um unsere Datenbank zu erweitern.

Nachteile:

Die Vermarktung kann ein komplexer Prozess werden, abgesehen von den wirtschaftlichen Kosten, die durch ihre Nutzung entstehen. Auch bei so vielen Instrumenten laufen wir Gefahr, uns auf eines zu konzentrieren und viele automatisierte Marketingmöglichkeiten auszulassen, und wir würden für Funktionen bezahlen, die wir nicht nutzen. Darüber hinaus haben alle Tools für automatisiertes Marketing ihre Basis in der Segmentierung von Leads, und ihre Funktion besteht darin, Informationen über diese Nutzer zu sammeln, um ihnen bestimmte Inhalte zu liefern. Das Problem dabei ist, dass diese Informationen oft nicht immer genau genug sind und dazu führen könnten, dass wir Inhalte zur falschen Zeit an nicht geeignete Personen liefern und dann nichts bekommen, was uns oder dem Kunden bei seiner Entscheidungsfindung oder der betreffenden Marke bei ihrem Wachstum nützt.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

All-in-One Software für alle KMU

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: HubSpot ist für mich absolut empfehlenswert, weil es ein top Preis-Leistungsverhältnis hat und nicht nur ein Tool ist. HubSpot unterstützt Unternehmer sehr viel mit Content Marketing und hilft dabei, wie man als Unternehmer und Unternehmen online schnell wachsen kann.

Vorteile:

Die Software bietet alles was man braucht, um sein Unternehmen (oder Firma) zu digitalisieren. Gerade für Freelancer, Einzelunternehmer und Selbständige bietet HubSpot bereits eine kostenlose Version an, mit der Websites, Landingpages und Kontakte verwaltet werden können. Aber auch die große Community, die es bereits weltweit gibt, ist sehr hilfreich, wenn man Hilfe benötigt.

Nachteile:

Die Lernkurve ist definitiv nicht zu unterschätzen. Aber auch dafür bietet HubSpot jede Menge Schulungen und Zertifizierungen an, um das Beste aus HubSpot zu holen.

In Betracht gezogene Alternativen: Zoho CRM, Salesforce Marketing Cloud und Marketo Engage

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: Die Benutzeroberfläche, die Performance und das Preis-Leistungsverhältnis haben mich am Ende davon überzeugt, dass ich HubSpot nutze und mit sehr gutem Gewissen anderen empfehlen kann.

Lisa
Marketing in Österreich
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ohne Tricks kommt man nicht weiter

2,0 vor 2 Jahren

Kommentare: ok

Vorteile:

Die Software ist sehr einfach zu benutzen.

Nachteile:

Wenn man etwas umsetzten möchte stößt man sehr oft an Grenzen. Kundensupport ist zwar schnell aber sie nutzen tricks im pricing system um mehr Geld rauszuholen.

In Betracht gezogene Alternativen: ActiveCampaign, SocialPilot und Mailchimp

Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: Job Wechsel

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: War nicht meine entscheidung.

Antje
Verkaufsleiter in Deutschland
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

HubSpot ist für jedermann und auch für das kleinste Unternehmen, bestens geeignet

4,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

Aufgrund der Möglichkeiten eine schnell zu verstehende CRM Datenbank mit vielen Funktionen und Möglichkeiten. Für den Start war die kostenfreie Version total in Ordnung. Nach einer Einarbeitungszeit empfiehlt es sich in eine kostenpflichtige Version zu wechseln.

Nachteile:

Ich denke die Analysetools sind noch ausbaufähig. Grundsätzliche Auswertungen sind Problemlos möglich, aber mehr Tiefe/Details, wären gerade auch für größere Unternehmen von mehr Interesse

Gregor
Journalist in Deutschland
Medienproduktion, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Eine gute Plattform mit vielen Funktionen

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Insgesamt entfaltet der Marketing-Hub seine Stärke dann, wenn man Hubspot als CRM nutzt und eine Lösung braucht, die vom Newsletter bis Social Media alles bietet. Wenn es tiefer ins detail gehen soll kommt man an weitren Tools aber nicht vorbei.

Vorteile:

Im Rahmen einer HubSpot Lizenz nutze ich den Marketing Hub für die Social Media Planung, die Kampagnen Auswertung und Mail-Kampagnen. Ein Vorteil ist es sicher, hier alle relevanten Funktionen an einem Ort gesammelt zu haben.

Nachteile:

Leider sind im Bereich Social Media die Features begrenzt, so sind nicht alle Post-Typen für (beispielsweise) Linkedin über Hubspot anlegbar.

Julian
co-founder in Deutschland
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Schulterschluss für vollständige Integration mit CRM (Sales Sub)

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

HubSpot Marketing Hub integriert sich sehr gut in das gesamte CRM Portfolio. Es wird darüber super leicht, leads ganzheitlich zu bertrachen, verstehen und nachzuverfolgen. Insofern erfüllt HubSpot an dieser Stelle unsere Anforderung komplett.

Nachteile:

Am Ende des Tages kann HubSpot sehr sehr viel, aber das macht es auch nicht umbedingt simpler. Für uns steht aber Aufwand und Nutzen in einem bombigen Verhältnis - gibt halt viel.

Christian John
Empfangsmitarbeiter und IT Systembetreuer in Deutschland
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Gutes Tool auch zum Lernen

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Ich habe einige kleinere Schulungen mit gemacht und war von der Einfachheit des Kurses und der Umsetzbarkeit begeistert.

Vorteile:

Innerhalb von HubSpot hat man verschiedene Möglichkeiten, der Strategieverwaltung. Neben der einfachen Handhabung, kann man ebenfalls kostenlose Schulungen besuchen und neue Techniken erlernen.

Nachteile:

Viele Kurse sind nur auf Englisch verfügbar, dies ist für einen geübten Sprachler weniger problematisch, für andere aber eine Herausforderung.

Jana
Marketing in Deutschland
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Gute Funktionieren, stolzer Preis

4,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

Viele interessante Analysemöglichkeiten

Nachteile:

Sehr teuer. Muss man in der Leadgenerierung erstmal wieder reinholen.

Lindsey Raye
Lindsey Raye
VP of Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

HubSpot was an Expensive Game-changer

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Loved it and hope to get it again once I get back to my office

Vorteile:

I was able to segment all of my visitors to be able to create messaging that was simple, great photos and a quick info to either view more or request more info from us

Nachteile:

EXPENSIVE. Luckily I knew what to do but paying $36,000 year was a lot. And the email and landing page design manger is really tough for anyone without HTML experience- thankfully I did

In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Marketing Cloud, Dynamics 365 und Lead Liaison

Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: I needed better info about my contacts in order to accurately identify and target them based on their events and prior history with us

Zuvor genutzte Software: Mailchimp Transactional Email und CMPRO

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: The ability to keep all the analytics and workflows based on many different factors

Brianna
Brianna
Founder in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Professional Marketing Hub - Great But Very Expensive

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Good, user friendly, automated, and appreciate being able to integrate with almost all (if not all) of the other tech stack elements we use.

Vorteile:

All in all--Hubspot's Marketing Hub (Professional suite) is fantastic. you can integrate landing pages, blogs, social media, email marketing and campaigns, and design / track your SEO strategy all on one platform. It's relatively user friendly (once you have your team trained to use it) and Hubspot's industry status means that it can be integrated with *most* other apps, platforms, or services.

Nachteile:

It's wildly expensive. We're currently leveraging a great startup discount for the Marketing Hub--once that discount is finished, we may not be able to justify the great all-in-one solution for the cost. Instead, we'll look to hack together a similar solution with varied 3rd party apps. A headache to be sure, but Hubspot's full cost Marketing suite is really only designed for large-scale enterprise use. (The cost is astounding.)

In Betracht gezogene Alternativen: Klaviyo und Mailchimp

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: Have previous experience using the Professional Marketing Hub with another team and knew its full capacities were what we wanted and planned to use.

Jonathan
Chief Button Pusher in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Internal or External - Solid Email Management, Data Collection and CRM

3,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It did the job we needed it for within the confines of one tech product w/o needing separate services. Typically we'd need an ESP like MailChimp + Landing Page/Funnel Designer like ClickFunnels + CRM like LeadsPedia + plugins to make sure they all spoke to each other. I did all of those things in HubSpot.

Vorteile:

It made using all of the elements under one brand/UX easier to manage. The email portion was effective and tied in with the landing pages we created which then sorted our B2B CRM. It was an effective tool.

Nachteile:

It has a bit of a learning curve and there are plenty of features we haven't used simply because they appear to be complicated and not self explanatory.

In Betracht gezogene Alternativen: ClickFunnels und Mailchimp

Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: I'd used the three separate services in different ventures in the past. Someone turned me onto HubSpot and showed me I could do all three in one.

Zuvor genutzte Software: ClickFunnels und Mailchimp

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: I used them before, but someone showed me HubSpot could do it all, including the email part. That was the biggest selling point.

Smita
Developer in USA
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

best Email marketing software

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

It has a very useful calendaring system. The social media integration system is very well designed and makes it easy to share. It has robust reporting and useful dashboards. Its very easy to use API's as well.

Nachteile:

If you compare it with other similar softwares it can be a little expensive especially for smaller customers. The account management features are a difficult to navigate. Setting up dashboards for the first time can be little cumbersome.

In Betracht gezogene Alternativen: Twilio

Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: It was based on customer's request due to various reasons

Zuvor genutzte Software: Marketo Engage

Tony
Business Development Director in UK
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

HubSpot is the boss of SME CRM systems

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I love it and recommend it to anyone looking for a CRM system

Vorteile:

Simple to use, pleasing interface, lots of upgrade options, feature-rich

Nachteile:

Compared to other CRM systems I have used I would say non

In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: Ease of use, support, functionality, clean interface,

Osman
Marketing Support Manager in Honduras
E-Learning, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Enhance your experience for your business

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

The quality of the service received by the customer support and how easy it is to implement and integrate.

Nachteile:

So far since adopting we haven't found anything that we don't like about the product.

LeAnne
Managing Director in USA
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Data & Marketing Connection with HubSpot

4,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: There was a learning curve with the software and the more I used it the more intuitive it became. Now it is much faster to put together a focused and polished marketing campaign. Because it easier to do email campaigns, I send them out more often and keep in better touch with my network.

Vorteile:

Contacting customers and reaching them with marketing campaigns easily can be done with the Marketing Hub. It allows a more personal touch that the receipients have noticed and have made positive comments about.

Nachteile:

Needing to incur more cost to add features that were not part of orginal package.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzel- & Familiendienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy but expensive in the long run

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

You may pick HubSpot as your first CRM and email marketing tool and learn very quickly. It's powerful and easy to use at the same time. It has an extensive list of integrations.

Nachteile:

In the long run, it can be quite expensive. The offer many things but are not included, they are add-ons. Like SMS, toll numbers, and dedicated domain.

Dinaz
Digital Advertising Director in Kanada
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Email Marketing Automation Tool

4,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

Lead Capture, Robust Automation Workflows, Contact Management and List Segmentation, Easily trackable, Great reporting, and All-in-one Platform.

Nachteile:

There isn't anything specific that I don't like about Hubspot but it can be improved in terms of different pricing tiers, have customized pricing plan option, and improve design and some advanced featured for lead capture.

Norberto
Norberto
Director in Chile
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great CRM tool

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: It's a one stop service hub for everything related to sales, marketing and client management

Vorteile:

Very easy to set up with any email account service

Nachteile:

Sometimes it logs off and you have to log back in, nothing serious really

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Marketing Automation Tool for Small Teams

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: HubSpot allows us to communicate with our database, create landing pages, website form, and track what people are doing on our website. It gives us great insight on who is interested in learning more about our company and makes it simple for us to communicate with prospects.

Vorteile:

I love the marketplace for email templates, landing page templates, etc. As a small company, we do not have the resources to build out our own templates from scratch so this is extremely helpful. Their support is pretty top-notch! Everytime I reach out, they are very responsive and I've even had some people go above and beyond for support. This is so helpful to me and my team.

Nachteile:

The reporting functionality is limiting and the workflows seem more like workarounds rather than a true integration functionality. It's very difficult to pull some basic reports on form submission and I am unable to pull a report for multi-channel attribution. We use the workflows to integrate with Salesforce and it honestly feels like a workaround rather than a true integration set-up. If you're editing a workflow and something going wrong, you have the potential of impacting your whole database. Their social media publishing abilities are limited. It's not a main reason why we use this so we rely on something else for social.

In Betracht gezogene Alternativen: Marketo Engage

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: HubSpot was much cheaper. We did not feel we had a team big enough to roll out Marketo.

Matthew
Marketing Director in USA
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Well rounded and easy to use

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

HubSpot Marketing Hub is intuitive. Ease of use is one of the primary reasons to consider HubSpot. It's easy to set up, configure and integrate with other applications. I do like that I can train others to use it across sales and marketing and empower them to take on responsibilities rather than having to ask me to set up or execute specific tasks in the tool.

Nachteile:

ABM abilities are limited but they are working on added capabilties fairly regularly. There are better solutions for ABM in the marketplace for sure, but I would like to use one tool for B2B marketing automation if possible.

In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Act-On und Marketo Engage

Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: HubSpot was easier to use than Pardot and had a few additional features that we wanted. One of those was the ability to customize email and landing page templates and then use those over and over, or importing HTML templates for use.

Zuvor genutzte Software: Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: We had several internal users test all tools in consideration and aligned on the idea of usability would enable the team to move quickly and distribute the workload. HubSpot was also able to meet out budget parameters with first year discounts.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sport, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Value! Very Powerful Software for Very Little!

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, I've been really impressed with Hubspot Marketing. It has been incredibly important with driving leads and engagement with our new start up. That being said, I believe the Cons outlined are minor but things to keep in mind.

Vorteile:

- Very Powerful Software for the Value! - As a small small startup, we were really impressed with the value of the Starter CRM Suite bundle. We were able to get not only the marketing hub, but also sales hub, service hub and operations hub. - Analytics - It is crazy how much you can do with their analytics! The reporting is very good for the value. - Marketing Emails, Content Assistance - They do a great job with not only providing the above analytics, but they go over the top by providing resources (blogs, studies, etc.) within the analytics pages that can help with identifying how to improve.

Nachteile:

- Support - knowledgable, but at times slow with response rates... If you don't get a hold of someone on their chat functionality right away, you likely will not hear back for a day. This proved to be difficult when setting up the account at times. - Hubspot Marketing Academy - I was very excited to learn more about the tool with their educational academy videos. After going through the course, I saw that almost 30%-40% of the content was clearly focused on Hubspot account holders who had the two higher paid tiers (we have the "starter"). This was incredibly frustrating because in order to receive certification, you had to understand aspects of the platform that you didn't have... With that in mind, I was prepared to learn, but instead had to sit what felt like an informercial. This felt like a disconnect when there were other videos in the same academy course that emphasized how important it is to create content specific to your audience... I think they missed the boat on this. That said, I wish they had a way to have these certifications specific to your package. Last thing to note: it seems like this was the only certification that had this dynamic. Their other academy courses (thus far) have been good.

In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Marketing Cloud

Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: Pipedrive's least expensive version did not hit on stride with what we were looking for. There seemed to be a lot of clicks, I didn't like the user interface and it seemed like their integration partners were not as robust as Hubspots.

Zuvor genutzte Software: Pipedrive

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: Way way way to expensive.

Tom
VP in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Hubspot Marketing Hub is the Must Have solutions for every marketer

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Hubspot is a marketing solution that I have used for nearly a decade. I have deployed at every company I have worked for and when I started my own business I knew I would deploy it there. I recommend to my clients and can't wait to see what the team at Hubspot comes up with next.

Vorteile:

Hubspot is such and easy tool for marketers to utilize right out of the box without having to leverage the IT team or a group of developers unless you want to. If you are a small business, you get a robust solution right out of the box and can start deploying campaigns, emails, list management and more the day you start.

Nachteile:

While there are many integrations the biggest thing missing is the integration with accounting solutions is the biggest short coming. Many small businesses could absolutely benefit from easy integrations for smaller cloud based accounting solutions like Wave App and more.

In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud und Marketo Engage

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: HubSpot is so easy to use, deploy and customize to your needs and not having to involve IT for every detail is every marketers dream. No other software compared on these fronts, so the decision was simple.

Zach
Demand Generation Manager in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Best CRM to Get Started On

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall, I am very impressed with HubSpot's marketing solutions and the customer support team behind the platform. We have always had a good experience with HubSpot and I have worked with them for 5+ years now at two different SaaS companies.

Vorteile:

I have used Microsoft Dynamics, Salesforce (+Pardot), and other CRMs. They ALL work, but I find HubSpot is the easiest system to implement for small teams who don't have the time, expertise, and money to spend with a cumbersome onboarding process. What I like most about HubSpot is that each tool is simple to use, from email design to social media publishing. If you're a data geek, the dashboards are very simple to generate and easy to filter, update, and read. I think that HubSpot has one of the cleanest dashboards and certainly the easiest to build or manage of the CRMs on the market.

Nachteile:

The only thing I would be cautious of as a small business or startup is that many of the join incentives for small teams or startups are VERY affordable. However, once you graduate from these discounts you'll feel the pain of full pricing especially if you've grown your marketing contact list. I would just be aware that you will want to get an idea of what the full cost looks like work with your account rep to understand that quote to budget for it when the discounts are lifted.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Would "Bring to a Deserted Island" Software

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Where do I start with my love for HubSpot. Our marketing team has been using HubSpot's Marketing Automation for 6 years, and we have seen a world of difference in our inbound strategy. From email drafting to analytics, social publishing, blog hosting, ABM (account-based marketing) and site traffic - it helps marketers keep track of nearly everything going on. I mainly use the social publishing and tracking feature and the email scheduling tool. I can say I wouldn't be able to organize my social conversations with customers nor would I be able to schedule posts ahead of time and track their progress with such accuracy without HubSpot. The email section of the software is great too. I can tell who opens, reads and clicks on our emails - how long they spend reading and each email's conversion rate. I can also do A/B testing to track which types of emails perform best. If your marketing team has a budget for automation software, HubSpot should definitely be on your radar. As a medium-sized company with a small marketing team of 5, it's the perfect size for us. We have HubSpot's Enterprise Level Contract, which gives us access to all of their features. If your marketing team is small - a less expensive plan might be where you want to start out. They also offer sales solutions that fully integrate with their marketing platform, so everything stays consistent and everyone from sales to marketing is on the same page.

Nachteile:

HubSpot is pretty close to perfect, and my complaints are minor. From a social tool standpoint, I wish publishing across platforms was more consistent, often images and text sizing is a bit off in the actual social site. I also wish they would increase monitoring from just Twitter to both LinkedIn and Facebook. Design limitations have been a slight issue for us in the past as well, but usually we can work around these and design items in house.

Brian
Associate Software architect in Sri Lanka
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

An incorporated way to deal with marketing materials

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Hubspot has enabled me to work in a composed and quick way, without bringing about any mishaps. Today I have 3 accreditations supported by this stage and I truly comprehend and apply the Inbound Marketing system that is the fundamental base of Hubspot. It is astounding to deal with the site of the organization where I work and I trust that the expense/item proportion is reasonable. Picking Hubspot as our essential work instrument has been an incredible choice.

Vorteile:

The genuine estimation of HubSpot Marketing is the reconciliation of each promoting stage. Blogs, email, landing pages, workflows, work processes and more can without much of a stretch be made - and incorporated - for a simple to utilize, across the board promoting entryway. Fundamentally, my organization utilizes HubSpot to rapidly construct and distribute blog entries. With the inherent online life apparatus, you can without much of a stretch offer the blog entry to your crowds. At that point, you can repurpose the substance you previously made for an email battle. Another most loved component: you can create beautiful landing pages. With this, you can make delightful presentation pages that make it simple for clients to change over to a deal, or showcasing qualified lead. Another extraordinary component is the examination instrument. You can see the presentation of each showcasing component in one nitty gritty dashboard. This encourages you see what's working - and so forth. This truly helped my organization put their advertising dollars where they're most powerful and effective.

Nachteile:

There's only a couple of disadvantages to HubSpot, from my point of view. HubSpot works best when you can create a lot of substance. HubSpot is extraordinary at making your substance lovely and compelling, however in case you're not delivering content, you won't get the full esteem. Second, the valuing level for HubSpot can be somewhat steep for private companies without optional salary. I'd state the administration is as yet justified, despite all the trouble, yet the speculation requires talk and responsibility from the group to be an extraordinary venture. Ultimately, HubSpot requires an on boarding charge with each new contract. Presently, this on boarding expense isn't enormous, yet this was a hindrance for passage for my organization when we initially joined. The on boarding process unquestionably helped my group take advantage of HubSpot, be that as it may, as I stated, it was a slight obstacle for the group while considering HubSpot.