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Über AxisRooms

Die Hotelverwaltungssoftware ermöglicht dir, Inventar und Preise mit einem Klick in Echtzeit zu aktualisieren.

Erfahre mehr über AxisRooms

Vorteile:

The operating system is very simple and sync for new property takes 15 to 20 minutes. Almost all features are remarkable, specially – OTA Manager from one panel and GDS features.

Nachteile:

Need to sync, every time we change the inventory. If a mapping is broken, we will not get any notification.

Bewertungen zu AxisRooms

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Weiterempfehlungsquote

9,1/10

AxisRooms hat eine Gesamtbewertung von 4,7 von 5 Sternen basierend auf 100 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Shaharuzzaman
Shaharuzzaman
Assistant Manager in Bangladesch
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

AxisRooms Channel Manager - Best Channel Manager for your property

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I am using AxisRooms Channel Manager almost 2 years. Overall I found Amazing. The support team are very much responsive and resolve issues in short period.

Vorteile:

AxisRooms Channel Manager is one of the best channel manager I used in my career. The operating system is very simple and sync for new property takes 15 to 20 minutes. Almost all features are remarkable, specially – OTA Manager from one panel and GDS features.

Nachteile:

AxisRooms Channel Manager performance is notable except few minor errors, such as – don’t have access to change extranet password of any OTA, need to approach support team.

Katrina
Director in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great and prompt customer service

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Very good. The customer support team are excellent, specially Daminni who is my account manager. They addressed an issue I was having with generating payment links for manual bookings and resolved the matter in a timely and professional manner

Vorteile:

Easy interface, but could make updating availability a little more user friendly

Nachteile:

When updating availability for future months after saving it goes back to current month

ashish
General Mnmager in Indien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very Good up to mark

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

inventory management, rates updation in bulk

Nachteile:

New version as the last version is very frequent to use.

Hema
revenue managet in Indien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Capterra

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I use it more for inventory and price management amongst the portals, so thus works for me

Vorteile:

It is an user friendly software. I love the app version of it so that I can work anywhere and anytime.

Nachteile:

it is hard to manage offline business in axisrooms, handling FIT and TA business is getting hard.

Basham
General Manager in Indien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best supprt

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: great, all good

Vorteile:

all time supports.[sensitive content hidden] goes an extra mile and helped us in many ways, and always easy to access him.

Nachteile:

the website needs re login after idle for a while. and the mobile app is not fluid

Kapul
Operation Head in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Product

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Axisrooms is the best channel manager I have used so far. I have been using it since last 7 years. It's easy to operate. [SENSITIVE CONTENT] is very active & prompt. He resolve the query instantly. I would recommend to everyone who is looking for the best product at nominal price.

Nachteile:

everything is perfect . We have not faced any difficulty

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Good Product - Recommended

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall Its Good - Highly Recommended Product

Vorteile:

Easy to Use , Support was good , Specially [SENSITIVE CONTENT]

Nachteile:

all Good , till Now i didnt face any Glitches

Richard
Owner in Zypern
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very good so far

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: so far so good

Vorteile:

integrated into our PMS which made the onboarding process seemless

Nachteile:

could do a little better on the customer service side but overall it's been seemless

Shikha
FRONT OFFICE MANAGER in Indien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent service and good features

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Good and easy to access and managing rates/inventory.

Vorteile:

Easy to access and manage the rates. And help in updating rates.

Nachteile:

Some times get stuck and get too long time to process.

Sujin
Sujin
Group Operations Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

AxisRooms Channel Manager is easy to use and cost effective product.

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Unlike most other Channel Manager's present in the market, AxisRooms allows for monthly billing and payment and ability to choose the required product, rather than buying the complete suite.

Nachteile:

Have noted error syncing multiple times. Need to sync, every time we change the inventory. If a mapping is broken, we will not get any notification. IOS version is still not available.

Aakash
Sales Head in Indien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good product but scope for improvement

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It's a mix experience but over all good

Vorteile:

Ease of operation and friendly in using

Nachteile:

Its suggestion - when I am changing the rates i have to select room and meal plan again & again from dropdown menu that increasing time, if i am able to select room and meal plan then it will reduce the timing for example i have 04 category of room in my hotel I just want to increase the rate for CP plan then i select the all room and tick on the CP plan box and put the value 10% and save so it increase the rates for CP PLAN for all 04 category or i want to change the all the meal EP, CP , MAP for any room then i tick all meal plan box and select the room and save price.

hemant
reservation/revenue manager in Indien
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

user friendly software and easy to understand as well.

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall we are satisfied with the channel manager that's why using this for a long period of time.

Vorteile:

Price updation feature through derived pricing tab.

Nachteile:

If we have to block particular OTA and later on unblock the same channel then it's quite a tedious and time taking task.

Saju Thomas
General Manager in Indien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Refined Software

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Good software. Good support team willing to help any time.

Vorteile:

Easy to use. Good support team. We had been using the software for 3 years plus.

Nachteile:

Not much. Good enough software for efficient operations.

Mohan
FOM in Indien
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Service

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

We have been using this channel manger from the past 5-6 years, its good and we have connected to our other 3 properties.

Nachteile:

Service part is good, immediate response

Arun
Managing Director in Indien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to work

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Ease of updating property information and promotions . View calendar for each category rooms. Able to view customer details

Nachteile:

Unable to collect payments from no shows. We have keep looking for guests request. Pulse not working

Partha
Revenue Director in Indien
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Perfect All Rounder

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: With one software I am able to manage all facets of my hotel. This has resulted in increased occupancy and better customer feedback.

Vorteile:

It provides a comprehensive suite of application needed to manage a hotel. Revenue Management, Reputation Management, Competition Tracking along with the regular channel manager feature.

Nachteile:

Nothing as such. The price can be more competitive

Ajit
Revenue manager in Indien
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Functionality rich & cost effective

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

This software gives all functions to match up for all needs to be in budget+ properties at very reasonable price.

Nachteile:

Nothing found except overall internal team coordination.

Kritika
Marketing Manager in Indien
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Channel Manager Review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Axisrooms Channel manager has Ease of Use

Nachteile:

Axisrooms chsannel manager's application is not available on iOS

Ghassan
General Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Administrator opinion

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Comfortable

Vorteile:

User friendly and practical and well Supported.

Nachteile:

Syncing rates & inventory to the OTA's

BINOD
GENERAL MANAGER in Indien
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

GREAT SUPPORT SYSTEM

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: HAVE GREAT PEACE OF MIND AFTER I HAVE HIRED AXIS ROOM.

Vorteile:

RATE FLOW TO ALL CHANNEL, MAINTAIN PARITY ACROSS CHANNEL ,

Nachteile:

NOTHING, THEY HAVE GREAT CUSTOMER SUPPORT

Ganeshan
MD in Indien
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

User Friendly

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: User friendly and Cost Effective

Vorteile:

BAR Pricing is an instant update, uploading the pricing just like that

Nachteile:

Block Channels, MLOS setup , tech Team Support is very low

Rasika
Manager in Sri Lanka
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Channel manager

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Basically we using for a more than three years. it's very useful for us.

Vorteile:

We bought this software for booking purpose. easy to work.

Nachteile:

Easy to connect with other booking channel

santanu
ACCOMMODATION MANAGER in Indien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review on Training

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Training was good but let me use at first.

Vorteile:

Let me use at first before using the software.

Nachteile:

Training was good but let me use at first.

aqil
owner in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

all good easy use.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: no rate disparity. and easy to change inventory

Vorteile:

fast changing easy to use all good. change all inventory and prices in one click. saves online portals from rate disparity.

RITWIK
manager in Indien
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

GOOD

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: BETTER EXPERIENCE

Vorteile:

EASE OF USAGE AND USER FRIENDLY EXPERIENCE

Nachteile:

SLOW ACCESS SOMETIMES IT IS TAKING MORE TIME