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Über SightCall

Bietet Unternehmen die Möglichkeit, über das Smartphone zu sehen, was ihre Kunden sehen, und sie aus der Entfernung zu führen.

Erfahre mehr über SightCall

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu SightCall

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Weiterempfehlungsquote

8,3/10

SightCall hat eine Gesamtbewertung von 4 von 5 Sternen basierend auf 7 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (7)

Irene
Disponentin in Deutschland
Essen & Trinken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

First experience with SightCall

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Customer is not always willing to work with something like this because of data protection

Vorteile:

The possibility to help the customer immediately

Nachteile:

Customer can not start the software via WLan

Wisnumahendrata
Technical Analyst in Indonesien
Druck, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Sightcall review

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, it's a useful application.
However, in our region, I personally feel like battling against messengers such as Whatsapp, Line, etc.
So, in general, I do hope that sending files, snapshots, etc, is also integrated in the texting function, similar like the mentioned messenger applications.

Vorteile:

it makes remote troubleshooting easier, i feel like being onsite

Nachteile:

And it’s highly possible that we need to send some snapshots to the customer. I would propose that it’s possible to send snapshots via text message function. On the other hand, maybe we need to send a document/file for the customer as a reference. For example, part of the operating/maintenance manual. And it would also be helpful if the customer could save it for further reference.

John
Technical Support in Malaysia
Druck, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very stable connection

Vorteile:

Easy for photo taken at the field site.

Nachteile:

No have history ticket number was stored

Sandeep
Technology Officer -Electronics in Indien
Druck, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Multiple sessions

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very Good

Vorteile:

The quality of the photos taken during the call is excellent and it saves a huge time.

Nachteile:

Once the call got disconnected due to any reason then local client cannot initiate the call we have to depend on remote client to start the call. When we have to start the new session we are forced to end the previous session and create the new code. We want to resume back to previous session after finishing the new session and that is not possible. We have to start afresh.

Peter
Clarification specialist in USA
Druck, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

sight call review

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: diagnose technical problems with large printing presses is difficult. Sight call helps seeing and guiding the customer to resolve issues.

Vorteile:

Seeing what is actually on the press is a huge factor in troubleshooting. Tool is very helpful if our own remote capability are not functional.

Nachteile:

if wyfi is weak then it is not worth while using the tool

Alexandre
Responsable technique in Frankreich
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Visio assistance

3,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Prise en main à distance et interaction avec le client.

Nachteile:

Le prix, les évolutions limités et l'accompagnement.

Peter
Technician in Deutschland
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Pass the distance

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very usefull and easy to handle, also with our customers

Vorteile:

Mostly very good video - quality. Very good audio - quality

Nachteile:

Text reading was not working for me to well.