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Über Qwaiting

Die Software für das Warteschlangenmanagement wurde mit dem Ziel entwickelt, den Nutzern das Leben zu erleichtern und ihnen zu ermöglichen, alle Kunden zu verfolgen.

Erfahre mehr über Qwaiting

Vorteile:

Everything and the easy of the application and user friendly.

Nachteile:

Menu might be tricky to navigate. Hard to find things you're looking for.

Bewertungen zu Qwaiting

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Weiterempfehlungsquote

9,4/ 10

Qwaiting hat eine Gesamtbewertung von 4,8 von 5 Sternen basierend auf 16 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (16)

Mirjalol
Mirjalol
Finance officer in Usbekistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

We've sorted out the massive queues

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Excellent

Vorteile:

Simplicity and customer service, we have deployed the service without no problem just in few hours.

Nachteile:

Pricing is a bit high, it is quite impossible for an annual subscription (if you are in social sphere)

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Mohammad
Site Manager in Singapur
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Gr8 interface

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

The ease of downlaoding day to day reports

Nachteile:

The interface can be a bit better.. especially with the transfering of queue number from one stations to another.

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Jose
Administrative Assistant in Philippinen
Staatsverwaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

An excellent and readily available tool.

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: The system is straightforward to use and simple to deploy.

Vorteile:

The interface is user-friendly, easily accessible, and highly beneficial for daily tasks. It was beneficial having free trial period to thoroughly evaluate the system.

Nachteile:

The pricing is relatively high, making an annual subscription quite challenging to afford.

Stephane
Digital agent in Gabun
Bankwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review SFE

2,0 letztes Jahr

Kommentare: Easy to use and no extra effor. The customer service is super. But make sure to make available other option (sms, voice, feedback...)

Vorteile:

Customer service is available and open to solve issue when extremely needed

Nachteile:

No human voice number caller , no french translation, additionals are features a overcharged.

Airee
SITE MANAGER in Singapur
Gesundheit, Wellness & Fitness, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

QMS

5,0 letztes Jahr

Kommentare: i feel the app need updates as and when, to fix the bug issues

Vorteile:

I like abt QMS, is the way the app set up for easy to use.

Nachteile:

sometime JAM, and cannot print via the printer soetting, and sometimes lost of connection. but able to rectrify

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

ZHI HAO
Customer Service Manager in Singapur
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

User Friendly Qwaiting

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Excellent. Have been using Qwaiting for awhile. Is easy to use.

Vorteile:

Customized template for the q system. User Friendly

Nachteile:

Have been using Qwaiting for awhile, everyrhing seem to be all good.

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Alonzo
IT Engineer in Saudi-Arabien
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Qwaiting's functionalities and value

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, we are solving the redundant processes of our daily operations with Qwaiting by making accurate and advised decisions in the business from the reports and monitoring that it provides.

Vorteile:

The feature I liked the most regarding Qwaiting is the integrations between the company Health Information System's booking appointments that decreases wait time patients to get attended by the customer service.

Nachteile:

With a system such as Qwaiting there is not much to hate. But the only feature to improve would be the access control of users that require more tweaking.

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Luis
Innovation officer in Mexiko
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good Simple Powefull Solution

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Good Solution

Vorteile:

Ease of useGood supportPlatform flexibility

Nachteile:

Sometimes you need to check on settings, reporting inly work for one branch…

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent support! Excellent Application. I feel very happy to buy this product.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Very Fast & efficient. The notification system is the thing I like. Apart from that I am also impressed with the dashboard

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Abd El Nasser
Abd El Nasser
pm in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

very good

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

everything and the easy of the application and user friendly

Nachteile:

no thing every thing goes smooth and easy

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Ifedara
IT in Nigeria
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simple Queue Management Solution

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I sincereley like the ease of deployment. There was no need to buy additional hardware before getting the solution up and running.

Nachteile:

Somoetimes accessing from my location can be very slow even with good internet, Kinly improve this.

sarah
senior executive in Malaysia
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

satisfactory

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: help to enhance customer waiting experience

Vorteile:

user friendly interface. easy access and very helpful in daily work

Nachteile:

admin setting too complicated and many to set

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Nikkolo Paulo
School Principal in Philippinen
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

User friendly queueing system!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It makes our school operations smooth and organized.

Vorteile:

This is user-friendly and easier to go over.

Nachteile:

May the printing set up for the ticket can still be improved on.

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Peter
Consultant in Kenia
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Efficient Hospital process

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Efficiency in terms of managing patients queue

Vorteile:

Support follow up and its efficiency in controlling a Queue

Nachteile:

Please work on the VIP/Emergency token where by when VIP or Emergency patients are pushed they can skip the Queu and be a priorityAnd also if a patient gets lost any department can activate the same token and He/she continues with it since hospital is big

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

QWaiting - Wait no more for the Queuing system you need!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Must have queuing software!

Vorteile:

It's very easy to deploy, very intuitive and serves just about everything you need to organize your facility.

Nachteile:

Menu might be tricky to navigate. Hard to find things you're looking for.

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback

Karim
MD in Spanien
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great solutio

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Ease of use and customisation capabilities. Support is also great.

Nachteile:

There is room to improve the UI further, i think.

Antwort von Shrivra

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback