Exactly the product we needed at a great price!

Bewertet am 11.1.2018
Ken G.
Director of Information Technology
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Multi Year Support Discounts

Vorteile: We are able to push instant desktop notices to all of our users across 8 remote facilities with no effort. The NetSupport Notify product also has the option to force the end user to view the notice by defining a minimum amount of time before a user can acknowledge the alert to make it go away. The software also shows who has read and acknowledged the alert from the central admin console and even gives us the ability to brand the pop-up notice with our own logo.

Nachteile: Wish we would have found the software years ago as we used to rely on email notifications and overhead paging.

A rare product that "just works"

Bewertet am 11.1.2018
Dustin S.
Superintendent of Information Technology
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: E-Mail is not always a great way to communicate issues -- there are times when you need a more urgent response, and NetSupport Notify gave us just that.

Vorteile: The ease of use and simplicity of the interface are my top "pros". It was also relatively easy to set up from an administrative standpoint and integrates well with other NetSupport products.

Nachteile: My only complaint is configuration management -- It can be hard to keep track of who you've deployed specific configurations to and what is unique to each configuration, but as long as you pay attention to what you're doing it should be no issue.

Great product! We have been using it for 9 years and have never considered another product.

Bewertet am 11.1.2018
Chris H.
IT Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The software does what it is supposed to do, notify. I is extremely easy to rollout to client computers. The interface is very easy to use. It has great tracking so you can know who has seen your message. Finally, it is very inexpensive.

Nachteile: There really isn't anything I don't like about this software. I suppose the process of moving the installation to a new computer had a few hiccups but nothing substantial.

works very nice of r quick/short specific messages

Bewertet am 11.1.2018
Verifizierter Rezensent
System Supervisor
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: instant communications displayed on user's system screens regardless of a user being logged in to convey some sort of system issue, status, upcoming outage, etc.

Vorteile: ease of client installations, server configuration, general use of product and success of sending/displaying messages to the clients

Nachteile: no working/notification of message character limit - we have created messages and sent them to then only see that the entire message is not displayed. so we have learned to be short & specific but some warning or better display of the actual message that will be sent would be beneficial.

Great Software

Bewertet am 28.11.2018
Jeremy S.
Director of Marketing
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Helps us give alerts to our sales team when a call comes in.

Nachteile: No issues to report. Software works great.

Great piece of software, never had any problems with it, always ready when we use it.

Bewertet am 11.1.2018
Craig E.
Programmer
Staatsverwaltung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Ease of use, open the software type in your notice select the users and off it goes. Invaluable piece of software to keep users informed of important notices or events.

Nachteile: Would really like a bigger text box on the notice that goes out so users do not have to scroll and more characters to work with.

Excellent response to customer needs. Product has been extremely useful in emergency situations.

Bewertet am 11.1.2018
Sherry H.
Director of Risk Management
Staatsverwaltung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy, quick and accurate notification to our staff related to emergency situations on their desk top.

Vorteile: Quick and easy use to notify our staff of problems. I have recommended the software to many colleagues.

Excellent software for pushing critical notifications out to staff.

Bewertet am 11.1.2018
Stephen G.
SVP, Chief Technology Officer
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Low resource demands, easily integrate into Active Directory. Great tool for getting important notifications right in front of staff when you need to.

We use this software to notify our users when we need to do maintenance on the network,

Bewertet am 11.1.2018
Mark N.
IT MGR
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It's easy to setup and use. You can set up groups for notifications. Price. I would highly recommend the software.

Customer support is very helpful. Account manager is readily available. Easy to install the software

Bewertet am 11.1.2018
Juzer K.
Sr. Software Engr Tech Lead
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 10.001+ Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Instructors are able to easily connect with the classroom. Instructors and students are able to work collaboratively.

Vorteile: Customer support is very helpful. Account manager is readily available. Easy to install the software.

Nachteile: We are running into some issues with NSS v11.2 and McAfee anti virus. It appears that some of the dlls are not signed.

This software has been awesome! It's saved us time having to call each department.

Bewertet am 11.1.2018
Shaun K.
IT Generalist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When we had to get a notification out to each department we would have to call each department. Now with netsupport notify I can send out a message to users in all the departments. Much more efficient!

Vorteile: -Setup was easy and quick
-Makes sending out notifications super easy
-You can see when users close the notifications.
-Price

Such a cool product. We are implementing in our organization in 2018.

Bewertet am 11.1.2018
Verifizierter Rezensent
Director of Education
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The control you have... just overall. It's awesome to be able to see everyone's screen, lock down certain things, push things to them, etc.

Nachteile: I don't know if it has the capability to just kind of audio conference instead of having to broadcast messages

Excellent Product for notifying users in the organization

Bewertet am 25.4.2018
Monte S.
Systems Administrator
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: This product is great for getting messages out to the entire organization or specific departments. It is very easy to use and the history is nice to resend previous messages or track who sent what. Also it is a great price and easy to implement.

Nachteile: I can't think of a con to this product. It does exactly what it is supposed to do notify users in a timely manner in a way that they will notice.

Very easy to use

Bewertet am 20.4.2018
Phillip B.
Risk manager
Staatsverwaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: An easy way to reach all our employees.

Vorteile: besides ease of use, the tests we run are easy to do and are of short duration, thus not interrupting the operations of the office. So far, we have only tested it. We have not had to use it in a real situation.

Nachteile: Hard to come up with a negative. It is easy to use and the messages are clear. People do not miss it unless they are away from their desks.

Good software, easy to setup server side, client side a bit flakey

Bewertet am 9.5.2018
Danny M.
IT Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like the pop up, it's big and in your face and can't be ignored because it stays on top of everything

Nachteile: Deployment is difficult, the included deployment software doesn't work for the installer, so I had to create a GPO that installs the MSI, force an update of the group policy and then use the deployment tool to install the config for each machine. Took a while but got there in the end

I like the alerts that we are given

Bewertet am 28.5.2019
Verifizierter Rezensent
Senior Software Developer
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: the Alerts look nice and give me time to close down things before the systems reboots.. or it works great for just notifying staff of outages etc.

Nachteile: I don't really have any dislikes about this product. so far so good..