ServiceDesk Plus MSP Bewertungen

von ManageEngine

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Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Kundenservice
    3,7/5

Über ServiceDesk Plus MSP

ServiceDesk Plus MSP ist ein ITIL Service Desk für Managed Service Provider mit Funktionen, basierend auf ITSM Best Practices.

Erfahre mehr über ServiceDesk Plus MSP

Zeigt 3 Bewertungen

Gerson M.
IT Consultant
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2018

"Exceptional for Call centers"

Kommentare: Multi client software is hard to find. This is perfect for a call center,

Vorteile: One of my clients provides outsourcing for a number of services. Service Desk Plus MSP allow them to consolidate everything in a single platform. Multiple clients in a single console.

Nachteile: Some options we need must be added as an add-on module. That makes the price projection a bit hard to sell at the beginning.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2018
Verifizierter Rezensent
Customer Support Engineer
Computer- & Netzwerksicherheit, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2018

"The software to manage requests"

Kommentare: The facility to manage Customer Requests for internal an external of them is a goof option to take this software

Vorteile: It is a good option to stabilish a Customer Service Platform, specially by the facility to manage users, entries and service tickets

Nachteile: Sometimes the messages or documents get stuck when sending a ticket entry or when trying to download Customer Documents sent

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2018
Jean-louis M.
VP IT
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 19.4.2018

"Old and clunky"

Vorteile: ManageEngine is cheap to get in, and does an OK job. Will get you over the hump, and is good for a small shop.

Nachteile: They are over zealous about promoting the ITIL enablement without real consideration for the functionality of the software. There are better options out there for better value. They nickle and dime you all the way. and pulling reports that are not canned, is like pulling teeth. The project management portion is useless.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 19.4.2018