Zoho SalesIQ Bewertungen

von Zoho SalesIQ

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,4/5
  • Kundenservice
    4,1/5

Über Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ hilft, Website-Besucher in Echtzeit zu engagieren, um sie in zahlende Kunden zu konvertieren. SalesIQ hat 100.000 Anwender weltweit.

Erfahre mehr über Zoho SalesIQ

Zeigt 70 Bewertungen

Peter F.
Co-Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019

"Huge Bang for Your Buck (Get on the Chatbot Bandwagon!) "

Kommentare: We use it every day. I love the tracking it gives our digital marketing efforts. We're in the process of rolling the chatbot out on our site and it works great. It took us a little bit of doing to figure out, but we're extremely pleased.

Vorteile: Very cheap (especially when factored in as part of Zoho One) Chatbot functionality (they're a little tricky to code, but once you have it down, they're easy to set up) Integration with CRM + Desk is glorious Mobile app works great, so I can always respond to chats wherever I am

Nachteile: I wish that chatbot development was a little easier. Still, it's absolutely worth it!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019
Mahbub A.
Marketing Manager
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019

"Zoho SalesIQ is essential for online customer service"

Kommentare: Excellent performance with vey minimum or no issues at all.

Vorteile: With many suitable features for all type of businesses, specially businesses that require online presensence , Zoho SalesIQ is easy to use, affordable and essential tool to provide excellent customer service. Its customer tracking features are the most suitable for our business. We can easily reach the cross-border customers who are or were visiting our websites and can interact with them immediately. We can also find out the missed clients who visited our sites during 'off time' and can try to contact them accordingly.

Nachteile: Sometimes live update or notification is not working and it may not provide the actual number of visitors in the site if not reloaded.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019
Wellington N.
Financial Services Manager
Kapitalmärkte, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020

"Zoho customer engagement tool"

Kommentare: We have used the application to directly engage our potential clients and existing clients and in the process made our selling process quite easy.

Vorteile: Allows customer engagement which helps with the selling process as well as building customer relationships.

Nachteile: Chats sometimes come in without notification which may result in failure to respond to some chats.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020
Chris J.
Sales Manager
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2020

"Zoho Chat"

Kommentare: Seamless chat service for our customer service and sales agents.

Vorteile: Ease of implementation and ease of use. Very little coding needed to add to existing website. Customers can get outside office hours email.

Nachteile: The customer support is severely lacking. Will schedule video calls and then send emails 3 minutes after the initial start time stating they can't join because they are too busy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2020
Sean R.
Educator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2018

"this is NOT just a chat program"

Kommentare: you close deals.

Vorteile: so this is a chat program but also a way to mesuare site traffic and a way to capture lead data. it's pretty cool. the way we use it is we send out a mass email and then when people click the email and get on our site we can see that and we can actually call the person who is on our site in real time. This helps close deals soooo much faster and our customers like that!

Nachteile: The UI is pretty good but b/c there's some techy stuff going on here (more so than just a chat program) the UI can get kinds difficult to understand if/when you go to the adv settings area. the normal chat part is fine.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2018
Melien B.
Fotografie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 5.4.2017

"Customers love our quick response"

Kommentare: Salesiq is a great tool. By integration with Zoho CRM, we can quickly follow the actions of our customers and answer questions. We can see how much time the customer needs to go through the ordering process and where necessary we can customize the site. Tracking the number of visitors and the results of their visit is easy to follow. In short, a great tool for our sales department.

Nachteile: So far no complaints. Salesiq does what we need.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 5.4.2017
Lyes K.
Chef d'entreprise
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2019

"The best way for interacting with website visitors"

Kommentare: Very happy with the solution. It allows me to be closer to my clients and more available to them. It also allows me to impress my prospects and be more receptive to their needs.

Vorteile: - The ease of use
- The accuracy of tracking
- The mobile and desktop App
- Wide possibilities of customization
- Easy screen sharing from within the chat window
- Audio call feature
- Very responsive technical support

Nachteile: - The desktop application is a slight resource intensive
- We can not well proportionate our Logo (too small)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2019
Stefanie L.
Gerente de operaciones
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019

"Zoho Sales IQ Software"

Vorteile: It is a helpful tool that generates leads for us with the chat automation feature.

Nachteile: Its price, it costs quite the penny, but it's worth the investment.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019
Verifizierter Rezensent
Director
Politische Organisation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2019

"Great scalable system"

Kommentare: We are very happy with SalezIQ, we were able to get in touch with our audience with this tool, help them resolve their questions and improve sales by 30%..

Vorteile: The option to scale up or down. We use it for seasonal events where we can choose to get the premium features for a few months and then switch back to the free version for the year of the year.

Nachteile: The configuration with our sites were a bit difficult, especially with wordpress.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2019
Verifizierter Rezensent
Vice President
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019

"Perfect for Webite Chat"

Kommentare: If you are looking for a simple chat box to put on your website for ease of the user, it works great. Easy to implement that portion. Not so sold on their customer service.

Vorteile: We implemented Zoho to add chat to our website. We tried out the paid version with the bot, but was a little complicated to set up so went to the free version. It fulfills the need and never crashes.

Nachteile: It would be great if the bot was a little easier to set up. When I asked customer service about helping they wanted to recommend me to their help page and never really would help me themselves.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019
Neil C.
Sales Consultant
Sicherheit & Untersuchungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019

"Intuitive interface and a great way to generate customer leads"

Kommentare: In today's business, monitoring website visit has been increasingly important in improving business brand image, helping achieving more efficient business operation and understanding potential customers. Being able to monitor what web page customers look at also makes our marketing and technical support team more efficient. Marketing team can gather data and find our most popular products while technical support team can increase efficiency by uploading the most commonly asked technical questions.

Vorteile: Sales IQ has been great for my business. It has an intuitive interface and it is a great way for me to generate leads and acquire potential customers. Sales IQ gives live status of our customers so we know what website page they are reading and what products they are interested in. By knowing this information, it makes our sales team more efficient in assisting customers with their specific needs.

Nachteile: This may not be the issue of Sales IQ but internet issue. A few of our international customers had trouble using the live chat consistently, but this might be the issue of their internet instead of Sales IQ platform.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019
Verifizierter Rezensent
Designer
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019

"It's like fishing with dynamite"

Kommentare: We are a small company, so any missed interactions with customers is painful. Having SalesIQ lets us have instant contact and actively engage those who might not otherwise do anything more than check out our website.

Vorteile: What's not to like? Full tracking of individuals coming to your site, scoring to help sift the diamonds from the rough, filters to let you concentrate on high valued targets, automated scripted interactions or good old fashioned one-on-one chats. Seamless integration with the CRM, and a mobile app that actually works, and the ability to have sales, support, and any other departments you have work together to help customers. It’s almost perfect.

Nachteile: If you have gaps in coverage, the missed chat queue is not as well refined as it should be. For instance, you can't sort by the name or email to identify duplicates, and you can't see what country they came from without clicking each entry, making dividing the queue based on location difficult.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019
Steve L.
director of sales
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.7.2017

"sales iq is the hidden gem of zoho"

Kommentare: the integration with zoho crm and zoho campaigns is bar none. The cost of zoho sales iq is about the same as the others (a little on the high side) so it's an obvious choice.

Vorteile: Integration with zoho crm, zoho campaigns and zoho desk is awesome. For example, you can see if someone visiting your website is a customer or not. When you chat with the person, you can transfer them to support or sale as needed. The chat transcript is saved to the contact in zoho crm.

Nachteile: UI is not as good as LiveChat. The UI isn't bad but LiveChat has the most simple UI out there. Also the chat dialogue box that the customer uses is "cooler" looking in LiveChat - it's more fun looking. Lastly, after the chat is over, a copy of the chat is emailed to the customer but it says "powered by zoho sales iq" at the bottom which ruins the effect here.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.7.2017
Neha T.
Tax Consultant
Unternehmensberatung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 19.4.2018

"Best tool for website visitor tracking and live chat"

Vorteile: It is very easy to integrate into the website and is also really appreciable is the very intuitive user interface and the well working mobile application. The pricing scheme is flexible enough to meet the capacity of startups and small businesses, as there is even a free-of-charge plan available.

Nachteile: In the free version Zoho Sales IQ offers only a limited set of features and the paid subscriptions are quite expensive in the long term.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 19.4.2018
Adam H.
COO / IT Guru
Verlagswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019

"As part of Zoho 'ONE' - very good value & functionality"

Kommentare: Good, filled a need but products like FB messenger have taken their place (for us at least)

Vorteile: Easy to use, chat works well, clients & users seem to like it

Nachteile: Would be great to add different communications channels instead of having everything separate - we will be switching from SalesIQ to FB messenger as we use messenger already and it's one less channel.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019
Anthony E.
Agent/Owner
Versicherung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019

"Best CRM Money can buy"

Kommentare: No issues to date. Never had any major problems. Best CRM out there for the price

Vorteile: I think price wise its the best option. Has all the functionality one could ask for. They've partnered with all the top business functionality companies out there to sync up nicely.

Nachteile: It was a bit difficult for a novice user to setup but their customer service team is good at helping you out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019
Marc C.
Commercial Photographer: Google Street View | Trusted
Fotografie, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 14.3.2019

"Simple and useful"

Kommentare: I no longer have to go hunting for data and it connects with all my other apps so that is the biggest bonus

Vorteile: I have been using SalesIQ since signing up to the Zoho One suite and it's become my defacto reporting tool. It's simple and easy to read.

Nachteile: Their graphical user interface is not that modern. That may not matter to you but it impacts how fast you can get through it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 14.3.2019
Verifizierter Rezensent
Director of Product Design & Marketing
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2018

"Okay resource! "

Vorteile: Great to show you how many visitors you have on your site.

Nachteile: Can't create your own automatic templates when someone starts a chat with you, not many functions avialable.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2018
William P.
webmaster
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2018

"Knowing more about your visits"

Vorteile: I recently started using this application and it turned out to be wonderful. Compared with another, I feel much more dynamic and better way to interact with the visitor. Try it, you will not regret it.

Nachteile: We should have a general control panel to be able to administer all these magnificent zoho applications. All from a single dashboard.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2018
Prasad K.
Digital Marketing
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2019

"Good tool for customer support & lead generation"

Vorteile: The tool delivers what it says it offers. Good customer experience and good agent experience.
The tool has been getting better with the availability of new features
The support team at salesiq is quite responsive.

Nachteile: It is not very customizable, to a larger extent you can only use what is offered to you by the tool.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2019
Verifizierter Rezensent
General Manager
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 31.1.2019

"Simple and Effective"

Vorteile: like how easy it is to integrate it with your website. The analytics that is sent to you to disclose patterns The tracking and the automations like bots and smart triggers

Nachteile: What do I dislike. I have not been displeased to be honest. There are no cons for me or for my application of this software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 31.1.2019
Verifizierter Rezensent
Creative Director - Wayfinding & Branding
Grafikdesign, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 28.1.2019

"Great tool to convert customers!!"

Vorteile: The tool allow you to track customer visits to your website as well as converting new prospects. Making it easy for customers to chat with you will definitely make this worthwhile!!

Nachteile: Hardly any negatives with this tool! It easily connects with other Zoho Apps as well, making it great to track KPIs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 28.1.2019
Anderson P.
Customer Service Representative
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2017

"Chat made the way it must be!!"

Vorteile: You can integrate this tool into your website to always help your customers real-time whenever they need you.

Nachteile: Sometimes the code that is shown for the integrations does not work as expected and you must contact provider's technical support so they can fix it an provide a new one for you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2017
Yanelis H.
Assistant
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.12.2017

"It is excellent to know who are visiting your page."

Vorteile: I like to know the time a user spends in a section of my website. It's interesting because you can see that person's interest and offer help.

Nachteile: I dont have nothing to complaint about. I always see improvements. Maybe the price can be a little better but what they offer, it's worth it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.12.2017
Verifizierter Rezensent
Sales & Marketing Manager
Druck, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019

"Great software for our online Chat"

Vorteile: Easy to install and set up in the same day.

Nachteile: nothing the program does what we need it to do on a consistent basis.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.1.2019