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Über KUBE

Verfügt über alle Tools, die benötigst, um einen intelligenten und verbundenen Arbeitsbereich mit Buchungs-, Mitgliedschafts- und Facility-Management zu entwickeln.

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Mona M.
Operations Associate
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.9.2019

"Best customer service team around"

Kommentare: Overall I have had a good experience with KUBE. i love their customer service team

Vorteile: Very good system to have for any company that specializes in member services. The ease of booking reservations and or editing them surpassed my expectations. Monthly invoices should be checked ahead of time ( before they go out ) to ensure they are all correct but other than that KUBE is great. Especially their Customer Service team. They answer within minutes.

Nachteile: I find it a little difficult to export reports into a PDF .

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.9.2019