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Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4.7/5
  • Kundenservice
    4.3/5

Über SutiDesk

Leistungsstarke Online-Helpdesk-Software, die Kundenbetreuer dabei unterstützt, Serviceanfragen effektiv zu bearbeiten.

Erfahre mehr über SutiDesk

Zeigt 3 Bewertungen

Valentina G.
Web Designer
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2018

"Amazing!!!"

Vorteile: Incredible effort that the SutiDesk company makes to keep the customers happy, I am very satisfied to have worked with them, I have no doubt that it is one of the best in the field of help desks.

Nachteile: I really do not have any complaints to give, on the contrary, just congratulate them for the excellent service, it was very rewarding to work with a company with its warm service and empathy with the client. Very good.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2018
Brenda C.
System Engineer
Essen & Trinken
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2018

"Excellent work."

Vorteile: Wow, there is no doubt that SutiDesk is a very complete and effective company, I will definitely return to continue working with them, I made it clear that it is one of the best companies that can be found in the area of help desks.

Nachteile: I have no complaints to give on the contrary I only have good reviews that is all that this company deserves. Excellent work.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2018
Jeremy M.
Founder
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2018

"Simple CRM software"

Vorteile: Easy to onboard team members and use, plus some automated processes save time over other CRM alternatives

Nachteile: UI isn't great and the dashboard feels like a corporate-y app that hasn't been updated in a decade.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2018