Über Communication Studio 2.0

The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows.

Erfahre mehr über Communication Studio 2.0

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Communication Studio 2.0

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

9,5/10

Communication Studio 2.0 hat eine Gesamtbewertung von 4 von 5 Sternen basierend auf 2 Nutzerbewertungen auf Capterra.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Produktbewertung

Produktbewertung

Nutzung

Sortieren nach

Hast du Communication Studio 2.0 bereits verwendet?

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwareinteressenten.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Tesa D.
Administrator in Rumänien
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Text, web chat, and voice in the same interface

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

Manage your clients in a omnichannel system. The contact information is displayed on the main screen which is great for focusing on the main tasks and have what you need at your fingertips

Nachteile:

I haven't found any cons about this software that we are actually using and switched on from another solution.

Abi M.
Fellowship ladies VP in USA
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Great for intercommunication

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

This app is great for communicating with in companies, institutions, and personal businesses. It works very great with Windows!

Nachteile:

I have not been able to use this app with any Apple devices. Those of us who are pro Apple, this is very confusing!