Certona Bewertungen

von Certona, A Kibo Company

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3,6/5
  • Kundenservice
    4,6/5

Über Certona

KI-gestützte Omnichannel-Personalisierung

Erfahre mehr über Certona

Zeigt 29 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
VP of eCommerce
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019

"Oldie but a goodie"

Vorteile: Solid long-standing platform with an excellent customer success team

Nachteile: All customization requires development $ from integrator

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019
Michael A.
Sr. Mgr, Product Mgmt.
Einzelhandel, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2019

"Powerful, Flexible Personalization tool"

Kommentare: Improve conversion and AOV

Vorteile: Certona Experience Manager is a powerful End-User Tool that allows me to update strategies, and A/B test regularly and get reporting to optimize the experience and drive conversion.

Nachteile: Occasionally CEM glitches, gets hung up puts me in blacklist mode a bit too often, would like to be able to copy individual strategies to separate containers, to same container for modification. Tagging logic , REc Demand logic was difficult to confirm with other analytics software like Omniture.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2019
Suzanne K.
Techology Manager
Groߟhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019

"Certona Recommendations"

Kommentare: I did enjoy working with the Certona team and loved the recommendations, but it was a set it and forget it plan as we couldn't track the results and/or make any additional changes as we wouldn't know if it would hurt the bottom line or help us.

Vorteile: I loved the ability to customize the software to meet the Company's needs on all of our devices: website, iPad app, CRM, and analtyics package. We had the ability to download the information to work on an off-line mode as well.

Nachteile: While the recommendations were good, we lacked the ability to track our results - we were unable to measure ROI, run A/B tests, as well as make upgrades, such as content recomendations. This was our developer's 'fault' due to incredibly high costs, but in a nutshell without results - we're unable to make decisions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019
Gail B.
Vice President, Marketing & Analytics
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019

"Solid tool for personalization and engagement, with some minor flaws"

Kommentare: They make it very easy to see where they are driving revenue and engagement, which I appreciate. Their testing and reporting is thorough and easy to follow. The account management and customer success teams are helpful and friendly. They always have a list of new ideas to test so that your strategies don't get stale, rather than just setting something up and then forgetting about it.

Vorteile: Personalization engine and algorithm are strong
Team supports frequent testing to ensure that your strategies are working optimally
Account managers are thorough and easy to work with
There is great continuity among account staff - you don't get bounced from one rep to another
Team makes lots of suggestions for improvements and how to best optimize your use of the software

Nachteile: Some pieces are not as easily customizable as I would like
On some things, support queue can be very long
Building some reports in the portal can be tedious or difficult to get to

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019
Alice M.
Ecommerce manager
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"Time saving recommendation tool"

Kommentare: Manually setting up recommendations is impossible given our staffing. The support from the Certona team has been exceptional in the last several months.

Vorteile: The software with the assistance of our Certona team has done a great job making product recommendations across our 3 unique sites. Using Certona has allowed us to spend less time and effort on manually setting up recommendations in addition to providing better results than a manual or simple algorithm could provide.

Nachteile: It took several months to achieve optimum results given the complexity of our data.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019
Dorothy C.
e-Commerce Manager
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019

"Excellent Customer Service"

Kommentare: Certona has allowed us to create a more personalized experience for the customer on our website and within emails. They generate additional demand by subtly suggesting products to shoppers based on past and like behaviors.

Vorteile: We have loved working directly with our client success team. They are constantly working to optimize our strategies via very thorough testing.

Nachteile: The platform has always been a bit clunky to work with, but their teams are always available to help work through any questions we have.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019
Erik S.
Marketing Automation Specialist
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2019

"Tweakable, good performing recommendations"

Kommentare: After several tests we're convinced that Certona recommendations perform better compared to hand-picked products. Once you did implement the code and know the software it's quite easy to use.

Vorteile: The product recommendations: we did several tests and the recommendations perform better compared to hand-picked products.
The use of strategies to setup recommendations: it's not a complete black box, but you can actually tweak the settings.

Nachteile: No lay-out flexibility: Each recommendation 'container' has just 1 lay-out (template). It would be nice if you can switch lay-outs using the parameters in the URL.
Example usecase: we can't use product image1 in the first recommendation and product image2 in the second recommendation. This cannot be solved using 2 containers, because they aren't attuned to each other.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2019
Verifizierter Rezensent
Product Manager
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.11.2019

"Algorithm works well"

Kommentare: Overall, experience has been pretty good ROI - however, I wish turnaround times would be quicker and during holidays it can take up to a month or longer for technical issues to be resolved.

Vorteile: The algorithm has been tested across many companies and people, and seems to work well for basic product recommendations in the normal placements across the site.

Nachteile: The UX is not the best - CEM is a little archaic and the reports are very basic excel outputs and not organized in the best way.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.11.2019
Vladyslav P.
Team Lead Search and Recommendations
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"Feedback after 2 years of using Certona"

Vorteile: The best thing about the company is the Customer Support and contact persons we work with. The second best is the openness of the company to search for non-trivial solutions for the emerging business requirements

Nachteile: Configuration UI could be more responsive

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019
William F.
UX Manager
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"Stellar customer support and account management"

Kommentare: Overall the support from Certona has been solid from day week and has remained at a high standard throughout. They have really helped us turn any idea into reality.

Vorteile: The flexibility to try lots of ideas, experiment and learn from the data.

Nachteile: The CEM UI is a bit clunky but this is easily improved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019
Steven H.
Director, Product Marketing
Automotive, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2019

"Certona Product Review"

Kommentare: Overall our experience is positive and enjoy the benefit of this product across our site.

Vorteile: The majority of the software is very customized. We use the software for running recommendations across the website which has worked well to increase customer experience and shoppability.

Nachteile: There has been frequent technical issues where implementations have been delayed and need time to spend investigating issues. Overall some of these technical issues have slowed us down.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2019
Jack R.
UX Analyst
Freizeit, Reisen & Tourismus, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2019

"Good product with great customer service"

Vorteile: The team at Certona are excellent - very attentive and always willing to help or proactively come up with a workaround. The product itself works very well for the needs of our site, something which can only be built on as we roll out their visual search.

Nachteile: The back end operating systems are quite dated and confusing

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2019
Stephen P.
Technical Product Manager
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2019

"Certona Recommendation is Trash"

Kommentare: They are one of the worst vendors I’ve ever had to work with. Their product managers and technical specialists don’t know how to implement their own product. They change the solution multiple times and caused several delays in the project timeline. They don’t take ownership and seems like they don’t even know how to solve for basic use cases.

Vorteile: Nothing at all, for being “best in class”

Nachteile: Terrible API integration, unable to support cross-selling and up selling with an API implementation.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2019
Michael M.
Senior Digital Experience Optimization Manager
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"Certona makes my life easier"

Kommentare: The level of service we receive from Certona is remarkable. They bring so many insights to the tables, and are always full of ideas to improve our placement strategies. Because they serve so many clients, they always have their finger on the pulse of what is working right now in the eCom world.

Vorteile: Ability to quickly test new strategies and optimize our placements across the site and emails.

Nachteile: We rely very heavily on the Certona service team to make weekly updates...I would love to see an improved UI that would make self updates easier.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019
Brent K.
Email & Automation Marketing Manager
Einzelhandel, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2019

"Certona Review"

Vorteile: From an email standpoint, I appreciated the flexibility of how you can utilize the recommendation containers within the email.

Nachteile: From an email standpoint, I do wish there was an easier way to A/B split test different strategies within the email. On the website you can do this easily but not so much with Email.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2019
Miguel V.
CTO
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.11.2019

"Let the AI do it's thing!"

Kommentare: We want to offer better and more meaningful recommendations to our customers.

Vorteile: It's feature rich and can do just about anything you want from a product recommendation engine.

Nachteile: The UI of the dashboard is a bit confusing and cumbersome to navigate. Takes some time to learn how to get the most out of it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.11.2019
Alba S.
consumer experience manager
Sportartikel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"Feeling in good hands with the level of support we get"

Kommentare: We're continuously optimizing our strategies with Certona and it definitely pays off. I'm especially happy with the level of support we get form our account manager and data experts.

Vorteile: The software is easy to use and allows a great level of detailed strategies

Nachteile: I can't bulk exclude articles from the catalogue or replicate this to different catalogues
An interface revamp would do it good as it looks a bit outdated.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019
Sundar N.
BA
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019

"Great Software Amazing Support"

Vorteile: The tool is built to support generation of product recommendation on a massive scale. And services the Homedepot website brilliantly. The customer support provided by Rep Grossness is beyond compare. He is always very kind and helpful in his interactions with us and has provided us all the support and training that we needed in using the tool effectively.

Nachteile: The tool does not support multiple languages, In Canada it is mandatory for every website to be in English and French.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019
Laura A.
Operations Manager ecommerce
Luxusgüter & Schmuck, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2019

"Great Service - personalizations"

Kommentare: Support, customer service, engineering are always available, coming up with help, suggestions, optimizations and I love the fact that they are based in Europe.

Vorteile: I really like that personalizations are updated constantly. That means customers are getting recommendations dynamically.

Nachteile: The CEM platforms is not really customer friendly, a bit old style.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2019
Kristen M.
Director
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2019

"software review"

Vorteile: extent of attribution and strategies to inform algorithms and recommended products

Nachteile: UI is improving but still needs work for "plug and play" set up

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2019
Gareth L.
CGO
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"The most precisely configurable tool on the market"

Vorteile: Certona is very configurable, whic enables us both to apply our merchandising guidelines and to provide very curated recommendations to the end users.

Nachteile: Some of the administrators woul dlike to be able to set the initial settings themselves, but the complexity of the Certona software means the Certona Team does the initial setting

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Eva H.
Account Manager
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019

"A lot of possibilities for our campaigns"

Kommentare: The general experience is good, the rep is helping a lot to make campaigns possible.

Vorteile: The possibility to generate different personalization strategies for our campaigns

Nachteile: The expiring time when you´re connected to the CEM, working in analytics, because you need to select again everything to continue with the analysis.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019
Jennifer V.
ecommerce analyst
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2019

"Certona Monthly Segmentation Update"

Kommentare: Rep have been very helpful throughout the entire process and on our monthly update .

Vorteile: updating contents to production is very easy.

Nachteile: The process of updating the QA environment is very manual. I have to send the files a week ahead, unsure of the ETA (usually a couple days before the live date). It would be easier and efficient if it's not manual.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2019
Sarah P.
Digital Personalization Manager
Einzelhandel, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2019

"Certona Review "

Vorteile: The personalization aspect of recommendations.

Nachteile: The UI of the CEM platform.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2019
Christian H.
Sr. Manager
Sportartikel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"Great service level, UI and strategy / rules set up need improvement"

Vorteile: Flexibility of strategies / rules and service level is much appreciated

Nachteile: UI is outdated, reporting capabilities in the tool are not very useful. I would also hope for an auto-tuning functionality and shift towards machine learning

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019