Über CXONCLOUD

CXONCLOUD is a purpose-built software to understand customer experience to personalise marketing to drive repeat & referral business.

Erfahre mehr über CXONCLOUD

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu CXONCLOUD

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

9,3/10

CXONCLOUD hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 3 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Padma
Founder - Practitioner in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A boon for solo entrepreneurs

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: As a solo entrepreneur, managing my customers, keeping them happy, investing a fortune on multiple apps/software on customer experience was a nightmare. CXONCLOUD is an all in one app pretty much like my assistant. I invest less time and money on customer experience but with a lovely result - I see a lot of happy customers and get a lot of referral from them.

Vorteile:

- Engaging with your customers in just clicks - Manage booking and feedback in one place - Referral Scheme - At your fingertips - saves a lot of my time and money in managing my business.

Nachteile:

None actually. It just fits perfectly for my business.

Sangeetha
Director in Indien
Konsumgüter, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Cx on cloud

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

It's ease of use. The fact that you cab reach out to your entire database in one click.

Nachteile:

Sometimes the updates require a better data connection

Ganga
Founder in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Ideal for service providers

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Tracking customers and sending announcements to all parties involved without hm

Vorteile:

Collating customer data and seeking objective reviews for services. Helps build database and have a system for feedback collection and quality review

Nachteile:

Most customers ignore the feedback emails or fail to check for prolonged periods..