Best Cloud telephony solution

Bewertet am 18.10.2018
Shubham T.
Assistant Manager
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I am using My Operator services from last three years. i am very much happy with the system & services provided by them.

Vorteile: Best part for this service is you don't need any hardware setup for this. Very user friendly application.

Nachteile: Call Routing is on mobile phones. This can make the system better if we can answer the calls via web application only.

Experience

Bewertet am 31.10.2018
Aravind D.
Manager - Customer Support
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Since I joined and taken over a few teams I never wanted to get stuck with running behind a service provider to get the changes done. This what exactly happened here. I got a call with reps and told her my requirements. Everything has been done from their end without hassle.

Vorteile: As a company when you have a right employee to lead then you don't need anything. I am total with the way I have updated about the product. Which had made me take up one more service for my sales department.

Nachteile: I do not see any cons. Everything is fine.

Simple Cloud Telephony

Bewertet am 7.3.2018
Anand R.
Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Simple cloud telephony software, with all simple and minimal feature to handle any volume of incoming and out going calls.

Nachteile: There is no ios app. sms and call campaign/marketing options are not available on the fly. some hidden charges should have been restricted by default.

Antwort des Softwareanbieters

von VoiceTree Technologies an 16.3.2018

Thanks for the review.

Parenthesis Software Pvt Limited

Bewertet am 30.11.2018
Debajyoti S.
Developer
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My 80% of customers are happy for working with MyOperator. BUt 20% of customers are still complaining about call service.

Vorteile: The user interface of the software. Very easy to use.

Nachteile: The user interface of the software in some specific ways. Required some extra features.

Good Product, Pricing and Customer Service can be improved

Bewertet am 28.11.2018
Varun B.
Co-Founder
Logistik & Lieferkette, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My company has been using the product for over 4 years now and it has been a smooth journey

Vorteile: The ease of use and its simplicity and the ability to track live calls

Nachteile: Customer support can be much better, they can be better in managing customer relationships

User friendly and great customer supprt.

Bewertet am 27.11.2018
Meenu S.
Customer Support
Kosmetik, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great staff and I really like their services, also No need for training to operate as application is very user friendly.

Vorteile: Excellent customer service and easy access of all call reports.

Nachteile: Avoid duplicate number while downloading the log.

true value

Bewertet am 19.11.2018
Ramesh J.
manager
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: my operator team is doing job like honey bee. as my experience is good with that team.

Nachteile: software fulfill our requirement. its easy to use

Excellent Services

Bewertet am 4.10.2018
Satyajith K.
Director
Alternative Medizin, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: All with MyOperator is good. Their service was on time and professional. Dashboard is very easy and self explanatory. All other features are good.

Nachteile: I can't remember any. All features are good and to the mark.

MyOperator review

Bewertet am 4.10.2018
Ruchi S.
Team Leader
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has been nice experience while using my operator...

Vorteile: Easy to manage my followups & miscall database..

Nachteile: Filter and export call and SMS logs......

Worst services -faulty product, staff are rude and they dont uphold their commitments

Bewertet am 21.6.2019
Jay A.
manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I would not recommend this product to anyone. First they don't have the capability to offer this service. first they agreed on a pricing with local content. then they did offer any service even after the plan was activated. after repeated inquires, they said they can't offer the local IVR, as the person whom they work with is on leave. I paid from my pocket and recorded the services and shared with them and they weren't ready to share the cost. From a 12 month contract i reduced contract to 6 months as I was sure this not the company whom I can trust. then after activation the quality of services started going down and there was hardly any customer support. I filed my request for refund and they declined. Now I planning to take them to court.

Vorteile: we couldn't find anything, the product repeatedly failed to meet expectations

Nachteile: The product failed to meet the expectations. The looping services had a lag when connecting from the operator through MYOP. the quality of sound got very low and at times it gets very bad. repeated efforts to reach them to explain , finally ended up in them writing that their services are dependent on their operators and they cant do anything. I cant put my customers at stake, hence asked for a refund, which they denied.

e comerce services

Bewertet am 30.11.2018
Khaleda B.
Propreitor
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: all business queries accounting every thing is going to be solved better along with server no if you give our number also

Vorteile: good data gatheredthed software for all kind of services which we provide in our organisation

Nachteile: sms chrges and so many missed calls and not connecting call some times its goes to voice recording

MyOperator is truly Amazing!!

Bewertet am 4.10.2018
Amit K.
Managing Director
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is very easy to use. It is simple and meets the need of organisation very well. The best part I liked about the software the logs and how easily I can manage the users and departments

Nachteile: The free minutes offers were amazing but, the fact that IVR recordings are also included as part of the minutes of the call could be changed.

Very bad service ' support

Bewertet am 21.1.2018
Anand M.
Propreitor
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I will never ever purchase anything from this company.

Nachteile: This is your IVR Screenshot at https://cl.ly/2q2x291G282K You donot care and may be dont know what is meaning of customer service. Using your IVR my customer most of them gets either no call connection right away call disconnect and also they get Number donot exists. 11 Days ago this complaint raised but there is nobody who can check and update it. Very bad service. Nobody care there for service support. I will not let you eat my hard earned money. I will take required legal action along with posting the online reviews. I have all the written records of the way your live chat people discuss with customer and ignore the support request. As well as how you donot reply 11 days to a service request sent to your own support email id. I need my refunds...

Thumps -Up for MyOperator

Bewertet am 3.10.2018
Moses D.
Manager- Support and Relationship
Forschung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Any company that sells a product. Its important that the product should be easy to use for anybody technical or non - technical. And what these guys have given, around the clock you call for a support they are there. Especially the support team.

Vorteile: The whole tool is perfect. User friendly.

Nachteile: Till now haven`t seen anything yet, that can be can least liked.

My view

Bewertet am 25.11.2018
Verifizierter Rezensent
Founder & Managing Trustee
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Handling enquiries and can't missing the enquiries

Vorteile: Cost effective
Easy to use
Never missed prospective enquiries
Less reliablity of our own employees whom we can't expect to stay with us for a long run

Nachteile: Proper intimation should be given to the customers while configuring and adding users and service depends on the package.

Feedback

Bewertet am 29.11.2018
Dushyant S.
Director
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My operator helps us manage our customer calls in a better way and gives vaulable insights and findings which improves the result and sales.

Vorteile: Simple UI and functionality, friendly staff , prompt services.

Nachteile: I wanted a customized package as per my requirements, which is not available readily in the system.

Good

Bewertet am 21.11.2018
Chaturbhuj R.
Director
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: IVR settings by Customer as per their own requirements...

Nachteile: Call Rate is much more...
Monthly rent is too high

MyOperator review

Bewertet am 10.10.2018
Animesh N.
Director
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: KAM staff is excellent,Super seniors are non flexible.

Vorteile: Nothing as such actually, it is a good service platform I would say

Nachteile: Nothing actually,I think the behaviour of the senior executives can be improved. KAM executives are excellent

Good Company......Good support team....

Bewertet am 6.10.2018
Ishan M.
Sr. Manager
Landwirtschaft, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Good Company......Good support team....

Vorteile: UI part is easy to understand. Support team is also coperative

Nachteile: Less reports on missed calls, Support team is also coperative

Decent

Bewertet am 28.11.2018
Pooja S.
Co Founder
E-Learning, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Decent. Good team but the product overall can be improved.

Vorteile: Good support system. our account manager is really helpful.

Nachteile: Its not user friendly. Call log doesnt work properly

Good service

Bewertet am 10.8.2018
Syed A.
Director
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Service quite stable. Account managers do a very good job

Nachteile: No conferencing or forwarding facility .

Excellent App

Bewertet am 17.10.2018
Verifizierter Rezensent
Accounts Associate
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The daily report generation by My operator gives your usage summary.
User-Friendly.
Call Logs

Nachteile: Everything Looks fine. I guess the logo looks simple if it can be redesigned.

Tollfree Number for your business.

Bewertet am 27.11.2018
Amol K.
Managing Director
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Initially have some conflicts regarding package given by company and its charges, i also paid some amount for which i havent even started the number. Hence converted from 2 year to 1 year. Apart from commercial commitments software were easy to use & track all recordings of customers and employees. Account Manager is well supportive and taken care of any technical issues. Overall a mix experience from both the ends.

Vorteile: Easy to use, Can easily change all the tones and text of call.

Nachteile: The notification alerts for balance. Even i have paid for yearly fee, Still it shows minimum balance everytime.

Service

Bewertet am 17.10.2018
Anjali J.
Manager
Unterhaltungselektronik, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Good and timely service, user friendly

Nachteile: Customer support service and easy to understand