Knowledge Centre LMS Bewertungen

von Acteon

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Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
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    3.8/5
  • Kundenservice
    4.8/5

Über Knowledge Centre LMS

The Knowledge Centre LMS is the easy to use, cloud hosted, mobile-friendly, blended learning platform from Acteon.

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Zeigt 5 Bewertungen

Karolina G.
L&D Coordinator
Rechtsberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017

"I really enjoy working on this LMS. "

Kommentare: - better at reporting,
- met the new SRA regulations,
- being pro-active,
- added value to the business

Vorteile: - isn't black and white, you can always find a solution for your needs
- user-friendly
- pretty use to use
- reporting function
- training calendar

Nachteile: - at least one module/resource needs to be assign as mandatory
- no sub-categories
- from a user point of view ; when a user book for a face to face session there is no time on the booking calendar just date and location

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017
Ben E.
Senior L&D Specialist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2017

"Great system that meets organisational requirements with excellent customer support team"

Vorteile: - Reporting functionality makes it simple to access reports at all levels
- Ease of use for learner
- Responsive customer support team that can tailor software to specific requests
- Professional look and feel with corporate branding

Nachteile: - Only able to assign courses to one 'group' (no and/or function)
- A few reporting glitches that have to be dealt with by customer support rather than administrator (removing certain entries to an individual report, for example)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2017
Emma C.
L & D Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017

"Great customer service, and the LMS is really coming into it's own now."

Kommentare: Being able to centrally manage the training across the business, and have a clear picture of compliance.

Vorteile: Being able to pull stats about the homes/schemes regarding training compliance, and being able to offer a wider range of mandatory and non-mandatory training across a platform which allows easy access for all.

Nachteile: The calendar - we have a large number of courses available, and they are just in one long list - it would be great if this could be separated or broken down into smaller segments, EG. by course name or month?!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017
Leah W.
HR Manager
Rundfunkmedien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017

"Very helpful and creative team at Acteon. They always strive to create content that fits our culture"

Vorteile: End user experience is good
Various functionality - mandatory training, reminders,
Mixture of adding documents, videos and bespoke training content

Nachteile: There has to be 1 mandatory training in order for a module to exist. Would like for people to have the option to view info
Back office is clunky looking

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017
Sarah S.
Snr L&D Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017

"Good experience - great focal point for the business and is central to our development strategy"

Kommentare: Central to development strategy with a great process for harvesting workforce compliance and capability rates at any given time

Vorteile: Reliable and user friendly as well as feed the reporting needs to senior management as well as operations

Nachteile: Often need support to amend the functionalities which can protract the timeline and result in delays

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017