Über SplitMetrics
Optimiere die App-Conversion-Raten im App Store und bei Google Play mit A/B-Tests.
Vorteile:
Nicht verfügbar
Nachteile:
Nicht verfügbar
Nutzerbewertungen filtern (1)
Nutzung
Branche
Unternehmensgröße
Dauer der Nutzung
Sortieren nach
Nutzerbewertungen filtern (1)
Verifizierter Rezensent
Founder in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
App conversion optimization tool
4
vor 3 Jahren
Vorteile:
A great tool for marketers and app developers who want to track every element of their app. It doesn’t just track but it provides you with insights that you can use to improve your app. You can run A/B tests and use behavioral targeting and analysis to understand users. Tools like heatmaps, video metrics, and screenshot stats are indeed very helpful for app marketers.
Nachteile:
It is expensive. It is really expensive which makes it a tool for high-end developers and apps