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Über Dialfire

Benutzerfreundliche, voll ausgestattete Outbound Call Center-Software aus der Cloud mit vielen erweiterten Funktionen, aber ohne Setup oder monatliche Vermittlungsgebühr.

Erfahre mehr über Dialfire

Vorteile:

It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Nachteile:

Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys.

Bewertungen zu Dialfire

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Weiterempfehlungsquote

9,3/ 10

Dialfire hat eine Gesamtbewertung von 4,7 von 5 Sternen basierend auf 18 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (18)

Eren
Vertriebsleiter in Deutschland
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Erstklassige Software

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Die Software hat mir sehr viel Arbeit abgenommen! Vor allem der Support ist blitzschnell, zuverlässig und kompetent!

Nachteile:

hängt manchmal ein wenig, sodass man die Seite neu laden muss

Antje
Callcenter Management in Deutschland
Unternehmensberatung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Professionelle, flexible und transparente Software-Lösung zur Anbindung mehrerer Sub-Callcenter

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter an das System anbinden. Der große Vorteil ist ein einheitliches System, man kann die einzelnen Center vergleichen und hat alle Ergebnisse gebündelt.

Vorteile:

- flexibel anzupassen und zu erweitern - Anbindung an externe Systeme - jederzeit und von überall aus sehr einfach zu verwenden

Nachteile:

Priorisierungsmöglichkeiten in Abhängigkeit zueinander

Patricia
Head of Telemarketing in Deutschland
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Teylor

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Super Support

Vorteile:

Preis-Leistung, Support, Nutzungsmöglichkeiten der Steuerung von Kampagnen

Nachteile:

anfängliche Probleme mit Schnittstellen zu anderen Programmen / Software

Jacob
Jacob
CEO in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Powerful and support is very helpful to setup.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Vorteile:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Nachteile:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
Social Media Manager in Kanada
Medienproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Outstanding Efficiency with Dialfire

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

Vorteile:

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Nachteile:

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
Head of Marketing in Deutschland
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A stable, growing and functional with a great support!

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Vorteile:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Nachteile:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Cliff Ian
Deputy General Manager in Philippinen
Outsourcing/Offshoring, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Remotodojo on Dialfire

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

Vorteile:

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

Nachteile:

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Nachteile:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

Fabio
CEO in Deutschland
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This is the best dialer I have ever used

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

What I like most about Dialfire is the flexibility and ease of implementing new campaign structures, so it's completely adaptable to needs and anyone can customize it exactly how they want.

Nachteile:

I currently have no points that I would like to emphasize negatively

Benjamin
Auth. Officer in Deutschland
Outsourcing/Offshoring, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A comprehensive solution at scalable costs

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be realized without much effort.

Vorteile:

The solution is easy to implement and works well on our systems. The support is very easy to reach and always competent.

Nachteile:

The documentation and manuals are good and up-to-date, but could be a bit more extensive at one point or another.

Bojan
Bojan
Business Development Manager in Kroatien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software for small campaigns, easy to set up and run

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

We used Dialfire to run a few telemarketing campaigns. It was very easy to set up and have it running within less than an hour. Great customer support. Easy to top us as they accept CC's, some other CRM's don't, which make it difficult to start of a campaign quickly. They don't charge licence or admin fees, the only fees is the telecom/impulse per minute. Good statistics for a free software. Multiple dialing options. A lifesaver.

Nachteile:

Slightly more expensive impulse fees than other CRM's, however no licence fee.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Call Center Software

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Good experience

Vorteile:

1) Easy to set up and use 2) Good support from the customer support team

Nachteile:

Must work on pricing structure to be more competitive in the market

Benedikt
CEO in Deutschland
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very easy and smart to handle cloud dialer with cheap prices.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The handling of the dialer is very smart and easy. Very good and fast dialing combined with cheap prices. The software is web-based and usable all over the world. Recommendable for most of the callcentres.

Nachteile:

Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys. Not very disturbing.

José
CEO/ Founder in Spanien
Outsourcing/Offshoring, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

LA Qualité du Support et le Service Client sont tout simplement Exceptionnel

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par l'équipe Support qui est vraiment la Brique essentielle de notre satisfaction vis a vis de dialfire.

Vorteile:

la rapidité et la facilité de mise en oeuvre , ainsi que le déploiement dans l'entreprise mais aussi pour une utilisation avec des personnes en Télé Travail.

Nachteile:

l'absence de documentation ou de formation sur le langage pour programmer des script ou faire des choses plus avancés.

Catherine
Gerant in Frankreich
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

pratique et très concret

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

La facilité de mise en action et le confort qu'en tirent les opérateurs à l'utilisation. Le support technique est très réactif et très pertinent.

Nachteile:

Il manque l'une ou l'autre fonctionnalité pour se calquer à mon besoin précis , mais Dialfire est toujours là pour proposer des solutions et alternatives.

Maximilian
CEO in Deutschland
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best in Class / Top-Tier Support & Business Process understanding

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Best in class from my point of view

Vorteile:

Dialfire is very easy to use and the onboarding for new colleagues is a no-brainer. There is nothing that can happen or be done wrong.

Nachteile:

The Reporting serves everything you need except the terms, you have to rewrite some terms for a better understanding on the management level

Jason
E-commerce Director in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Phones handled with ease

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more

Vorteile:

Dial fire makes it easy tier for us to reach multiple customers.

Nachteile:

Would like a smoother interface into my CRM

María
Informática in Spanien
Justiz, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Rapidez, soluciones y amabilidad

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.

Vorteile:

Muy buen soporte. Te ayudan en todo momento y gestionan con mucha rapidez

Nachteile:

Me ha gustado todo hasta el momento. Soporte te ayuda en todo momento de manera rápida y eficaz