AcuityCRM Bewertungen

von Addup Holdings

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4.6/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4.4/5
  • Kundenservice
    5/5

Über AcuityCRM

AcuityCRM is the only CRM Company with an SMME solution with real-time funnel analytics. Collaborate organisation-wide.

Erfahre mehr über AcuityCRM

Zeigt 7 Bewertungen

Aaron D.
Owner
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.4.2019

"Easy to use and integrate, terrific customer support"

Kommentare: We had a tremendous experience with Acuity - and our clients love it.

Vorteile: We've used Acuity CRM now with 2 clients and have nothing to say but great things! The website integration was mainly straightforward but customer support was unparalleled. They bent over backwards to make integration work on a difficult project.

Nachteile: They're still adding features but already have quite a few. Could use more integration as well but A+ solution.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.4.2019
Bianca K.
IT Consultant
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2018

"Seamless Intergration with Third Party Applications."

Kommentare: As a company we have been able to improve our sales productivity and improve our customers relationship through establishing new ones and maintaining long term relationship with the current customers.

Vorteile: AcuityCRM integrates seamlessly with third party applications such as Google,Office 365,Sage Online etc.I also like AcuityCRM dashboard as it allows one to see the sales progress through the analytics it provides.

Nachteile: Sometimes it can be slow when operating the software thus making us to waste time to wait for it to load properly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2018
Jacob B.
Writer/Editor
Schreiben & Editieren, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019

"Good balance of price, features and simplicity"

Kommentare: This was actually part of a attempt to create an online business that ultimately didn't take off. However, as we were developing what I and a partner (later) realized was a CRM system using patched-together back-end apps (e.g. spreadsheets, shared OneDrive folders, etc.), we got frustrated and started looking for professional solutions. Being a smaller opportunity, the price of AcuityCRM was particularly attractive.

Vorteile: It really was easier to use than most other CRMs I've encountered (SalesForce being the most significant one)

Nachteile: Integration with other solutions (e.g. Google apps) was difficult to handle, if at all possible

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019
Verifizierter Rezensent
Administrative Assistant
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2019

"Basic but for a small business does the trick"

Kommentare: Keeping track of basic sales data and some light project management.

Vorteile: It's a great place to store a lot of data in one place, including inventory, customer data, etc.

Nachteile: It's a little clunky for project management, and was a little difficult in tracking leads so that we could effectively generate new ones.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2019
Fabiana P.
Graphic Designer
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2018

"Incredible work Acuity"

Kommentare: The software is really good and helps like no other in the market.

Vorteile: I love it because it saves a lot of time for me and my clients, I just have to be sure to check the appointments and that's it, we are very happy to have such an efficient software.

Nachteile: It would be nice to have it as an app in the PlayStore or AppStore, so we can be better connected with our customers through a mobile device.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2018
Nikki W.
Agent
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2017

"AcuityCRM is the best."

Kommentare: The customer service is excellent. The system itself is easy to use which saves us time and money. The sales executives absolutely love it.

Vorteile: The dashboard

Nachteile: Not much at the moment

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2017
Verifizierter Rezensent
Image Reviewer
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019

"So far, a great CRM for my needs"

Kommentare: It's helping be create a comprehensive list, which is great for future marketing!

Vorteile: The software is very simple to use. I'm not well versed in CRMs but am setting up a database of past guests. It integrates with other software to do some marketing, which I'm in the middle of setting up. So far, so good!

Nachteile: So far, it's been way to use and I haven't encountered any problems. It's been easy to navigate, though some of the data input can be a little cumbersome.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019