Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Kundenservice
    3,8/5

Über Woopra

Gehe über traditionelle Analysen hinaus und verstehe deine Kunden wirklich.

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Zeigt 11 Bewertungen

Paola P.
Sales Dep
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2018

"A complete tool with strong features and pricing bundles for every need"

Vorteile: Mostly enjoyed the appconnect third-party integration, which enabled me to process information across segments of my choosing, create unique reports and consumer profiles, as well as gather data across different of platforms (such as e-mail, help desk, chat, and so forth). Other great features offered by this tool are the action triggering capabilities, report funneling, and the CRM integrations (I mostly used Marketo, Salesforce, and Zendesk). Data can be analyzed both from web and mobile, so that's another big pro for me.

Nachteile: The dashboard could have been more intuitive.The real-time analytics information is a great feature, but I was caught wondering at times if things were properly updating or not (no way to tell for sure).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2018
Verifizierter Rezensent
CEO & Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2018

"A really good tool for customer journeys."

Vorteile: It is not that heavy on the end user (client side) and provides really good metrics out of the box. Also like the easy configuration of events that can be triggered from the client or the server side.

Nachteile: Their UI could get a facelift to improve the user experience. The pages seem slow, loading a different view takes longer than expected and although people are patient when they wait for such data it could definitely improve.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2018
Madhav B.
Marketing Manager
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2018

"Used to be good, the new UI update made it unintuitive for me"

Vorteile: I can deep dive into customer activity.
Funnels are super customizable.
I set up a custom dashboard for myself in under 10 mins.

Nachteile: The new UI makes it very hard to find the data I need (probably because I'm so used to the old UI)
It's not cheap.
Support response time is slow.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2018
Verifizierter Rezensent
Director of Marketing
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018

"Can't do work without it. "

Vorteile: I use this every day and can't imagine running the business without it. It drills down to the individual person level so you can really see what each user is doing.

Nachteile: Some bugs still and it is down from time to time. Support is really helpful but not always fast. The switch from their old version to new version wasn't managed well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018
Brad M.
Director
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.6.2018

"Very comprehensive high speed website stats"

Vorteile: - Great user tracking functionality including detailed live updates
- Simpler and more intuitive interface than Google Analytics
- Easy to setup and get started

Nachteile: - Chatting with online users can be cumbersome and hard to manage
- Mobile app could be quicker and have a better UI

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.6.2018
Jeremy K.
Operations Manager
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2019

"Very helpful for user funnel analysis"

Vorteile: Woopra helps us analyze our user acquisition funnel and conversion rates on various pages on our site.

Nachteile: Takes a fair amount of learning as it can be a bit complicated to really get the most out of the product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2019
Adam R.
Owner
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.4.2019

"Gotten worse recently"

Vorteile: The analytics are good but over time support has been slowing down and there are more bugs than ever.

Nachteile: Features stop working at times, it takes 2 days to hear back from support, things get deleted without them telling us, remove good features to make room for confusing beta features.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.4.2019
Cindy C.
Web Project Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2019

"Might be good for marketers, but not for research teams"

Kommentare: We are using Woopra to gather data at the user level for a research project. This project required multiple variables to be collected for each user. There was no easy way to download reports showing all the variables we needed for each user over an 18 month period.

Vorteile: clear interface, responsive tech support team (but the solutions weren't very helpful)

Nachteile: Very difficult to do anything without developers and to download complex reports with raw data at the user level. Data appeared to disappear in a user's record even though the month-over-month graph shows record of user. Very hard to record accurate data if you're not being careful.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2019
Steve E.
CEO
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2018

"Great analytics in a sea of great analytics."

Vorteile: The UI is pretty sexy, and it's really easy to use. Small footprint in the JavaScript tag is nice too.

Nachteile: In reality, there are a ton of great analytics companies out there with similar features and similar price points. Test them all and pick what you like best.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2018
Shubham S.
Associate Business Analyst
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.11.2019

"Woopra a tool for tracking information."

Kommentare: Allover it is the best tracking tool which helps the operator to know about the requirements and priorities of the customer.

Vorteile: Woopra is the best tool to track solutions and monitor our all clients. It is a good way to understand their requirements and priorities.Other than that I loved the interface of the software and it is quite easy to setup the tool.

Nachteile: All over it is very good as compared to other similar products but it is hard to understand and operate for the beginners.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.11.2019
Verifizierter Rezensent
Health Transformer
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.9.2018

"Great analytics tool"

Vorteile: It is very easy to track individual users, and their history

Nachteile: It is a bit expensive to get past the free tier.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.9.2018