Customer Intelligence Platform Bewertungen

von IgnitionOne

Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Kundenservice
    2/5

Über Customer Intelligence Platform

Ermöglicht Vermarktern die Verwaltung und Optimierung von digitalen Medien in den Bereichen Suche, Anzeige, Social Media und mehr.

Erfahre mehr über Customer Intelligence Platform

Zeigt 1 Bewertung

Verifizierter Rezensent
Media Director
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2017

"Good tool, but functionality/support/ease of use limit it's potential"

Kommentare: An advanced ability to identify and acquire customers, and also provide insights behind their value as a customer to the overall campaign via attribution (albeit many flaws)

Vorteile: The tools contained within the platform are great ideas, and if executed better, would be extremely valuable tools within the digital marketing space. These tools include cart abandonment, attribution, RTB, and more. Since i've last used, these tools do not seem to be included in the suite anymore. The attribution was very flawed, and really is programmatic buying under a digital marketing platform label.

Nachteile: The tools simply did not work as advertised, the data was incorrect, frequent service outages, and customer service was very poor.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2017