Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4.4/5
  • Kundenservice
    4.8/5

Über DontGo

Die patentierte Technologie von DontGo erfindet den Chat neu, indem sie KI verwendet, um Webbesucher in Kunden zu verwandeln.

Erfahre mehr über DontGo

10 von %{reviews_total} Bewertungen angezeigt

Robert W.
Project Coordinator
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019

"DontGo Chat is the way to go!"

Kommentare: Overall, we have had a great experience. I can only imagine it getting better as AI tech grows. Thanks a lot, DontGo!

Vorteile: Having DontGo has allowed us to offer 24/7 chat on our website, without having to outsource, or have staff available 24/7.

Nachteile: It can be a bit pricey, but when compared to having full time staff man the phones/chat it ends up being a no brainer.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019
Brian E.
CEO
Bau, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2016

"$2M in additional revenue each year"

Kommentare: We set up a designated 800 number and form. By utilizing the patented exit intent and with the outstanding experience provided, we were able to track $2.2M in additional revenue at Hansons in 2015.

Vorteile: Speed - Customer Experience - Accuracy - 24x7x365

Nachteile: None

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 19.8.2016

Brian, thank you for sharing your experience. DontGo is happy to see your high conversion rates! - KC

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2016
David E.
CEO
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2016

"Game Changer!"

Kommentare: Gutters are the kind of business where we know if someone hits our website, in that moment they have a problem and we have the solution. DontGo gives us greatly enhanced communication capabilities and insures we do all we can to grab them as a customer.

Vorteile: The exit intent technology stops everyone who is leaving without engaging and the speed and accuracy of the answers makes us look very good with our customers

Nachteile: None

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 19.8.2016

David, thank you for your review and your advice to buyers. We couldn't agree more!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2016
Portia G.
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2016

"Please Don't Go"

Kommentare: We were initially having some difficulty with setting up the program because of a lack of communication from our website support team. Don'tGo representatives were a big help in making all ends meet. Now we are watching our leads and the actions they tend to take.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2016
Johnny F.
Marketing Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016

"DontGo K&H review"

Kommentare: I believe this could be a great system if there was more traffic using it, I do believe it can or has saved a bit of additional business but may work even better if the person that is trying to leave the site is offered an additional savings for moving forward with their search.

Vorteile: That it does give potential clients the opportunity to stay on the site and communicate with the company.

Nachteile: I believe that the reporting should be more frequent

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 7.11.2016

Johnny, thank you for your review. We appreciate your feedback!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016
Andrew P.
Director of Marketing
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2016

"Capture leads that would've otherwise left your website"

Kommentare: Our experience with Amanda and the rest of the team at Don't Go has been great. After installing the snippet on our site the live chat was running immediately, collecting additional form fills and phone calls that we would've been missing without it.

Vorteile: This software provides real ROI for the visitors that are already leaving your site.

Nachteile: To the savvy user, the chat can seem automated, or in the worst-case scenario, a pop-up.

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 19.8.2016

Andrew, thank you for your wonderful feedback! - KC

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2016
Alayna T.
Social Media Coordinator/Marketing Director
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.8.2016

"Please Dont Go with anyone else!"

Kommentare: Everything from set up to launching and starting to use the software has been a breeze. No complaints here. Already bringing in customers and creating revenue.

Vorteile: Easy to use and understand. User friendly. Our customers like the features and get some of their questions answered up front.

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 19.8.2016

Alayna, thank you for sharing your experience with DontGo! :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.8.2016
Jordan L.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016

"Great customer support"

Kommentare: The staff does a great job of explaining how everything works. From the initial call, to getting the account set up, it is very well run. All calls and emails are answered in a timely manner. It is easy to modify the campaign as needed.

Vorteile: ease of use

Nachteile: pops up too often

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 7.11.2016

Jordan, thank you for sharing your experience!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016
Dave W.
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016

"Very easy transition"

Kommentare: Very easy install on my website. Awesome customer service. My rep Amanda is very attentive and makes sure all of my needs are being met.

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 7.11.2016

Dave, thank you for sharing your experience!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016
Samantha B.
Senior Digital Marketing Manager
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016

"Less Intrusive - Not Many Leads"

Kommentare: A better service as it only appears when a visitor is about to leave and only on specific pages. However, there still hasn't been much of an ROI with some people interacting but almost none filling out a form and becoming a lead.

Vorteile: That it only appears when someone is about to leave and is customizable based on "leaving behavior" and also which pages it appears.

Nachteile: Doesn't integrate with CRM platform and is a bot that is clearly a bot.

Antwort des Softwareanbieters

von DontGo an 7.11.2016

Samantha, thank you for your feedback. I will notify your account representative about your concern so they can make suggestions to improve your campaign. Best!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2016