Overall installation and support is fantastic.

Bewertet am 16.8.2017
Paul G.
Owner/ Founder
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Converting potential customers into customers. Providing great support to our customers about product information " how to's" etc..

Vorteile: The user interface is simple. Product setup is easy and intuitive. But, Facebook messager integration is my favourite. You are able to handle all your messaging in a single interface.

Nachteile: The outbound and offline, messages, in general, you are not able to add space or paragraph your messages.

Antwort des Softwareanbieters

von REVE Chat an 16.8.2017

Thanks Paul :)

Amazing Live Chat Interface

Bewertet am 4.10.2016
Anurag M.
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've used many live chat programs but liked REVE Chat because of various reasons:
It is easy to integrate and customize. Most important thing is that it's dashboard is very easy to work and understand. Even handling multiple chats at a single time is very easy. Their customer support team is also very prompt and supportive.

Vorteile: Proactive chat feature is really amazing, it helped me reaching out to website visitors before they leave.

A little more old fashioned, lacks features

Bewertet am 29.12.2018
Eli S.
Product Reviewer
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The pricing is the best I have found and it can connect to Facebook Messenger to make chatting easier for some people.

Nachteile: The features haven't been updated thoroughly in a while, it could use a refresher.

A one stop shop for your Customer Engagement Software requirement

Bewertet am 25.1.2017
Zoya A.
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Good software. My company has managed to resolve a number of customer queries using this software. Could help if the pricing is reduced a little bit.

Vorteile: Video chat
Offline form
Visitor analytics
Facebook chat integration

Nachteile: Free trial is only for 14 days, extending to 21 days would be preferable

All in One Chat assistance

Bewertet am 3.10.2016
Ankit K.
Product Consultant
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: REVE Chat is a complete package of Chat assistance you would need for your business website. Best part about using their services is the ease with which you can handle chat requests at Backend. The detailed Analysis that REVE Chat offers would make it very fluent and smooth to keep track on each and every person visiting your website via Chat support.

Vorteile: - Easy UI
- Detailed Analysis
- Good Support
- add-on features

Nachteile: Not as such

Antwort des Softwareanbieters

von REVE Chat an 3.10.2016

Thanks Ankit for taking out your time for writing this review.

I love reve products

Bewertet am 14.7.2018
Wuilmer G.
Chofer
Übersetzung und Lokalisierung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love it because it is a live chat that provides the opportunity to make, calls or instant video calls using many communication applications in one place, I used this chat thanks to the REVE antivirus, whose technical assistance in addition to email uses live chat providing instant assistance and resolving any questions or concerns to the user through this chat, with fluid communication, in real time.

Nachteile: I have no complaints, when I used it it worked very well and I was able to solve my problem thanks to this video chat application reve, I think it is very good, for me this form of communication is much better than an email.

Nice Product, all the features you require

Bewertet am 27.9.2016
Sparsh G.
Manager Marketing
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Just the perfect features you require in a live chat tool, straight to the point. Priced wisely at 12 USD per month, Customer support is awesome and they go extra mile to help you out.

Vorteile: Just the perfect number of features you require for Live Chat

Nachteile: Auto Trigger of chat not available

Antwort des Softwareanbieters

von REVE Chat an 27.9.2016

Thanks Sparsh for your feedback.

Great tool for increased customer engagement

Bewertet am 1.11.2016
Preeti G.
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use the tool to offer online assistance to the customers. The increased engagement with the customers through this tool has helped us grow your business and number of satisfied customers. After social media channels, I found this the best way to directly engage with the potential customers and offer them personalized support. There are many things I like about this live chat widget:
Easy-to-use
Customization
Appropriate geo-location
Quick reply
Instant Chat
Data capturing

Vorteile: Customization and ease of use

Complete Live Chat Software for my WordPress website

Bewertet am 17.10.2016
Ron S.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Pros:
- all the features that i need in one software. live chat, visitor analytics, facebook chat, canned replies
- comes with lots of customization options for chat banner and branding
- I can also do voice and video chat with my customers instantly
Cons:
- Need a better design. It took a while for me to learn the dashboard initially
- I also needed integration with Zendesk. It is not there yet.

Superb Live Chat Solution

Bewertet am 13.10.2016
Mark L.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: REVE Chat dashboard is simple to understand and very user-friendly. I've used this software on my wordpress website. Their support team is very responsive and prompt. I could track the visitors in real time and on which page they are. It is really a great tool for communicating with website visitors. Our sales has doubled after we started using this software. Thanks REVE Chat.

User friendly interface, great way to reach out to potential clients.

Bewertet am 5.10.2016
Kanchan B.
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: REVE Chat is a great tool and is best way to offer a great customer service. The UI is clean and easy to use. The tool is pleasant to use and efficient among our agents. It is very easy to implement REVE chat on website and customize it.
We are using it for support purposes and it matches our needs 100%.

Antwort des Softwareanbieters

von REVE Chat an 6.10.2016

Thanks Kanchan for taking out your time and sharing your feedback.

Bewertet am 13.9.2018
Samuel D.
Import und Export, 501-1.000 Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertet am 24.1.2017
Himanshi K.
Content Writer
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich