Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4.7/5
  • Kundenservice
    4.9/5

Über Infinity

Eine Call Intelligence-Lösung, die in eine Reihe anderer Lösungen integriert ist, sodass du die gesamte Reise der Besucher verfolgen kannst.

Erfahre mehr über Infinity

Zeigt 13 Bewertungen

Richard E.
Head Of Digital
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018

"Great call tracking tool to add additional insight beyond the basic call tracking"

Vorteile: Great customer service when needed, Infinity allowed us to provide insights into the client's gym structure set up.
We were able to identify that calls were not answered in peak times, allowing them to implement a call routing overflow system.

Nachteile: I found the early stages of setting the tracking difficult, understanding the behind numbers and setting up a call whisper, however, the service team walked us through it, and we got through it well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018
Dan B.
DevOps Engineer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019

"A tool that does the job well."

Vorteile: I like how in-depth the call tracking is and how easy the UI is to use. We regularly get a lot of requests to look into rogue callers and to credit calls, the software allows us to easily determine whether or not it was a legitimate call. The support team are an excellent bunch who respond to queries pretty fast and go out of their way to make our lives easier.

Nachteile: The admin portal has limited functionality for the end-user, we regularly have to contact Infinity Support to create new users and dial in groups, for example. I'm sure there's reasons for this, but it's just a mild inconvenience at times as sometimes their workload is high, it can take a little longer for a response. They do state they will respond within 48hrs, which has always been the case though.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019
Laura N.
Digital Marketing Manager
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019

"Infinity is imperative to the success of our new business strategy"

Vorteile: The call tracking gives us a better understanding of the marketing activity that is driving the enquiries and converting to new business. The integration with Doubleclick has improved the efficiency of our PPC campaign, we have a better cost per lead now. The agents can rate calls directly in to the portal which gives us clearer reporting which also links with GA so we can view qualified calls and appointments booked. All activity whether online or offline can be measured using Infinity's fixed numbers. The IVR allows users to select which department they want to speak with to help us divert calls quickly to the right people.

Nachteile: Infinity is really useful for our business. We previously used a competitor and Infinity is by far superior in its customer service, functionality and reporting.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019
George W.
Senior Account Manager
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019

"Infinity allowed us to improve client performance by understanding customer actions!"

Vorteile: The platform is easy for developers to implement and use and it enables us to understand the performance of our marketing channels which means we can provide more value to the client.

Nachteile: More implementation support is needed for new users. Leaving implementation up to the user following a guide can lead to mistakes. E.g Click to call tracking vs regular dynamic numbers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019
Verifizierter Rezensent
Marketing Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2019

"Outstanding Features - Great Customer Service "

Kommentare: We've been a client of Infinity for many years and find their service invaluable. Their customer support team are always on hand to offer a helping hand if ever needed

Vorteile: The Infinity platform dashboard provides our business the marketing intelligence that allows us to get a true understanding of the value of all of our website clicks.

Nachteile: Nothing that comes to mind - the features of the service give us all the information required in order to make intelligent marketing decisions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2019
James B.
Head of Performance Marketing
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019

"Great platform"

Kommentare: A deeper level understanding of what channels are driving phone enquiry that is converting - great platform, excited to know how they evolve the platform from here.

Vorteile: Great insights into quality and ROI of phone enquiry.
Responsive customer service team.
Evolving platform - always adding new features and integrations with other third party suppliers.

Nachteile: It would be good to see them integrate with Facebook ads platform.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019
Nick C.
Online Marketing Executive
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019

"Good Stuff"

Vorteile: Easy to navigate around the portal and shows data in different formats.

Nachteile: Does not link up with Google Data Studio.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019
Ben K.
Head of Online
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2019

"Infinity call tracking"

Vorteile: Easy to use once set up. Good support. Give us reliable tracking for each marketing channel.

Nachteile: The back end feels a bit dated and can be fiddly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2019
Leah W.
marketing manager
Logistik & Lieferkette, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2019

"Easy to use portal, brilliant customer service"

Vorteile: easy to use and navigate, with the new hub being more intuitive than its predecessor

Nachteile: no real cons based on our current usage

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2019
Monique D.
Founder
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2019

"Everyday use Saas"

Kommentare: i'm happy with my purchase. They have a app as well.

Vorteile: I'm being using htis saas everyday. I love the UX/UI. Very appealing to the eye. My bills & business info will be imputed in infinity.

Nachteile: The loading on the site can be slow at times. i know in due time they will fix everything. I have confidence in their team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2019
Nanette G.
IT Support Engineer
Marketing & Werbung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2019

"Great support from the Infinity team"

Kommentare: Amazing

Vorteile: Easy and user friendly. Always happy to help

Nachteile: The Min letters to be used amount, and no iption to skip comments :-)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2019
Verifizierter Rezensent
E-commerce manager
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2019

"Helps to measure calls"

Vorteile: The ability to track calls to multpile countries and many people in one platform

Nachteile: We are not using all Infinity features. But I am looking forward to use the system more.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2019
Adam N.
Marketing Manager
Textilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2019

"Great data source"

Kommentare: Has been really usefull to be able to atribute calls to their original cour

Vorteile: Call value tracking, recordings, reporting

Nachteile: isn't the most intuitive UX but support is really friendly

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2019