ALICE Receptionist Bewertungen

von ALICE Receptionist

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,4/5
  • Kundenservice
    4,6/5

Über ALICE Receptionist

Besuchermanagementlösungen für Unternehmen und Regierungseinrichtungen. Echtzeitkommunikation, Ein-/Auschecken, digitale Inhalte und mehr.

Erfahre mehr über ALICE Receptionist

Zeigt 26 Bewertungen

Joseph L.
IT Manager
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"Alice Saved Us $$$"

Kommentare: Been 2 years now and still going strong.

Vorteile: Great support. Setup everything for us and checks in.

Nachteile: Manual updates and no wireless option at the time.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 8.11.2018

Thank you for being a loyal customer!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018
Philip A.
SVP, HR & Training
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.6.2016

"Your Next Receptionist is a Computer"

Kommentare: Alice is a virtual receptionist system that eliminates the need to have somebody watch the front door for visitors. In our offices, we don't have a lot of visitors and by nature, receptionists are people who like to communicate with others. Unfortunately, the design of our office space separates them from everybody else, so over time, they leave their desks more and more. Whether the time they are away from the front is warranted or not, the door is left unattended which is both a service and security issue.

Vorteile: Easy to use and provides a positive first impression of the company without the need to hire and train the right person. Also, since it doesn't need breaks, vacations, or sick time, it is always there to great your guests.

Nachteile: While we really like the idea of the system being triggered by motion, unfortunately our employees go past the system many times everyday triggering it. As a result, we turned off that feature. Also, be aware of ADA accessibility requirements.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.6.2016
David B.
Operations Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.4.2018

"Constant bugs and poor customer support "

Vorteile: When it's working all is fine, which is rarely, the problem is that you have limited licences on set up and it's not made easy to purchase these or to renew them after their expiry

Nachteile: Constantly have to check the system is working, high purchase cost, ongoing licence costs and extra costs for purchasing more licenses, customer support is very poor and system is full of bugs

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 12.7.2018

Hello David,

We are sorry that your experience has not been exceptional. We do not have customers reporting issues like you are stating. We also have no reported issues with our customer support team. We would love the opportunity to make your experience better. Please feel free to contact the ALICE support team to address what issues you are experiencing.

Thank you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.4.2018
Bill L.
sys admin
Chemikalien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"hey Alice"

Kommentare: Alice has very neatly replaced the live receptionist we lost in the 2008 crash. We went a couple years with a note and a phone but Alice is a much more engaging solution and we have gotten quite a few compliments from visitors.

Vorteile: Alice receptionist is just what it claims to be, it is refreshing to buy a product that does what it claims without a lot of add ons required to get the functionality listed in the marketing info.

Nachteile: She tends to hang on updates from time to time. Not a huge deal but I have to endure the "cute" comments about waking Alice back up.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 8.11.2018

Thank you! We are so pleased that ALICE meets your needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018
John O.
I.T. Manager
Industrieautomation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"Alice at Tozour"

Kommentare: Using ALICE at Tozour has eliminated the need for a human receptionist.

Vorteile: Setup easy. Making necessary adjustments is made easy by their great tech support.

Nachteile: Didn't like the custom hardware as much. We switched the main unit to a Dell micro PC so in the event of a hardware failure, replacement should be easy.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 25.10.2018

Thank you so much for your wonderful review! We are so pleased that our support staff was able to assist you with anything you need!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018
Firdaus J.
Administrative Assistant
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018

"Helps Minimize Wait Time"

Vorteile: I love that we do not have to have someone staff the front desk which would take time away form other work that could be done. I also like that guests can reach their point of contact directly.

Nachteile: Occasionally it freezes but a quick restart usually gets it moving again.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 9.11.2018

Thank you for your review and for being a loyal customer! We are glad that ALICE is helping you and your guests.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018
Greg B.
IT Director
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.10.2018

"ALICE Receptionist Review"

Kommentare: would do it again all over

Vorteile: The cloud version is easy to update, the tech support is quick to respond to errors and fix them. can even have them make changes for holiday themes on Alice

Nachteile: there isn't anything i can think of that could be a con of this software.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 9.11.2018

Thank you! We love our ALICE holiday themes and out support team is happy to set them up for you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.10.2018
Verifizierter Rezensent
Network Analyst
Unterhaltungselektronik, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018

"ALICE Receptionist Review"

Kommentare: We have had it for several years now and not had any real issues. It does lack some reporting capabilities that required us to create our own custom web page for checking

Vorteile: Ability to call from a SIP server
Access Custom URL's

Nachteile: Reporting Capabilities
Check out time not spanning across multiple days

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 12.11.2018

Thank you for your review! Please let us know how we can continue to help you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018
Mike V.
Director of IT Operations
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016

"Alice Video Receptionist "

Kommentare: Fantastic device, reliable, always cheerful, and a delight to use. Efficiently helps visitors with reaching the person they come to see.

Vorteile: Usually well received, and flexible configuration options makes it versatile to fit many requirements

Nachteile: Not really a Con but take the time to evaluate every possible use case and plan your deployment

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016
Robert S.
Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"Alice our favorite receptionist"

Vorteile: Alice has been a quick and easy solution for our front lobby area. She allows quick and seemless updates to our staff directory and allows clients to quickly reach engineers as needed in our secure facility

Nachteile: The fact that alice never changes you can change here language but there is no Holiday Alice others have mention that Alice is behind a blank white background it would be interesting to see her change with the seasons.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 24.10.2018

Thank you so much for reviewing ALICE Receptionist! We are happy to know that ALICE is meeting your virtual receptionist needs. We do have holiday themes for ALICE Receptionist. You can contact Support@ALICEreceptionist.com for more information.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018
Kyle K.
Senior Accounting Manager
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018

"Alice for 5 years now"

Kommentare: overall, we find Alice quite helpful to our guests.

Vorteile: The Alice software works well. We are able to customize the screens to show guests what we want.

Nachteile: The touchscreen system itself ages quickly, we find ourselves rebooting the system very frequently.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 12.11.2018

We are so happy to know that ALICE is helping you! Thank you for your loyalty to us and for your review.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018
Hassen N.
IT Intern
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2018

"Alice Review"

Vorteile: When working it did its job effectively and efficiently. It really does replace your front desk.

Nachteile: The maintenance on this product is a it tricky and may require some external help.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 12.11.2018

Thank you! We are glad to know ALICE is doing her job well. If you do need any extra help, please feel free to contact our support team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2018
Christina A.
HR Assistant
Maschinerie, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.10.2018

"ALICE Review"

Kommentare: This has reduced the time our receptionists interact with guests.
We actually have reporting available for our visitor login now.

Vorteile: Customer Service & Support Ability to set configurations ourselves Language options Lync Integration availability

Nachteile: No ability to "chat" with people. Phone calls for dynamic interaction or email notifications

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 8.11.2018

Thank you for reviewing ALICE Receptionist! We do have phone call options. Please contact our support team for more information.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.10.2018
Meet T.
ISE
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018

"Alice Receptionist"

Kommentare: no need for a receptionist, security

Vorteile: ease of use, customer support, visibility and perception

Nachteile: needs GUI upgrade, hard to scroll through all the screens, sort and search feature

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 16.11.2018

Thank you for reviewing ALICE Receptionist! We value your loyalty and are happy to be working with you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018
David E.
Global IT Infrastructure and Operations Manager
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2018

"Alice Receptionist"

Vorteile: This software easily replaces a front desk. It is very simple to use.

Nachteile: When its not working tech support is a must.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 12.11.2018

Our support team is always happy to help with any issues that arise. Thank you for your review and customer loyalty!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2018
Mark S.
Systems Analyst
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2018

"Awesome Company"

Kommentare: This company is awesome there customer service is top notch.

Vorteile: The ease of use and administration, very customizable.

Nachteile: N/A

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2018
Steve G.
Director of Finance & Operations
Forschung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016

"ALICE Receptionist - 5 STARS!"

Kommentare: Exactly what we were looking for. Very easy to set-up, great support; meets all of our operational needs.

Vorteile: Works without needing much attention. ALICE never takes a sick day and doesn't complain about needing higher pay or more vacation time. Always greets everyone with a smile.

Nachteile: Crashes occasionally and has to be restarted, but even this isn't a big deal.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016
Sean D.
IT Litigation Support Analyst
Anwaltskanzlei, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018

"Alice Receptionist"

Kommentare: We reconfigured our space and the elevator dumps into a locked vestibule where nobody sits. Visitors can easily call our receptionist with the tap of a button and be let in.

Vorteile: It works. Easy to configure, lots of options. Up-time of service is great.

Nachteile: It runs on Windows... Every couple of months it needs a reboot.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 8.11.2018

It's great to hear that ALICE is easy to use! Thank you for your review!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018
Eric L.
Operations Manager
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016

"Incredible product, great support!"

Kommentare: We installed the product in our main building entrance to help visitors since we have multiple tenants. The system is very easy to use, all the visitors can reach their party quickly and don't have to knock or ask their way inside the building.

Vorteile: There's a lot of features like being able to display a web page, meetings, video and pictures. It's very interractive and the cloud-based setup it relatively easy. We had a lot of support for the initial setup and for all the questions we could have along the way.

Nachteile: So far, we didn't find any. We had some issues with some menus translation but we had help with Alice support to make it work just fine.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016
Sydney H.
Office Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"Alice Revire Livong 2018"

Kommentare: Overall I don't feel like Alice is getting used to its full potential. Many people by pass the service and head straight into the office. How can we encourage more people to use her as a check-in point.

Vorteile: Ability to contact and Overall other employees. The fact that it accommodates many languages. Camera aspect.

Nachteile: It is slow, basically Overall just a pc flipped sideways. Does not have a function to lock and unlock doors. Would be helpful f you had the option to swivel the screen.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 24.10.2018

Thank you for your review! If you contact Support@ALICEreceptionist.com, we can take a look into your unit's speed and motion detection. We would love for ALICE to meet all your virtual receptionist needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018
Ulf L.
Digital Strategy IT
Informationsdienst, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"Not in digital front end"

Kommentare: Using it as a interactive door bell and works OK for that purpose. I would have hoped nicer and smoother interface (no updates in 3 years). The system "Envoy" is taking over and we are looking at exchanging Alice because of unmodern interface and also too expensive in comparsion.

Vorteile: Easy to call phones from interface. Easy to find users in directory list.

Nachteile: Old looking interface. No updates or new functionallity in years. Needs heavy CPU and GPU to be used, which forces you to buy expensive hardware and limited hardware possibilites.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 8.11.2018

Thank you for your review of ALICE Receptionist. We have had some new updates and the interface is customize-able. Please reach out to our support team with any requests you might have for updating the UI.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018
Darren M.
Directory of IT
Anwaltskanzlei, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.10.2018

"When Alice makes sense"

Kommentare: Solid company, and solid support.

Vorteile: Alice can be customized to meet virtually any need.

Nachteile: Runs on older version of Windows, occasionally crashes and for security reasons we had to set it up on a separate VLAN.

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 12.11.2018

Thank you for your review! We do run on the newest version of Windows. If you need help updating, please contact our support team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.10.2018
Alejandro A.
IT Manager
Vorstandsbüro, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018

"Easy to configure and use"

Vorteile: Easy to configure
Easy to use
Great interface

Nachteile: There's nothing I did not like about the software

Antwort des Softwareanbieters

von ALICE Receptionist an 9.11.2018

Thank you for the glowing review! We are happy to know you find the software easy to use and configure!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018
Verifizierter Rezensent
Event Specialist
Konsumgüter, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2018

"ALICE Receptionist"

Vorteile: What I like most is the advanced visitor management this software offers. It's the most advanced in my opinion!

Nachteile: The cost isn't bad, but it could definitely be better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2018
Karley H.
Independent Business Owner
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2018

"A great asset to have to any business"

Vorteile: -having a virtual receptionist saves me money since I dont have to pay someone by the hour for the task
-convenient
-professional

Nachteile: -Nothing so far, overall my experience has been pretty good with them
-If there were an option for smaller businesses to have a reduced rate it would be preferred

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2018