Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Kundenservice
    4.2/5

Über Convirza

Verfolge automatisch die Kampagnenwirksamkeit, automatisiere das Angebotsmanagement, erhalte Warnungen zu verpassten Chancen und verfolge die Herkunft von Quellen.

Erfahre mehr über Convirza

Zeigt 24 Bewertungen

Dr. michael M.
Owner
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.1.2019

"Easy to use telephone portal"

Kommentare: Before Convirza, we had several different tracking lines across many different software platforms which required us to use different software and made it difficult to keep track of everything that we were doing. After switching to Convirza, we have a central location to customize our campaigns and review key metrics at a reasonable pricing structure.

Vorteile: Convirza allows me to create multiple marketing campaigns, utilize local phone numbers, track my success rates and records the calls to allow my business to perform at its absolute best.

Nachteile: I can't say anything bad about the software. It has been performing well.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 1.2.2019

Thank you for the rocking review. This made our day!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.1.2019
Vincent H.
Internet Director
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019

"The Convirza Call Tracking & Recording Platform Is Easy To Use!"

Kommentare: Very happy with the price, support, easy to use the software and the quality of the calls.

Vorteile: The price of the Convirza call tracking numbers compared to other companies with a similar product is much lower. The Convirza support is very easy to talk to a real person, other companies you only can email or leave a message. I have been setting up and using call tracking for over 15 years and this company had an easy to use interface. It is very easy to pick from a whole list of numbers to get the one number I want other companies will only assign you a number and you have no control over the number they give you.

Nachteile: It is hard to pronounce and say the company name Convirza, it is also hard to remember how to spell the name.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019
Andrew P.
Sales Manager
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019

"Convirza Review"

Kommentare: Overall, we're very pleased with the information and services of Convirza.

Vorteile: The Convirza software has become essential to our business because it proves - without any doubt - the value our advertising services are bringing to our clients.

Nachteile: The software reports are good, but not great. They are slow to load, and are not as complete as we feel they could be. We've spoken with their staff about this, but they've been slow to integrate our requested update.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 30.1.2019

We really appreciate your review. We love that our product helps prove value to your clients. Thanks for your feedback regarding the reports, we will ensure this gets the highest level of visibility.

Thanks again for being part of the Convirza family!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019
Tyler C.
Paid Media Specialist
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2019

"Call Tracking Made Simple"

Kommentare: We've seen great results. Our clients love the fact that they get emails from Convirza with a simple link that allows them to listen to their calls. As a bonus, Convirza can be paired with Google Analytics for seamless integration.

Vorteile: - It creates transparency with our clients
- The recorded calls help our clients train their staff
- A good way to evaluate and monitor new campaigns or strategies

Nachteile: - UX could use a refresh, but beyond that, Convirza does exactly what we need it to do — track calls

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2019
Elanor B.
Director of Operations
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.1.2018

"Convirza is a Good Product"

Vorteile: We used Convirza for our telephony management for years. They were great to work with and provided us all the features we needed. We were able to route over 7,000 TFNs through them easily and track each TFNs response rate.

Nachteile: Convirza's UI was a little outdated, some of our updates took a long time to make since we had to do them one at a time to each TFN. We could send in requests to Convirza to make those updates for us but it would sometimes take a couple weeks to get them completed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.1.2018
Mike F.
CFO
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019

"Good way to track and monitor phone responses"

Kommentare: The company has been great to work with. When we first started with them, we had to bring over hundreds of numbers from Call Source for our clients, and they were great in facilitating that transfer. There was an instance, too, where our account rep went way above and beyond and actually recorded audio for us to be used in place of the computer voiced whisper message. Love the people there.

Vorteile: Easy to learn. Data provided is useful, especially the ability to listen to calls.

Nachteile: No matter which browser I use when setting up campaigns and assigning numbers, the process is slow. I have the best luck in Chrome.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 30.1.2019

Mike,
Thank you so much for feedback! We really appreciate you highlighting how easy our software is to learn. And we pride ourselves on data.

Thanks again for being a member of the Convirza family.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019
Shane A.
Marketing Manager
Bankwesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019

"Convirza is the perfect solution for our marketing needs."

Kommentare: We needed a solution to assign different phone numbers to mail and email campaigns as well as product pages on our website. This has allowed us to easily do this. An added benefit has been the call record and language recognition feature that has allowed our sales leaders to review missed opportunity calls.

Vorteile: I love that i can assign numbers to campaigns easily as well as have specific numbers for different product pages on our website.

Nachteile: I really don't have anything to complain about because it has worked exactly as expected and what we need it for.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 30.1.2019

Shane,

Thanks for making the time to review Convirza call tracking. We are thrilled that our solution is working so well for you.

If there is ever anything we can do to help you out, please let us know.

Thanks again!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019
Jessica e.m. A.
Marketing Account Manager
Unternehmensberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2019

"Convirza For Advertizers"

Kommentare: While the product does do what it promises - and yes, the features are quite helpful when they work - the overall online interface makes it incredibly frustrating to operate. I honestly avoid using it to do much more than create a number + set up a campaign... until I absolutely have to.

Vorteile: -Good sound quality on recordings
-Robust reporting (when you can pull a report...)
-Fairly simple dashboard (when it loads...)

Nachteile: -SERIOUSLY slow connection from page to page
-Reports frequently freeze + do not export
-Not a very intuitive interface between primary dashboard + individual campaigns

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2019
Ellie J.
Senior Project Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.6.2017

"Decent software that offers a good amount, but the process is time consuming"

Vorteile: This software offers a lot of functionality, which we need and utilize. There are a few pieces of functionality that they offer that we haven't been able to find in other software applications that are similar.

Nachteile: To make changes, the process is slow and takes time and is pretty manual. I wish there was more we could do on our end quickly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.6.2017
Doug D.
IT / internet director
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.3.2018

"Too Expensive for what it does"

Vorteile: Getting Convirza up and running with our phone system was relatively complicated with our phone system but support team was very helpful.

Nachteile: As it turned out we got no real benefit from Convirsa's service. It was more of an expensive learn for us.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.3.2018
Matt B.
Owner
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2019

"Direct mail tracking"

Kommentare: I have been with Convirza for almost 4 years. It is a critical asset to my business. Overall I have been very pleased

Vorteile: I like the ease of use for this product and the ease of use for the dashboard.

Nachteile: The newer platform is very challenging to demonstrate on a mobile device!
Also when we switched platforms, I noticed we saw a substantial spike in automated calls hangups etc,

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 1.2.2019

Matt,

Thanks for taking the time to write a review and being part of our Convirza family for 4 years! We have made strides in the last year to improve the overall ease of use of the product and will continue look at ways to improve it on mobile.

Thanks again!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2019
John I.
Technology
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2019

"Invaluable tool for Customer Service and Marketing Stats"

Kommentare: I’m glad to have Convirza as a partner.

Vorteile: It provides us with invaluable insight into our customer service processes and well as statistics on marketing efforts.

Nachteile: It works very well! If I had to find something to request, UI could use a little refinminent, but it is still a very effective tool.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 1.2.2019

Hi John,

We certainly value our partnership with you as well. Thank you so much for the review! This is what gets us up in the morning and keeps us going all day - providing tools to help customers like you.

Thanks again for the review and being part of the Convirza Family.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2019
Jeff B.
Owner
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2019

"Pros and Cons"

Kommentare: Good experience I grandfathered from Call Source. Few billing issues at first and overcharging, but all my basic functions I need are still there.

Vorteile: - 99% working not much down time/glitches.
-can listen to calls.
- can export calls to Excel.
-good customer support.

Nachteile: -price higher compared to others.
-we get calls from old USA (I am in Canada) solicitors or robo calls. Would be good if Convirza could eliminate some issues.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 30.1.2019

Jeff,

Thanks for being part of the Convirza family. We appreciate your review. We'll have a member of our team reach out to you about the robo calls. We may have an easy solution.

Thanks again!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2019
Jim B.
President
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019

"My Review"

Kommentare: Good.

Vorteile: It does what I want it to do. I like the call recording.

Nachteile: Some of the phone number get a lot of junk calls. Adding new accounts is a little challenging.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019
Paul O.
President
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2019

"Easy To Use / Great Support"

Kommentare: Exceptional and prompt customer service. They respond promptly whenever you need help.

Vorteile: The software platform interface is extremely easy to use.
What I love most about the software is the ability to determine junk phone calls and stop them from getting to my clients. That saves valuable time. Convirza software only forward real live person phone calls to my clients.

Nachteile: It's a great software. Right now, I don't have any negative or cons about the software. It's working fine.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2019
M D.
Marketing Specialist
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.9.2018

"Great Customer Support"

Kommentare: It's been great, through and through

Vorteile: The people. They were very helpful. The product works well if people know how to use it correctly. Simple and effective. Also, the support team is incredible at their job and is a lot of the reason that I'm here.

Nachteile: The dynamic number insertion can get very pricey very fast. The ability to get multiple numbers very cheaply, however, is one of the greatest selling points. It's not for someone that only needs one account with unlimited minutes but it is for multiple accounts that do not need very many minutes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.9.2018
Tom G.
owner
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2019

"City Pulications Delaware Valley"

Vorteile: easy to use and navigate. Customer service was always helpful

Nachteile: reports and formatting of reports to show customers

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 1.2.2019

Hi Tom,

Thank you for taking the time to share your thoughts with us and the world. We pride ourselves on our customer service and will continue to work on improving the reports to better satisfy your needs.

Thanks again!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2019
Kersten C.
Account Executive
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019

"Convirza for Marketing Agencies"

Vorteile: The ease of reporting and the user experience on the dashboard is great and so easy to use. Just a few clicks and you're there.

Nachteile: I have nothing to report. It's a great resource for us.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 5.2.2019

Thanks, Kersten!

We really appreciate your review. Super glad to hear that our updates and the marketing dashboard are helpful. We really try to provide the best call analytic tools available.

Thanks again for being part of Convirza!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019
William M.
Owner
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.1.2019

"Convirza for Marketing Agencys"

Vorteile: The easy functionality and reporting. It has helped me with my clients tracking of leads that come through using the tracking software.

Nachteile: It was a little hard to navigate at first, but once you get it, it's great

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 30.1.2019

We really appreciate your review! And it made our day to hear that it helps you with your clients and marketing.

Thanks again for being our customer.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.1.2019
Verifizierter Rezensent
Media Director, Paid Digital
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018

"Digital Marketing Director"

Vorteile: Basic call tracking. You need something, and anything less you're not doing enough. Convirza meets the minimum requirement.

Nachteile: Way over priced and takes entirely too long to do anything. Functionality is limited also.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018
Rebecca S.
Sr. Marketing Product Manager
Marketing & Werbung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2019

"Business Review "

Kommentare: Good experience overall. Had some issues with customer service responding to messages left on reporting issues and questions on lines with clients.

Vorteile: Great features that help you track perfromance

Nachteile: Not always easy to find the information you are looking for on a client.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 1.2.2019

Hi Rebecca,

Thanks for taking the time to review Convirza. So glad to hear your experience with our product is going well. We pride ourselves on our customer service and will certainly look into your experience and see what we can do to improve for you next time.

Thank you again for your feedback.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2019
Verifizierter Rezensent
Founder/CEO
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.1.2019

"Convirza for Advertisers"

Vorteile: The software is really easy to use and has a lot of features.

Nachteile: I don't like how the reports section is organized.

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 1.2.2019

Glad to hear our software is working for you and that you're able to leverage the features we worked hard to provide. We are constantly looking to improve our solution, thanks for the feedback around reporting.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.1.2019
Dale M.
Owner
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2016

"Buyer Beware"

Kommentare: We have used CallRail for years but thought Convirza's "Call Scoring" was worth a try. We never saw any benefit so we went back to CallRail.

Vorteile: They did help us get up and running with their software.

Nachteile: We never saw any benefit so we went back to CallRail.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2016
Curt T.
owner
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2019

"great tracking"

Vorteile: the ease of tracking my advertising products

Nachteile: would like a more user friendly version, I was able to figure it out

Antwort des Softwareanbieters

von Convirza an 1.2.2019

Hi Curt,

Welcome to the Convirza Family. Glad to hear you are being successful tracking your advertising.

Keep up the great work, if you need anything we are here!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2019