Logmatic.io

Logmatic.io Bewertungen

von Logmatic.io

Insight into our applications and customer usage

Bewertet am 12.11.2016
Vincent A.
CTO & VP of Engineering
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Logmatic is a Superb product. On the technical side, it allows us to monitor our production environment, get alerts for critical events, give us a tool to investigate what happened, help us tune and improve our product. We constantly increase our logging to take better advantage of Logmatic. No more opening log files and trying to make sense of them. Finally, it is a very reliable SaaS product. We totally depend on it. On the Customer Support side, Logmatic has proven to be a very valuable tool for non-technical people. We created dashboard for them to: monitor usage of our applications from our users, help user with login or complex features usage, see product failure at the same time as the customer and proactively reach out to them. We are rated very high for our customer support, and Logmatic is playing a key role there. I highly recommend that product.

Best of breed

Bewertet am 21.7.2016
George M.
C.T.O.
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We were one of the early adopters of Logmatic so we've been using it for 2 years now! It has now become an integral and indispensable part of our engineering, and IT operations. Logmatic consumes 2.8 billion of our log messages each month and allows us to slice and dice this data in real time providing us with alerts, and analyses based on values and metrics it pulls out of the data.

Vorteile: Being able to track an issue across hundreds of hosts and applications to pinpoint the root cause would be impossible without the advanced analytics we have in the product.

Must-have logging tool

Bewertet am 3.8.2016
Mathieu L.
CTO
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We constantly have a tab opened on Logmatic every single day once configured it clearly gives you a 360° vision of everything. There are other tools out there that might provide more features but Logmatic is the only one that could fit perfectly to our needs.
It has the most efficient UX of them all and you will be just amazed by his speed.

Vorteile: - speed (page loads, search queries)
- adaptability
- team support

Nachteile: Not actually a "Con" but Logmatic is rather "raw" and does not provide anything magic. You indeed have to push structured logs to everything you need to log. It is not a "one JS line to do it all" solution.

Easy to start, but very limited and expensive in the long-term

Bewertet am 3.10.2017
Marcelo B.
Senior Software Engineer
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Nice to start, easy to hook up to one application. Very nice dashboard and metrics, environment, and filters friendly.

Nachteile: It gets very limited when dealing with more than 5 projects, hard to integrate to scale, both technically and financially.

Best in class - Zoom from a graph to a log line in a millisecond

Bewertet am 20.7.2016
Quentin D.
CTO
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: After having used various log management solutions on Heroku, we always felt frustrated because of the need to have 2 solutions : one for graphs, one for log search. Logmatic solves this elegantly and gives us the power to drill down form a graph spike down to the log line.

Vorteile: Extremely powerful yet simple to use. Fully cloud based.
All in one solution : Graph + Search.
Rich log line decomposition into attributes for searching, slicing and dicing.

Nachteile: None

Centralized Log management

Bewertet am 13.9.2018
Ramona E.
Product Specialist & Software Engineer
Industrieautomation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: All our server ship their logs to this platform, so that we can perform complex analyses on them for business and security purposes.

Vorteile: This application can be reached via a website and requires you to install one of several ways of 'shipping' log messages to their API. After the log messages are present in the portal, you can do basic querying and filtering, but you can also set up a whole range of visualizations and other features. The UI looks modern and the portal reacts quick to even complex (RegEx) queries.

Nachteile: I found it to be difficult to configure. While the UI looks nice, some features are needlessly 'hidden' behind options menus or different tabs. It is also abit more expensive than some of its competitors.

So easy to work with our data in Real Time !

Bewertet am 8.8.2016
Frédéric L.
COO
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Adikteev is an AdTech company. We deliver Ads on our publisher network.
We have implemented Logmatic in less than 2 days and it helped us to to control in real time that all ads were performing well.
Really impressive !

Vorteile: - Easy to plug
- UI is very simple and clear - training people was very fast
- Real Time Analysis

Nachteile: We would like a more expressive language for computed metrics with if...then...else treatments

Great tool for technical & business analytics

Bewertet am 27.7.2016
Michel G.
Backend Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been using logmatic for over a year now in production. We plugged it to our HTTP logs and some hardware monitoring tool. It now allows us to know what's happening on our platform on a technical side and on the business side. Ops folks love it just as much as tech folks!

Clearly the most awesome log management tool currently on the market

Bewertet am 19.7.2016
Michel D.
CTO
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Logmatic.io is a game changer. Not only it allows us to have full visibility on our production environment, but it also allows our product team to gain insights on platform usage, and customer support to drastically decrease their response time to customer requests.

Logmatic Review By Nestor Team

Bewertet am 20.7.2016
Stéphane B.
Developper
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Logmatic has been a great tool both to help our development team to manage easily its whole infrastructure and to give our business team an easy access to datas that matter.

Vorteile: Very easy to deploy.

Nachteile: The product is very complete so it is a bit difficult to handle everything at first but the support is very good.

Nice tools, easy to use

Bewertet am 20.1.2017
Aurélien L.
CTO
Unterhaltungselektronik, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Every day we add new analysis to catch glitch or error. After each issue on your system, we use Logmatic to find the issue in a very ergonomic way.
Support is very reactive and takes care of our needs.

Vorteile: Easy to use, very nice graph and search engine

Nachteile: No free plan, for dev environment for example

Great log management tool

Bewertet am 1.8.2016
Xavier L.
Deputy CTO
Medienproduktion, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been using logmatic for more than 6 months now, replacing our old PHP-Syslog NG. Logmatic is much better than any other solution we've tested. You can use it for any kind of logs, from server centric, to user centric and add value to your logs.

A surprisingly good tool

Bewertet am 22.7.2016
Stefano M.
Senior full stack developer
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We were looking for a replacement of Kibana. Logmatic not only replaced it, but it made our logging life so much easier. Now it's actually fun to dig into the logs. A crazy fast.

Vorteile: Very fast. You wouldn't believe it. Packed with features. It's not only for digging into logs, but also to make useful statistics and correlations out of them. Features are easily discoverable and intuitive.

Nachteile: We had just a few hiccups during the setup phase, but that's very normal for a young product like this. Besides, I'm sure they fixed them by now.

A better way of logging

Bewertet am 19.7.2016
Mounia R.
IT Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It was very easy to set up logmatic and their support team kick-off our test during a 1 hour call. At the end of the call we already had nice dashboards and could use it for the basic troubleshooting needs. Over time, we enriched our logs and got even more out of it.

Vorteile: Very fast tool - no time lost waiting for a search to be done in the logs. Very reactive support team. Very easy to add any kind of log.

Nachteile: Have a nice flow chart analysis but could make it even smoother to use.

Antwort des Softwareanbieters

von Logmatic.io an 19.7.2016

Thank you for your kind feedback!

Essential to track down really nasty problems way faster

Bewertet am 20.7.2016
Reda B.
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As we started to scale we had increasing needs to better troubleshoot and have anyone in the team look at logs. We are a B2C business and when a customer calls in we really need to instantly understand what happened. Setting up was fast, accessing our data in an easy way as super fast too.

Vorteile: Quick set up
Easy to use ergonomics : anyone in the team can use logmatic
Super fast : we answer customer questions as we have them on the phone. No time to say let me look and I will get back to you

Nachteile: We'd need more time to use all its features.

Log management tool with a full suite of analytics

Bewertet am 22.7.2018
Dylan E.
Software Programmer and Security Officer
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use it to manage our server's logs in one centralized location and get more information about the health of our servers.

Vorteile: It is easy to set up and get your server's logs inserted into the application. It is cloud-based, so you can access them from anywhere. After your log messages have been inserted into the application, you can use the log parsing and analytic tools to drill down and do some advanced things in terms of setting up automated alerts, quantifying issues or getting business intelligence information.

Nachteile: It is slightly more expensive than some other log management suites. During production, we have had a few occasions where logs could not be shipped due to technical issues on their end.

Great features and an amazing support

Bewertet am 20.7.2016
Adam N.
Head of Technology
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Logmatic.io is constantly evolving platform with a lot of features available already! We use it to monitor our infrastructure and make sure we know when something important happens.

Vorteile: * it's easy to install logging agents
* it's easy to configure the system for custom needs
* they have a great support team and they help with getting best out of the platform
* it's fast and reliable

Very useful product for your logs !

Bewertet am 22.7.2016
Armand T.
CEO
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are using LogMatic to troubleshoot and monitor the whole SendinBlue architecture. They are able to handle pretty well huge volume of logs. The support is awesome and they are fixing bugs very quickly which is a must have for us!

Why host an ELK when you have logmatic ?

Bewertet am 20.7.2016
Rémi J.
CTO
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I co founded Wheeliz a startup with only me as technical guy. I don't have time to spend in hosting and updating an ELK. Best deal found with Logmatic

Vorteile: - good technical support
- listen to their customer needs

Log intelligence

Bewertet am 22.7.2016
Pierre-baptiste B.
Backend engineer
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We switched from logentries to logmatic last month and it changed our vision about logging. So easy to create charts that all our company (not only engineers) is using the service!

Vorteile: - easy to create charts
- standard json formatting
- dashboards

Nachteile: - enterprise pricing is not clear enough

Awesome tool

Bewertet am 22.7.2016
Arnaud L.
CTO
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Logmatic is awesome. It's a huge time saver for the tech team, since one can easily search logs from all servers/apps in one place, make analyses, and create alerts.

Vorteile: Low latency. Powerful filtering and searching. Alerting system.