Awesome AP Data Capture Routing System

Bewertet am 14.11.2017
Verified Reviewer
Mgr of Financial Operations
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use - user friendly screens
NextProcess is very detail oriented and work with you to create business rules etc to fit your needs
Accounting manager is in-tune to our account and how the application is set up for our company (Business rules, etc.) - makes it nice that they are so aware of how our business functions and allows for easy discussion

Nachteile: Systematic changes can sometimes change parts of our application and require review to get programming back to the way the system operates for our company

Software is very user-friendly and customer support is outstanding

Bewertet am 27.10.2017
Elizabeth D.
AP Manager
Buchhaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Canned reporting and custom reporting kept the team on track and aided in improving processing time. Images readily available was key and assisted in quick resolution.

Vorteile: I like the ease of use the most. The software is very user-friendly. Very few glitches from day to day.

Nachteile: The software does not come with a report writer however I do believe they are working towards providing one.

Innnovative, experienced and customer focused business

Bewertet am 23.10.2017
John C.
CFO
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Lower cost in processing and auditing. Ease of use by managers. Ability to integrate effectively into other ERP components.

Vorteile: It is made for a business by business people who understand how to listen to customers and how to give them the tools that they need.

NextProcess Review

Bewertet am 1.11.2017
Brian H.
GM
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ease of use
I probably do not know how to use the majority of what it does, but what our company expects us to use it for works great.

Vorteile: This platform organizes everything I need perfectly. Invoices get paid on time and my employees expenses get paid quickly.

Quick and easy to use!

Bewertet am 21.12.2017
Gabrielle U.
Undisclosed
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I love the ability to track what has been approved or is pending on our larger projects. NextProcess is a great tool to reference what stage of the approval process we are at, at any given time.

Nachteile: It would be great to have the capability to duplicate different companies Purchase Orders. Currently you can only "Favorite" a PO and the company is automatically generated.

Next Process is a comprehensive application used in our automated paperless AP environment

Bewertet am 14.11.2017
Verified Reviewer
Vice President, Financial Services
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: * Application is very intuitive. Easy to use.
* Support available for easy customization.
* Incredible support staff. Probably the best we have experienced with third party vendor.
* Easily interfaced with current ERP system
* Requires limited in house IT resources
* No downtown in the 5+ years we have used
* Next Process team delivered what they promised

Nachteile: * No significant cons that we have experienced.
* Occasional slowness on helpdesk tickets but nothing that has caused delay in our processing

Very good software, I used to use "Maintenance connection" and very comparable.

Bewertet am 26.12.2017
Henry edgard A.
Environmental Service Director
Umweltdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy reporting, task completion reminders, work order creation is easy. The software make easy to update equipment inventory and to track warranties.

Vorteile: The easy report form, easy to summit the report, very easy to correct any mistakes, up update information. All the task menu is right at front of your eyes, making the selection easy.

Nachteile: I would like the software to be more sharing friendly, I noticed some charts or info cannot be shared with windows and/or be print easily, needs to change the file format.

Quick and Easy

Bewertet am 1.12.2017
Renee S.
Accounts Payable
Computer-Vernetzung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: NextProcess Apex system, makes it easy for our company to keep track, code correctly and get the approvals we need for our AP invoices.

Nachteile: My only complaint is that while using the NextProcess Apex system, I feel that it times me out a little too quickly if it has been inactive.

Great

Bewertet am 21.12.2017
Mio L.
Administrative Support Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: simple steps to create purchase orders and work orders. Easy to search old POs and WOs. Supporting documents allow any types of file format

Nachteile: Can't duplicate purchase orders easily. It doesn't allow us to customize any small and simple part of custom by ourselves.

I use Next Process on a daily basis, it just works!

Bewertet am 29.11.2017
Bryan B.
IT Project Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It works, rarely is it ever down, and it is efficient for managing invoices. I am able to track spend and code invoices to specific accounts.

Nachteile: The search feature seems a bit legacy, at times it is tough to find an invoice for a specific client.

Pretty easy to navigate

Bewertet am 30.11.2017
Paul R.
Assistant Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Its a pretty friendly interface and I like the list view of all my invoices. Seeing everything from a birds eye view helps me.

Nachteile: Some glitches I experienced were a little frustrating, but it was resolved in a reasonable amount of time.

Easy and Efficient

Bewertet am 5.12.2017
Brad L.
General Manager
Unternehmensberatung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy and Efficient way of submitting and approving invoices for work. It makes billing very simple!!

Vorteile: I like the navigation tools. It also shoots me error messages when I forget to fill in fields. It is quick, easy and efficient

Easy to use and rarely if ever encounters any errors

Bewertet am 1.12.2017
Alex C.
AP Specialist
Buchhaltung
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use and multi functionality. Viewing is simple and straightforward as is in-system communications.

Nachteile: Occasional systematic changes or changes in interface can make the user temporarily readjust while the kinks are being worked out of the new layout.

Easy. Efficient. Sharp Looking.

Bewertet am 30.11.2017
Mary R.
SVP HR
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: next process has been a huge hit for our employees. it's fast, quick, and accessible from anywhere!

Nachteile: having to change the date of the invoice (Accounting date) can be cumbersome. If you miss the end of the month and hit the following, changing the date is time consuming

It is the best product so far for PO tracking that I have used and I have used many!

Bewertet am 8.1.2018
Summer D.
Project Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Being able to view the quotes directly from the PO screen. Being able to sort by community is helpful.

Nachteile: The separate search need of work orders and purchase orders is not convenient. When a PO is tied to a work order and you cannot just click on that work order, it takes too long to have to copy and paste after opening up a new tab. Make the WO clickable.

Easy and Efficient software

Bewertet am 12.2.2018
Supreeth S.
Process Engineer
Elektrische/elektronische Fertigung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It gives quick overview of any project such as the approvals and also helps in tracking every step of the project with minimum clicks.

Nachteile: The software sometime glitches out and makes hard and becomes inactive. Some duplication is required for purchase orders.

Bewertet am 20.10.2017
Jennifer K.
Visual Merchandising - Stock Lead
Bekleidung & Mode, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Easy to use. Simple set up. Streamlined the process and saves a lot of time.

Bewertet am 14.3.2018
Verified Reviewer
Lending Assistant
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It is very easy to search for purchase orders and work orders. I am also able to quickly and effectively correct any mistakes.

Nachteile: I have trouble sharing my documents. The program sometimes has glitches and has to be restarted, which can cause frustration.