AMPRO

AMPRO Bewertungen

von AMPRO Applications

I've been an AMPRO user for five years now, and still very happy indeed

Bewertet am 22.8.2017
Ray H.
Plant Engineer
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It has all the required functionality that you need from a CMMS package. But AMPRO's best feature is the simple user interface and very intuitive to use. It was the perfect platform for establishing CMMS within a team that was not particularly computer-savvy nor had used CMMS before. The support is 5-star

Nachteile: No real complaints, its the best CMMS I've used (the 4th in my career!) If I could change one thing, I would add some features to group-select and bulk-schedule multiple jobs in a single operation.

definitely getting better with all the new features

Bewertet am 28.8.2017
Grant B.
escpo coordinator/ampro custodian
Elektrische/elektronische Fertigung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: onsite reporting with wireless, self test app on the way

Vorteile: Ampro has been adapted over time to suit our needs. we are very reliant on the features included in the software. Things we are looking at in the future are also being included to make the product better and more useful for our needs in the future.

Nachteile: crystal reports, if I need to add a column into a report I'd like to know how to do this myself so we don't have to bother Customer support all the time. also scripts it would be great to know how the scripts work so we can do simple scripts ourselves again so we don't have to bother Customer support.

Happy AMPRO User

Bewertet am 18.2.2020
Vladi V.
Fleet Maintenance Manager
Maritime Wirtschaft, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Apart for the maintenance part we have manage to utilise the software for operations needs as well

Vorteile: Very good value for money!
Excellent support!

Nachteile: Friendly usage! There is still need some more work to be done on the remote version

A powerful tool without most of the legwork

Bewertet am 13.2.2020
Josh Z.
Database Application Support Officer
Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: AMPRO allows users to achieve a lot without having to spend hours in front of a computer. Everything within is intuitively linked allowing for more detailed reporting. As more information is added to AMPRO over time, the end result becomes a comprehensive system that knows the ins and outs of your business. The support I've received whilst using this product is second to none.

Nachteile: While onboarding new users, initially things can be a little overwhelming for them. Some tasks are a little confusing the first time you run through them, for example adding a new reading type to assets. After doing it a couple of times though, the process kind of clicks.

Excellent product

Bewertet am 22.8.2017
Kevin C.
Facilities Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Ease of use and multiple users ,ability to upload documents. The ability to work with multiple pages and also the ability to customize searches .

Nachteile: Its not able to be connected to an IPad or mobile. It is also difficult to remove items once entered onto the database. would also like the option to send email reminders on important tasks

Very easy to use software & great customer support

Bewertet am 23.8.2017
Tim R.
Maintenance Manager
Militär, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: ease of use, price, customer support.

Vorteile: The AMPRO software is very user friendly and easy to use. Multiple screens can be open at a time, additional fields can be added to asset type enabling more detailed information to be captured against an asset. Customer support is prompt by either email and or phone.

Have been using for our housing section - job cards for tradies, invoicing, stock management

Bewertet am 28.8.2017
Chris S.
ICT Manager
Staatsverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Inherited from a previous Council, hasd all our stock and all locations already configured

Vorteile: Stable, solid software, works well across our Citrix network on multiple sites with multiple users,

Nachteile: Has a difficult interface with much more facility they we use or know how to use. Need more training.

Overall very good, we purchased this for basic use which this software does well.

Bewertet am 22.8.2017
Bryanna C.
Clerical & Administrative Officer
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Job history & tracking

Vorteile: Easy to use, basic functionalities are really good, history of jobs against assets and contractors very useful.

Nachteile: Reporting module - not being able to modify or create your own report
Email addresses listed on contacts can not be picked up when emailing out work orders
Potential for maybe an inbuilt notification system when job requests etc are received

Easy to use. Customer service is efficient

Bewertet am 23.8.2017
Brendan P.
OPerations Manager
Elektrische/elektronische Fertigung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: All our maintenance inspections and reports in one place and easy to look back on the history of each item

Vorteile: Having all our reports in one place.
Crystal reports customisation by the development team is a really use tool.
SQM database has made getting data out of our program easy.
Asset management and inspections.

Nachteile: We have ipads, so if it was compatible with that it would be perfect. If we were able to complete inspections from our phone/ipad.
While completing inspections being able to view current status of asset, ie jobs currently open, previous inspection results etc

Thank you!

Bewertet am 25.5.2018
Alison M.
Customer Service Representative
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It is a simple format which lets them cross-reference data efficiently.
Easy with creating assets and subsets,
The pricing is reasonable

Nachteile: Mobile application need to be a little better at editing the assets from mobile, other than that all is good.

Easy as you want it to be

Bewertet am 21.2.2020
Kevin P.
Hospital engineer
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has really helped me organise my day better, by reminding me of maintenance that is required, as well as being able to document service records etc

Vorteile: It can be used as simple as you want or you can get complex.

Nachteile: The prompts that pop up, occasionally asking if you want to do something else

Ampro user

Bewertet am 13.2.2020
Robert A.
Maintenance Supervisor
Kino & Film, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Use Ampro to judge equipment use and fails, search frequency

Vorteile: It relatively easy to use, clear, easy to input data

Nachteile: Print reports, how you have to format a search before printing

User friendly and fully functional to meet business requirements. Excellent Support

Bewertet am 28.8.2017
Mile N.
Facilities Manager
Hausmeisterservice, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: streamlining report process extracting the required data for budgeting purposes

Vorteile: Easy to use creating assets / sub sets / contractor and work order capabilities, excellent support and reporting modules are great

Nachteile: Not much to report except ipad, tablet capabilities. Email address to contacts for work order distribution although yet to trial Notifier

I have found David's support invaluable to get us up and running with the program.

Bewertet am 22.8.2017
Wendy W.
Administration assistant
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Ampro is easy to use and support is always there if you need it. It is well set out in a simple and organised manner.

Nachteile: I am not happy with the repeated error messages that pop up. I find the reports section a little restrictive.

easy system to use

Bewertet am 23.8.2017
John H.
Engineering Manager
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: some detailed reports for OEE

Vorteile: It seems to well synchronized in order that we can cross reference data. Simple format, The asset listing is an easy tree structure and allows for good detail

Nachteile: I don't like the fact that there is no easy Archiving of records, to allow us to have a clean sheet if we want to add additional information to be more accurate, we have old records that cloud the issue. I would like to drag assets from one location to another more easily

We've been using Ampro for over 10 years

Bewertet am 17.2.2020
Debbie M.
Admin Manager
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Tracking inspections and equipment service
Billing against quotes
Purchase orders

Vorteile: Logical setup and wonderful customer service

Nachteile: Nothing in particular and I don't have anything else to add

Ampro - Use in Water Treatment Plant

Bewertet am 23.2.2020
Bruce B.
Project Manager
Versorgungsunternehmen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: AMPRO has provided and effective planning and data storage tool and has completely satisfied the asset owner requirements.

Vorteile: The software follows a logical work process.

Nachteile: Like all software, you need to continually use it to retain your confidence.