PrimoDialler

PrimoDialler Bewertungen

von Primo Dialler

I am very much satisfied with the service and find their support team ridiculously great!

Bewertet am 23.10.2017
Emil H.
Training and Operations Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Increased contact rate, efficiency, productivity and fast return of investment

Vorteile: The ability to get to my real time reports, monitor agents even when I am out of the office.. and most importantly track my team's performance on a regular basis without spending too much time sorting out data. The software allows me to be on top of my role.

1st class product, 1st class support and technical assistance

Bewertet am 1.8.2019
Stu C.
Managing Director
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Primo dialler offer the best dialler solution i have used. It's very reliable, easy to use and very customisable to meet our needs. Most technical queries are resolved in the 1st call but always inline with the timescales agreed. The costs are very competitive too (we made a significant monthly saving when we changed our hosted dialler provider). I have no hesitation in recommending PrimoDialler to anyone looking for hosted dialler.

Nachteile: There isn't anything I dislike. If the functionality isn't there, we can have it custom made.

Best of the best

Bewertet am 3.2.2020
Scott M.
Owner
Umweltdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Primo is half the cost I was spending with other company’s and the customer service is unmatched

Vorteile: The customer service aspect is unmatched , these guys are able to assist me anytime I have an issue

Nachteile: Haven’t found anything yet however a more robust crm would be useful

Very Excellent Services

Bewertet am 22.4.2016
Asad M.
Director
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Such a nice customer service, just in time representative there to help customer. Highly recommend to other Companies.

Honest and upfront pricing with a great updated vicidial interface!

Bewertet am 25.9.2019
Selena L.
Call Center Manager
Versorgungsunternehmen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From my inquiry on a Sunday afternoon, to our free trial with great support, to our implementation to go live, these guys have been on top of our inquiries, more than willing to help. Our account manager checks in often to see how we are and I believe he sincerely cares. I've already referred them to two other companies, and will continue to do so. Their pricing is great and upfront. No tricks, just treats :)

Vorteile: The simplicity of the interface and pricing is more than fair for the quality.

Nachteile: -Some integrations are a little time consuming, but it's to be expected.
-Support has to order your DID's and ACCID's, which takes 24 hours to be applied to your account. (Overall, that's not a huge issue if you plan ahead.)

Perfect

Bewertet am 30.8.2019
Shafique W.
CEO
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Excellent Dialer Solutions
Excellent 24/7 Skype/Web Support
Redundant Voice over IP Services
Market Competitive Rates
Flexible Solutions to meet YOUR Needs

Vorteile: It is a cost-effective, stable, efficient and well-supported product I have come across so far, It saves you time and money and all extra effort to manage an in-house solution and you can focus on your Sales.

Nachteile: Nothing so far all seems fine and have not encountered any issues.

Efficient, affordable and reliable system

Bewertet am 17.4.2019
Kiolen G.
Chief Business Officer
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I was previously using another dialer system and had many issues with reporting and viewing so I planned on change, other dialer systems had too long time frames to set up after my VOIP went down and this was going to cause a drop in production. I got on a call with the support team from primo and I was shocked with the Response, they had me set up in 11 Hours! With a new VOIP provider and new CLI! EXCELLENT SERVICE!!! Would recommend primo to everyone.

Vorteile: Navigation is very simple, self explanatory.
Quick and easy to adapt to.
Reporting is phenomenal, full detail and excellent breakdown.
Real-time dashboard feature keeps you updated all the time.
Remote support is so quick and helpful.
Set up was amazingly quick.

Nachteile: No cons, recommend primo to everyone, no hassle and quick setup

Protects life

Bewertet am 21.6.2019
Wasim P.
Director
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My sales have gone up the connect rate isn’t a lot better

Vorteile: Simple and easy to work with the best dialler I have used and my sales have gone up the team try their best to make sure everything goes well the support team are brilliant thanks again guys

Nachteile: Waiting 24 hrs for number to change on the system but not a lot you can do

Dialler Review

Bewertet am 2.9.2019
Aditya P.
CEO
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Primo dailler are best in class , Very humble .helpful , quick, effective.. Wish you all the success...

Nachteile: As far as their services are concern nothing which i can think off.

Best Dialler System

Bewertet am 2.9.2019
Daryl A.
CEO
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use and the support team is really reliable and offers support immediately

Nachteile: have not had any issues yet with Primo, the support team are always ready to assist

Outstanding service with a user friendly fully optimised dialler system set and ready for business.

Bewertet am 5.6.2017
Christopher T.
Dialler Manager.
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The dialler is an all round workhorse simple to use and comes with many customisable options to make sure your campaigns are running at optimum capacity to ensure sales flow with no issues with downtime or data discrepancies. easy to load easy to use and really effective for a business dallier also your dashboards and recording portals make is ridiculously simple to find any information you need.

Nachteile: I am quite used to more text based dialler and find the dialler quite colorful and large although I understand for most people this would be a benefit as it does make things clear but for preference I quite like text dialler with no pzazz.

Excellent Service, Brilliant product

Bewertet am 5.2.2018
Kavita K.
Director
Personalwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My staff are producing better results I think overall the system does what it is meant to do - pretty good overall, the only negative thing will depend on your internet if it is slow, but overall we have had no issues at all

Vorteile: The software was easy to install, and easy to operate, it has worked very well for our project, staff was trained on the system and managed to operate the software quite quickly

Great customer support

Bewertet am 2.9.2019
Jonathon B.
Managing Director
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Great customer support, highly responsive and can have problems solved in minutes.
Very easy to use
Great reporting system-ideal for large or small call centres.

Nachteile: Have issues regularly which impacts dialing time- although the customer support were quick to attempt to resolve the amount of issues can slow productivity down.

Brilliant Service and Excellent Product

Bewertet am 13.10.2016
Peter G.
MD
Outsourcing/Offshoring, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have spent years looking for a decent remote web based system that can match the quality of a internal hardware system and I have finally found it. I couldn't recommend the product more and the service is amazing and instant. Its allowed me to setup a multi agent remote call center with users all over the the world. Very Very good could not recommend this more highly.

Vorteile: Call quality and ease of use

Primo is superior to any other dialing software I have used

Bewertet am 19.10.2018
John H.
Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Since using Primo, my overall company productivity has increased.

Vorteile: Tech support is brilliant and always available. Easy to use, and great value.

Nachteile: I can't really think of anything that I don't like about Primo. It is superior to any other dialing software I have used.

Really professional approach.

Bewertet am 5.2.2018
Asif Q.
Director
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The support and professionalism is second to none. Every time we've had a query the response has been polite, professional and timely.

Vorteile: simple and easy to use, and a great support team available on hand if we need assistance. Brilliant team to work with.

Excellent. The guys are awesome!

Bewertet am 28.11.2017
Amanda L.
Managing Partner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy to use and very efficient. The customer service was also very good and reliable. I loved that I didn't need to have extensive technical skills to operate it.

Excellent Dialer System!

Bewertet am 5.2.2019
Shilleah S.
Marketing Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Primo Dialler team is excellent. We had so many connectivity issues with our previous dialer, and with Primo Dialler, the issues are now non-existent. We have an all-inclusive plan, with unlimited minutes, and any support ticket is resolved and closed within a matter of hours. Primo Dialler is definitely on the top of their game. 10/10 - will stay with them as long as we have a need for a dialer!

Vorteile: The ease of use, the fabulous support team available to me 24/7, and the PRICE!

Nachteile: Still a lot of features that I do not know how to use. Love love love all the options though. :)

Very Impressed

Bewertet am 3.10.2018
Verifizierter Rezensent
Business Development Manager
Versorgungsunternehmen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Support team very helpful (not shite) and impressed with turnaround time with updates

Vorteile: Ease of use interms of calling clients
Being ablew preview leads before calling
Callback feature very helpful

Nachteile: Certain functions not clearly visible i.e. volume

A FRIENDLY DIALER

Bewertet am 4.8.2016
Liezel E.
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've been using many types and kinds of software, and PrimoDialler is new to me, at first I'm quite awkward because I dont know how to use, but in just an hour I can utilized it, just the basic of course. And the information especially in reporting, I can easily access it.

Vorteile: I like everything on this software. Especially uploading the leads and editing the leads content, it's so friendly.

Nachteile: i cant say anything, i like it. Really!!

Excellent

Bewertet am 11.4.2018
Yeshuwanth L.
Service desk Analyst
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I have nothing but rave reviews for the Primo team. The platform is simple & easy to use for operators with all the power you'd expect for admins.

Nachteile: I am quite used to more text based dialler and find the dialler quite colorful and large although I understand for most people this would be a benefit as it does make things clear but for preference I quite like text dialler with no pzazz.

Rapid Setup Crystal Clear Calls

Bewertet am 5.9.2019
Mo A.
Senior Manager
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Every good advice and guidance prior to signup

Vorteile: Installed from contract and DD setup in one hour 👨🏻‍💻 in my eyes that rapid Good clear calls problems very good customer care

Nachteile: Back end software can be a little user friendly

"Very impressed"

Bewertet am 3.10.2018
Inzamam U.
Manager
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My overall experience has been a 10 out of 10. Superb!

Vorteile: The manual dial speed and hopper is very good and works really well overall. The way the contact details are displayed for everyone to view is very convenient for us.

Nachteile: No cons. Everything is brilliant and works great! 10/10!

Primo

Bewertet am 30.10.2018
Michael D.
MD
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Increase in appointments booked and really getting the best from our staff and data

Vorteile: A really Easy to use dialler with easy set up and a pay as you go option and great back up from the support team

Nachteile: There’s nothing I dislike about it. It’s basic but does the job we need

Great Solution & Top-Notch Service

Bewertet am 11.11.2016
Jay L.
CEO
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have nothing but rave reviews for the Primo team. The platform is simple & easy to use for operators with all the power you'd expect for admins. Their support is spot-on with timely response both via email and live chat. Take the time to check out their solution before you make a final decision on contact center software.

Vorteile: Clean UI

Nachteile: None.