Happy with customer support service

Bewertet am 9.8.2018
Verifizierter Rezensent
Front-end Developer
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Aimtell help us to tracking the use. Easy to use, support team is good also in helping us to answer the question.

Vorteile: The notification service of Aimtell help us to notify our customer about our product and gain revenue when user buy our product

Nachteile: This comment is not about the software but I would like to give a comment to ask Aimtell to improve the document guide to use Aimtell service. In some case it helps us to find the documentation faster. The support team of Aimtell is good when help me to in troubleshooting the issue

Great for the "Beginner"

Bewertet am 1.3.2019
Scott S.
Partner
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Aimtell is an amazing product supported by amazing people.

Vorteile: Browser push notifications seemed confusing and a little complicated before I found Aimtell. Everything from the dashboard to the support has been instrumental in allowing me to learn this valuable marketing tactic quickly and easily.

Nachteile: Nothing in particular that I do not like. There is still a lot of functionality and best practices that I am not taking advantage of right now.

Poor Service & Unnecessary Bugs

Bewertet am 8.5.2019
Isabelle B.
Performance Marketing Manager
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very poor customer service. The tool is cool, but my experience with the team has soured my view of the company overall.

Vorteile: We use it for remarketing. The cost per lead has been quite efficient.

Nachteile: There are bugs in the messages on PC computers. Aimtell have not come back to me with a solution. I have been chasing them for months, and they keep saying they will come back to me but they never do.

The most complete tool in the market!

Bewertet am 23.8.2019
Bruna C.
Product Analyst
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Aimtell solved all my problems with the possibility to segment according to my business model

Vorteile: The possibility to customize the segmentation options and the support efficiency

Nachteile: It's not available in portuguese and doesn't have RegEx

Happy Customer

Bewertet am 1.9.2019
Alison K.
Customer Insights Marketer
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very supportive team. Great experience overall.

Vorteile: Customer service.
Ability to request for feature upgrade.

Nachteile: Features are limited.
The time difference between us (Sydney) and AimTell makes it hard to arrange video call meeting.

Start your Aimtell trial today!

Bewertet am 18.4.2019
Frederico P.
Product Manager
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I'm very thankful of Aimtell team for support

Vorteile: Many customizations available and support team Response time

Nachteile: Needs implement regular expression as condition on segmentation

Great app for browser push notifications!

Bewertet am 4.2.2017
Jake B.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I've looked at many push notification apps and Aimtell is the way to go. I saw a lot of results over the holiday season using their conversion tracking feature and I am very pleased. The app is easy to use and if I had any questions the customer support was very knowledgeable and excellent at responding. A+

We enjoyed our free trial, looking forward to subscribing

Bewertet am 30.4.2019
Verifizierter Rezensent
Marketing Assistant
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Loved the service they provide and was very easy to implement. Support was good.

Nachteile: Would love some more template options for the popups for use with images.

Easy to set up!

Bewertet am 18.1.2016
Jacob S.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Very easy to use. Loved the ability to create custom segments.