Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Kundenservice
    5/5

Über Boost-Inn

Cloud based solutions for hotels - CRM, BI and much more

Erfahre mehr über Boost-Inn

Zeigt 1 Bewertung

Chloe M.
CRM project manager
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.4.2016

"The all inclusive tool for hospitality market"

Kommentare: We are actually implementing several modules, in order to improve our whole customer strategy. The guest survey module as well as the guest mail module are for me some of the best I have worked with.
In a general way, the tool is really adaptable to all kind of needs and is really user friendly. No need to spend hours in training !!!

Antwort des Softwareanbieters

von Boost-Inn an 21.4.2016

Dear Chloe, Thank you so much for this review. It means a lot to us. We look forward to continue our collaboration with your company and value your feedback. We'll endeavor to improve our product to fit around your needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.4.2016