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Über EasyCall Cloud

Eine Online-Lösung für die vollständige Verwaltung eingehender und ausgehender Anrufe.

Erfahre mehr über EasyCall Cloud

Vorteile:

It is software with ease to make and receive calls.

Nachteile:

I think it should be improved, the reporting part was the only negative point I found.

Bewertungen zu EasyCall Cloud

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Weiterempfehlungsquote

9,1/10

EasyCall Cloud hat eine Gesamtbewertung von 4,4 von 5 Sternen basierend auf 16 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (16)

Querobim
Querobim
Service Desk Operator Pl in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

EasyCall Rating

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It is software with ease to make and receive calls. The configuration for using Voip helps to make calls faster. There is a feature for transferring calls between extensions and another called "Pendulum", which alternates between calls. For not receive calls, exist a resource for pauses. It possible control the time of work with use the logins accounts.

Nachteile:

When you sign in, it automatically pauses, which can make the user forget and remain paused. In addition, there is no warning that the pause has ended, which may cause inconvenience.

Gianni
Sales Manager in Italien
Rundfunk, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Programma perfetto per la gestione delle chiamate

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Utilizziamo questo software da diversi mesi e posso affermare con certezza che ha trasformato radicalmente la nostra gestione delle chiamate, sia per il servizio clienti che per il nostro reparto vendite. L'efficienza e la facilità d'uso del programma hanno semplificato notevolmente le nostre operazioni quotidiane, migliorando la nostra produttività e la soddisfazione dei clienti. Inoltre, l'assistenza clienti fornita è impeccabile: sempre disponibile, competente e pronta a risolvere qualsiasi problema in tempi rapidissimi. Consiglierei questo software a chiunque cerchi una soluzione affidabile e di alta qualità per la gestione delle chiamate.

Nachteile:

Non abbiamo riscontrato particolare svantaggi per il software.

Diogo
Diogo
Helpdesk in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Connection management tool

2,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The tool has a large and functional database. It is possible to manage calls by year, month, day and hours. The number of incoming calls, among other management activities.

Nachteile:

It has many implementation issues and features. Because it is a java file, it is known to have a hardware failure

Carmelo
CEO in Italien
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Freedom for your business

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The most important feature of the software is the complete cloud implementation of all the functionalities, starting from CRM administration and configuration to the operator seat. This let you assemble a working team in a very smart way no matter if they work in office, in a cowering or from home. The web user interface is very easy to use for everyone. The social integration, the predictive and geo dialing let you set up very smart customer interaction workflow.

Nachteile:

The missing feature is the mobile version of the software (but i think the first release is planned in the very near future).

Filipe
Filipe
Service leader in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easycall Cloud Evaluation

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I use easycall for calls, conferences, and servicedesk control, where I can check employee breaks, redirect calls, among other options, easy to use software and good interface.

Nachteile:

I think it should be improved, the reporting part was the only negative point I found.

Vincenzo
CEO in Italien
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Affidabile e semplice

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Il software è molto semplice da utilizzare. Puntuale nella reportistica. COnsigliato sia per teleselling che per telemarketing

Nachteile:

La configurazione iniziale non è immediata ma con l'aiuto del supporto tecnico siamo riusciti a configurare tutto in brevissimo tempo.

Emanuelle
Metrics and process analyst in Brasilien
Informationstechnologie & -dienste, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Easy call

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I used the software to make calls, make conferences and this facilitates the work in a way to speed up the work in attendance.

Nachteile:

So far I have not found any problems in the software.

Melquisedeque
Melquisedeque
Helpdesk in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A not so easy solution

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Ease of use is the main feature of the tool. Great care is taken to develop a good user experience.

Nachteile:

The main issues are with Java and compatibility

Magno
Magno
ServiceDesk Jr in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excelente software EasyCall

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I use the tool at work day by day, facilitating contact and support with the customer for call resolution.

Vorteile:

I liked the ease of use, switching calls, conferences, call transfers, time recording, etc.

Nachteile:

I've had problems with java, but rarely.

James
UK
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Easy to Use Contact center solution

3,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Simple Web based contact centre solution with in built reporting and Data management tools which allow easy access to key functionality. Only downside is functionality often lacks some customisation options and service desk response can be slow in response and resolution of issues

Valentino
CTO in Italien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easycall Easy4all

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Il setup up iniziale non è complesso ma richiede un pò di attenzione.
Superata la fase di setup è tutto molto intuitivo.

Vorteile:

Il software presenta molte funzionalità ed un elevato grado di personalizzazione. L'interfaccia Operatore è lineare e facile da utilizzare.

Nachteile:

La reportistica è ampia e dettagliata ma potrebbe essere migliorato l'accesso da mobile.

Alberto
CEO in Italien
Professionelles Training & Coaching, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Versatile

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Il software è completo e adattabile alle diverse esigenze. E all'occorrenza è possibile chiedere delle personalizzazioni.

Nachteile:

Al momento non ho riscontrato particolari problemi

Melisa
Ceo in Spanien
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Si tuviese que volver a contratar sus servicios lo haria

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Muy satisfactoria

Vorteile:

La facilidad de manejo y cómo solventaban las dudas

Nachteile:

Algunas funciones específicas de sacar listados

Julio
Dirección de Operaciones in Spanien
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Impresión en meses iniciales

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Estamos satisfechos si bien no hemos llegado a probar la herramienta con un volumen alto de asesores

Vorteile:

Su sencillez a la hora de configurar puestos y el soporte, concretamente, Ezequiel

Nachteile:

La no discriminación de contestadores en la emisión de llamadas y la limitación en geográficos

Maria
Operatrice in Italien
Marketing & Werbung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Eccellenza

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Lavoro da 15 anni nel mondo call center. Ho avuto modo di valutare diversi crm. A mio avviso Easy è uni dei più validi

Nachteile:

Fino ad ora nessun problema. Molto semplice nell'utilizzo

Jaime
Gerente in Spanien
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Software perfecto a nuestras necesidades

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Software fácil de usar y muy completo, perfecto para el uso que le damos

Nachteile:

De momento estoy en pruebas y no podría decir