I knew Qualifio when they started. What a path since those first steps !

Bewertet am 22.6.2018
Maxime B.
Community Manager/Web Marketeer - DH.be
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Community activation, mail and contact adresses, fun, games

Vorteile: Qualifio offers you a lot of possibilities to engage your communities on the social networks and the websites. You can do different games, surveys, auctions,... and get a lot of email adresses.

Nachteile: Perhaps the direct client service was better and easier with a direct mail touch. Some new games and featurs would be great to get too :-)

A variety of contests setup by our marketeers. Collected data directly enter our CRM system.

Bewertet am 3.7.2018
Suan N.
Corporate CRM & Digital Marketing Manager
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Contests are more fun, are in line with rest of the campaign and the amount of users grows in the database.

Vorteile: Qualifio is used by our marketeers in 5 countries and is directly linked to our CRM system. All the participant's data enter automatically our CRM database.
The helpdesk is very very responsive. The product and IT teams always actively search for a solution together with us when we have specific needs.

Nachteile: It would be nice to offer a video contest format in Qualifio.
Having 1 main identity form per country and being able to use lighter versions of the main form in wich less data fields are shown according to the need of the contest would be handy.

We use it on a daily basis, 10-15 operations a week, it is of great help to us editors

Bewertet am 18.6.2018
Frédéric R.
Responsable Pôle Editorial eNRJ
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The use of campaign templates and more for our users who find it easily and this allows us to obetenir more data qualified

Vorteile: the software is easy to use, we love the creation of custom templates and forms. The helpdesk is really responsive to handling requests

Nachteile: There are many screens to fill when creating a campaign, which is nromal because the software is rich but for simple campaign it should be faster

We've been using Qualifio since 2016, and it has transformed the way we interact with our Consumers.

Bewertet am 29.6.2018
Jérôme C.
PCE (Personalized Consumer Experience) Manager
Essen & Trinken
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use, great service, very good support from the studio, tool in constant evolution, reporting easy to use,...

Nachteile: Very few things and probably corrected rapidly I guess. Especially for result extraction and multi branching campaigns.

Easy actions tool to increase interactions

Bewertet am 20.6.2018
Jonathan L.
Product Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: An user-friendly interface, that easily drive users in creating interactive and beautiful campains.
A beautiful dashboard, where we can find datas and statistics in a couple of seconds.
And most of all, a great team always ready to answer and help customers.

Nachteile: We can't export reporting graphics as a pdf or images, but datas can be downloaded in .csv that can be used to build our own graphics.

Qualifio is a real partner to put relevant actions in place and collect datas.

Bewertet am 16.7.2018
Géraldine V.
Digital Team Lead
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Qualifio platform allows us to make a lot of various actions (contests, personnality test, easy forms, survey,...) on an easy way and with a lot of functionalities. So we can propose always something different, interactive and user-friendly to our community / customers and on all our channels (social media, website iframe, mini-website, ...). And compatible with all the devices!

Nachteile: Sometimes, when we want to put in place a more elaborated action (advent calendar,...) we have to multiple and connect 2 or 3 plateforms. It's someting a little bit complicated to manage. But, the customer support is always super reactive and there to help us !

great software to create marketing campaigns

Bewertet am 19.10.2018
Verifizierter Rezensent
Customer Success Manager
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like that fact that the campaigns are based on interactivity rather than traditional ads

Nachteile: still many different new templates and campaigns to add in the system

Qualifio is the best answer for our interactivity challenge

Bewertet am 18.6.2018
Youva B.
Head Of Digital Products
Rundfunkmedien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare:

Vorteile: Easy to use, easy onboarding, nice customer support, multiplicity of features and could be used in multiple languages

Nachteile: Could have better integration within CMS, Collect more data from social networks for better reposrting